S1000rr Deel 4:Laat remmen en vroeg op t gas, omdat het kan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
For me it will be also very difficult to go on 15th since I must finish two projects before my vacation on 21st so I'll go only in case weather would be great.
What about traction and ABS in slick mode? Are they active still or almost not at all?
Gox slick kan je zeker proberen, maar doe t wel met k2 banden. gas response is beter en traction control ligt een fractie verder als bij race. gewoon doen, even rustig opbouwen en aanvoelen, t went snel :)
 
Traction control is erg beperkt in slick modus, ABS doet t alleen op het voorwiel, en wheely control staat uit.
wheelie control is niet 100% uit, als ik vol een bocht uit kom kan ik een klein wielietje maken en de tcs brengt dan het wiel weer naar de grond...
 
Gister weer ff een dagje op zandvoort, wat een regen, heb zelf 2 sessies in 3 vrij kunnen rijden, echt lekker inkomen na 1,5 maand niet gereden te hebben was t niet. was erg druk op de baan en een behoorlijk nivo verschil.
 
Gister weer ff een dagje op zandvoort, wat een regen, heb zelf 2 sessies in 3 vrij kunnen rijden, echt lekker inkomen na 1,5 maand niet gereden te hebben was t niet. was erg druk op de baan en een behoorlijk nivo verschil.


nog een spotje dan ;)
#1 en #7 Voor mij een PR! *O*

5a914ea7.jpg
 
Laatst bewerkt:
hey jefta lekkere tijd man,...lekker onder de 2.10! top!
de baan liet gister wel te wensen over,...sommige plekken waren nog steeds wat spannend zeg maar :)
 
hey jefta lekkere tijd man,...lekker onder de 2.10! top!
de baan liet gister wel te wensen over,...sommige plekken waren nog steeds wat spannend zeg maar :)

Zeker te weten. :Y Tractie control heeft me bijzonder goed geholpen. :} Zeker met de combi van een natte of opdrogende weg en rijden op straat banden (2ct) was geen makkelijke opgave voor mn 3e circuit dag uit mn leven! Achterband gleed weg bij elke keer optrekken na een bocht. Moest hierdoor goed in houden |(
 
Gister weer ff een dagje op zandvoort, wat een regen, heb zelf 2 sessies in 3 vrij kunnen rijden, echt lekker inkomen na 1,5 maand niet gereden te hebben was t niet. was erg druk op de baan en een behoorlijk nivo verschil.

Ik stond zaterdag op het punt ook te boeken toen er nog plaats was, maar zo te horen toch wel veel regen gehad!

Hoeveel echt droge sessies heb je kunnen rijden Leon?
 
troy is vet! +1 gave uitleg,...snijdt hout.com!! :) :Y coutersteeering,...is zo 2007, heb er nooit meer over tijdens een training. sturen doe je met je lijf en niet met je stuur ;)

Kijk ben blij dit te horen ga me er nu zeker verder in perfectioneren. *O*

Vreemd dat ie bij jou geen wheely kan maken in de slick mode, bij gaat ie als een raket?!
Volgens de beschijving staat het Traction Control systeem in Slick mode een 5 seconden wheelie toe bij acceleratie vanuit (krappe) bochten. Bij mij doet ie dit altijd, heb bij RA tijdens het oefenen van de start nog een hele aardige power wheely gemaakt. Was natuurlijk niet echt de bedoeling maar als ie omhoog komt dan schakel ik gelijk door, alleen wil ie dan ook graag in zijn 2 nog ff lekker verder doorklimmen :)

@Goran ik ga vrijdag met CRT op Assen, wordt goed weer overigens!!! *O*
 
Ik stond zaterdag op het punt ook te boeken toen er nog plaats was, maar zo te horen toch wel veel regen gehad!

Hoeveel echt droge sessies heb je kunnen rijden Leon?
2 sessies zelf in groep 3, (in de middag) en 2 sessies 1ste en laatste sessie van de dag met de cursist. had hiervoor een 600rr van een marshall geleend,..want met slicks op een natte baan wordt m niet.
 
Zeker te weten. :Y Tractie control heeft me bijzonder goed geholpen. :} Zeker met de combi van een natte of opdrogende weg en rijden op straat banden (2ct) was geen makkelijke opgave voor mn 3e circuit dag uit mn leven! Achterband gleed weg bij elke keer optrekken na een bocht. Moest hierdoor goed in houden |(
hey jefta wordt tijd voor andere banden,...k3 en anders k2tje van metzler mannen.
 
Vóór de M5 op K3 gereden
ah, ff tipje met circuitband geef ze altijd een rondje goed om op te warmen.
1 rondje normaal doen en daarna kan je lekker knallen.

(of je moet bandenwarmers gebruiken dan kan je meteen volle bak.)
 
Laatst bewerkt:
Zeker te weten. :Y Tractie control heeft me bijzonder goed geholpen. :} Zeker met de combi van een natte of opdrogende weg en rijden op straat banden (2ct) was geen makkelijke opgave voor mn 3e circuit dag uit mn leven! Achterband gleed weg bij elke keer optrekken na een bocht. Moest hierdoor goed in houden |(


Volgens mij heeft die TC al menigeen behoed voor narigheid!
 
Vandaag een dagje Assen gereden (alhoewel gereden meer gegleden) met Eybis.
werd een beetje een baaldagje, reed vanmorgen met de zonnebril op richting circuit en moest nog inschrijven dus hop alles klaar gemaakt
briefing
regen regen regen en tussen de buien door droog en net dat je dacht nu klaart het op hup regen.
2 maatjes van me vonden het om 14.30 welletjes en ik besloot om toch nog even te wachten en verrek toch laatste 2 sessies gelukkig op een droge baan kunnen doen.
ene mijnheer T. Corser was ook weer van de partij en die kwam dan op een halfnatte baan dan toch even binnendoor of buitenlangs met rondje 1.52 gewoon met de K3.
heb nog even het e.e.a. over de vering van hem op kunnen steken i.i.g.
 
Vandaag een dagje Assen gereden (alhoewel gereden meer gegleden) met Eybis.
werd een beetje een baaldagje, reed vanmorgen met de zonnebril op richting circuit en moest nog inschrijven dus hop alles klaar gemaakt
briefing
regen regen regen en tussen de buien door droog en net dat je dacht nu klaart het op hup regen.
2 maatjes van me vonden het om 14.30 welletjes en ik besloot om toch nog even te wachten en verrek toch laatste 2 sessies gelukkig op een droge baan kunnen doen.
ene mijnheer T. Corser was ook weer van de partij en die kwam dan op een halfnatte baan dan toch even binnendoor of buitenlangs met rondje 1.52 gewoon met de K3.
heb nog even het e.e.a. over de vering van hem op kunnen steken i.i.g.
dik he! corser,...ff een 1.52 op k3's :) was de baan droog of was ie nog nat?
 
dik he! corser,...ff een 1.52 op k3's :) was de baan droog of was ie nog nat?


baan was aan het opdrogen met nog flink wat natte plekken.


vraagje:
Bij Eybis gebruiken ze nog van die papieren rijnummerstickers en door de regen wil deze er erg klote af mischien iemand hier nog tips hoe dat er af te halen?
want anders ben je drie dagen bezig en zit de kleef er nog op.
 
baan was aan het opdrogen met nog flink wat natte plekken.


vraagje:
Bij Eybis gebruiken ze nog van die papieren rijnummerstickers en door de regen wil deze er erg klote af mischien iemand hier nog tips hoe dat er af te halen?
want anders ben je drie dagen bezig en zit de kleef er nog op.
Warm stoken met een fohn :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan