Online veiling met o.a. vloeibare pakking e.d

Crusty0074

MF'er
22 jun 2012
113
0
Hoi mensen, bij deze wil ik jullie wijzen op een online veilingsite waar ze op dit moment o.a. vloeibare pakking en schroefdraadborgmiddel per 100 stuks of zo verkopen..ik heb mijn motor gekocht via zo'n veilingsite en heb er tot nu toe geen seconde spijt van gehad, maar YMMV.

Wees er snel bij want de veiling sluit maandagavond, en vooral, bied niet tegen elkaar op maar spreek wat af *O*

Met name deze links zullen sommige mensen nuttig vinden:
pakkingmiddelen
Vloeibare pakking en afdichtmiddelen - Fitnessapparaten en faillissementsgoederen te Nieuw Bergen - BVA Auctions - online veilingen
gereedschapstrolleys (vol en nieuw)
Gereedschapskarren en trolleys - Fitnessapparaten en faillissementsgoederen te Nieuw Bergen - BVA Auctions - online veilingen

Het enige wat ik vraag is dat als je eindelijk zo'n partij weet te scoren dat je mij 1 stuk toestuurt als kudos..(tenzij je al van deze site af wist natuurlijk, ik vertrouw op je eerlijkheid)..want ik moet alles met de trein/bus doen op dit moment en Limburg is ECHT te ver weg op dit moment LOL..heb vandaag nog in Dordrecht een lasapparaat op de kop getikt..40 kilo sjouwen in de bus en trein 4x overstappen :X
Ben een beetje bekaf van afgelopen maand het halve land af te reizen met goeie deals..met het openbaar vervoer tenminste :Z

Ik kan iig vloeibare pakking en schroefdraadborgmiddel gebruiken..

Anyway ik hoor het wel..leef je uit zou ik zeggen.
 
Dus.... Iedereen die wat bied is veranwoordelijk voor 't feit dat TS in Limburg woont? _O-

@TS: verzin eens wat beters :o
 
dat is verdomme een klote eind weg , heeft de TS er misschien baat bij als wij daar op gaan bieden :+
 
Hmm.... Knopje "Contact & FAQ" doet 't niet eens op die site,

Raar?
 
Laatst bewerkt:
Dit topic MOET gewoon open blijven..... :+

TS mag z'n adres posten ..... én krijgt van alles één stuks :P
 
Laatst bewerkt:
Hoi mensen,

Graag wil ik jullie wijzen op deze kavel op een veilingsite.

Boot - Consumentengoederen te Hoevelaken - BVA Auctions - online veilingen

Het enige wat ik jullie vraag is, mocht je deze kavel gegund krijgen, dat ik 2 maanden in het jaar gratis gebruik mag maken hiervan, te weten de maanden juli en augustus. Want ik moet het allemaal zelf betalen en dat wordt me echt teveel op dit moment!

Ik kan wel wat ontspanning gebruiken.

Succes jongens en ik hoor 't wel!

:+
 
Het enige wat ik jullie vraag is, mocht je deze kavel gegund krijgen, dat ik 2 maanden in het jaar gratis gebruik mag maken hiervan, te weten de maanden juli en augustus. Want ik moet het allemaal zelf betalen en dat wordt me echt teveel op dit mome
_O-

Iedereen die wat bied is veranwoordelijk voor 't feit dat TS in Limburg woont?

LOL..
Ik woon juist NIET in Limburg..besides, hadden jullie zelf precies deze veiling gevonden voor maandagavond?
Zoals ik al zei, je hoeft niks te sturen, ik zou het alleen waarderen. Als je geen zin hebt in wat dan ook op die veiling is er he-le-maal niks aan de hand.

(iets met muggen en olifanten en dergelijke..)

Heb iig zelf maar 1x een matige deal gehad..je moet gewoon inderdaad de bijkomende kosten (btw,fee,ophaalkosten) zeker meetellen. Je kan het net treffen.
 
Heb iig zelf maar 1x een matige deal gehad..je moet gewoon inderdaad de bijkomende kosten (btw,fee,ophaalkosten) zeker meetellen. Je kan het net treffen.

Ja, vooral met zo'n boot, daar kan je volledig het schip mee ingaan...!

:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan