Honda CBR600RR Angel Eyes

Oathgg

Rookie
26 jul 2012
3
0
Beste Dames en Heren,

Een korte introductie lijkt mij wel zo gepast.
Onlangs heb ik mij bij M-F aangemeld. Hierbij heb ik altijd veel plezier tijdens het lezen van de vele topics die aanbieders posten. Echter ben ik nog niet het topic wat ik nodig heb tegen gekomen en misschien zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?

Onlangs heb ik een motor gekocht, het gaat hier om een CBR600RR. Het is een hele mooie motor en geniet er nog steeds elke dag van! Echter wil ik mijn motor nu al een beetje gaan aanpassen. Ik heb al een beetje gekeken op internet en zou graag mijn verlichting willen aanpassen. Eerst zat ik te denken om Xeon in beide lampen te doen zodat ze allebei aan kunnen staan, wat natuurlijk veel mooier staat op een CBR600RR.

Vervolgens heb ik wat verder gekeken en heeft een vriend van mij welke ook tevens op een CBR600RR rijd Angel Eye's Aangeraden! Nu ben ik opzoek naar een kant en klare set.
Heeft 1 van jullie misschien zo een set liggen en zouden jullie mij dan een PM willen sturen of een berichtje achter kunnen laten?

Het gaat hier om een CBR600RR uit het bouwjaar '08.

Ik hoor het wel, mocht dit het verkeerde topic zijn dan excuses alvast.

Grtz.
Sander
 
Hoi.

Ik heb op mijn cbr 1000rr via motorsticker.nl. nieuwe xenon projectoren + angeleyes in laten bouwen. idd erg mooi. ik heb mijn motor nu ingeruild dus kan je er niet aan helpen. denk ook niet dat veel mensen ze hebben liggen tweedehands. (je moet je koplamp uit elkaar halen, in de oven enzo)

maar je kan eens bij motorsticker.nl gaan kijken. en kijk dan bij overig - xenon. of mail ze even.
 
Terug
Bovenaan Onderaan