Ohlins stuurdemper

Goededag,

Zoals de titel al zegt bied ik aan mijn instelbare Ohlins stuurdemper.
Compleet, bouten, monteer ringen en klem voor om de voorvork-poten.

Is momenteel op een Suzuki gsx-r srad gemonteerd maar past op meerdere.
Rede verkoop is moeite met wennen kleinere stuur uitslag.

Vraagprijs: 150,-
dan hoort ie niet op deze motort :P
 
Dan ben ik mooi in het ootje genomen bij de aanschaf :')

Voor mensen die willen weten of hij past zal ik de uitslag een opmeten!
 
Goededag,

Zoals de titel al zegt bied ik aan mijn instelbare Ohlins stuurdemper.
Compleet, bouten, monteer ringen en klem voor om de voorvork-poten.

Is momenteel op een Suzuki gsx-r srad gemonteerd maar past op meerdere.
Rede verkoop is moeite met wennen kleinere stuur uitslag.

Vraagprijs: 150,-
Als de stuuruitslag kleiner is geworden komt de demper tegen de aanslag. Dan heb je niet alleen een verkeerde demper gekocht, maar het ding wss ook vernaggeld..
 
hij heeft er niet mee gereden begrijp ik, dus dit zal geen nadelige gevolgen voor de demper hebben gehad.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad, als de stuurdemper als stuuruitslag begrenzer functioneert, daar kan ie niet goed tegen! bah,wat een fijne reacties allemaal in je topic :-( sorry dude!
Ding zit zowiezo niet goed, de klem hoort circa op 3/4 vanaf de achterzijde te zitten
 
mischien staat er ergens een nummer op waarmee je kan zien voor welke motor deze demper geschikt is.
lijkt me sterk dat hij kapot is als je er amper of niet mee hebt gereden.
 
Vernaggeld is wel weer een mooie woordkeuze bij zoiets.

Zal even netjes het verhaal vertellen om verdere commentaren te voorkomen.

De demper is aanschaft en bij de koop werd vermeld dat deze voor een Srad zou zijn.
Na het monteren zonder beschrijving hiervoor heb ik verschillende optie's kwa monteren geprobeerd. Daarmee ook de hierboven genoemde klem te verplaatsen.

Er is zoals zo gemonteerd met deze setup geen kilometer gemaakt. Enkele stuursessie's door de straat echter wel om voor mij het gevoel goed te krijgen.

Of hij dus goed of verkeerd gemonteerd is hoef ik niet te weten. Dat hij niet voor een Srad is is daarintegen weer goede informatie voor een eventuele koper.
Woorden als vernaggeld zijn voor mijn een loze uiting van negativiteit over iemand aanbieding zonder extra informatie te weten over het gebruikte product.

Maar mocht iemand alsnog interesse hebben, wat ik ondertussen betwijfel na al deze reactie's nodig ik deze graag uit om de demper te komen bekijken/ testen.



PRIJSVERLAGING: 100,-

Je hebt helemaal gelijk!!! als je er niet mee hebt gereden zo, op een stukje door de straat heen, zal hij absoluut niet kapot zijn. Ik denk dat die aanname komt doordat je schreef dat je er niet aan kon wennen. Daarmee suggereer je dat je het langere tijd hebt geprobeerd. Maar dat is dus gelukkig niet zo! ik zou je vraagprijs gewoon terug omhoog gooien in dit geval, als je 100% eerlijk bent er alleen even mee door de straat te hebben gereden.
 
Dat snap ik, dat je je vraagprijs naar beneden hebt gedaan vanwege ons commentaar. Maar, de berichten zijn blijken niet gegrond, dus passen wij (ik iig) die aan. Zodat jij je vraagprijs niet hoeft aan te passen.
 
Gewoon nieuw schoon topic aanmaken, al dit geblaat is niet goed voor de verkoop van een goed product!
 
precies! al vind ik "geblaat" een beetje onzin. laat deze sluiten.. fair mistake, kan gebeuren, en jij hebt recht op een schoon topic imho..
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het wel meevalt...
Ik zit al een tijdje op MF en heb ook onderdelen te koop staan en er zijn altijd van die gasten die commentaar hebben.
Maar jou verhaal is duidelijk en klinkt heel eerlijk dus ik zou me er niet druk om maken.
Het is een goede stuurdemper en voor een nette prijs. Dus euro 150 is al erg weinig.

Voor een goede verkoop zou ik hem demonteren en een foto maken en evt. onderdeelnummer vermelden.
Bovendien kosten de meeste stuurdempers voor circuitmotoren van ohlins vanaf euro 250,00.
Er staan er op MF zelf bij met bevestigingset voor euro 375,00.

Deze ben je zo kwijt.
Succes :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan