Onderdelen voor Bandit 600 & 1200 en GS500..

Lamentable

Die hard MF'er
10 feb 2008
735
0
Hello guys,

Heb volgende spullen liggen:

Onderdelen:
1: GS500 valbeugels
Info: Bij het demonteren heb ik één beugel doorgeslepen. Moet dus gelast worden.
Vraagprijs: 35 euro.

2: Bandit 1200 S kuipset
Info: Gaat over de volledige set zoals te zien op de foto. Op rechterdeel is er valschade geweest, geweest dus nu is dat bijgewerkt. Valt nog te zien met een oplettend oog. Zitten helaas wel geen (of niet alle, ik geef alles dat ik heb) montage boutjes bij. Beter gebruik je direct RVS in verband met water + roest :) . Tevens is de ruit ook een hoger model dan standaard (van merk MRA).
Vraagprijs: 200 euro compleet.

3: Bandit 1200 originele demper
Info: Deze was over na een aftermarket upgrade. Deel dat in de collector moet is wel geroest (zie foto).
Vraagprijs: 35 euro.

4: Bandit 1200 originele achterveer
Info: Lag stof te happen na een upgrade naar een GSXR-750 shock.
Vraagprijs: 35 euro.

5: Bandit 1200 originele stock achterbrug
Info: Bedoeling was deze te extenden nadat ik wat alu extenders had gefreesd. Plannen gaan echter niet door. Lagers zitten nog in de as (in goede staat). Voor de rest is alles erbij dat op de foto('s) te zien is/zijn. Dat is dus de assen, lagers, stootstang rem, dogbones en ophanging ervan.
Vraagprijs: 125 euro.

6: Universeel windscherm voor ronde koplamp
Info: Had ik nog liggen en mag weg omdat ik geen kuipen/kappen man ben :) .
Vraagprijs: 25 euro.

7: 25kw set voor GS500
Info: Motor is al lang verkocht dus ben er niets meer mee :) . Bevat de gasschuiven en bijbehorende hoofdsproeiers.
Vraagprijs: 75 euro.

Foto's:
%20%281%29.JPG

%20%282%29.JPG

%20%283%29.JPG

%20%284%29.JPG

%20%285%29.JPG

9kcd2v.jpg

%286%29.JPG

%287%29.JPG


Verzending/ophalen:
Verzending gebeurd vanuit België of in zeldzaam geval ook uit Nederland. Maar dat is meer uitzondering dan regel. Afhalen kan in As (België, kortbij Genk).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan