.quote:Faithy schreef op 28 juni 2012 @ 10:15:
Vloeken in de kerk dit, maar we hebben besloten om toch met de auto te gaan. Veel regen en we willen graag gaan wandelen: motorkleding in de koffers vrotten, nat, zien we niet echt zitten
Dus nu maar met de auto en veel wandelen en dan zodra het lekker weer wordt met de motor nog maar eens die kant op.want ik MOET nog met de motor naar Schotland dit jaar
quote:Jack66 schreef op 11 juli 2012 @ 08:37:
Ik ga in september naar Schotland. Ferry IJmuiden - Newcastle en overnachten in een bed & breakfast.
Vraag: hoe gaat het vastzetten van de motor op de boot? Doe je dat zelf, doet het dekpersoneel dat? Is het handig eigen spanbanden mee te nemen?
quote:Jack66 over het vastknopen op de boot...:
Vraag: hoe gaat het vastzetten van de motor op de boot? Doe je dat zelf, doet het dekpersoneel dat?
Is het handig eigen spanbanden mee te nemen?
quote:Jack66 schreef op 11 juli 2012 @ 08:37:
Ik ga in september naar Schotland. Ferry IJmuiden - Newcastle en overnachten in een bed & breakfast.
Vraag: hoe gaat het vastzetten van de motor op de boot? Doe je dat zelf, doet het dekpersoneel dat? Is het handig eigen spanbanden mee te nemen?
quote:Koeno schreef op 16 juli 2012 @ 11:14:
[...]
soms zijn er spanbanden, bij ons waren het touwen...
zoiezo is er meestal wel iets voorzien om je motor vast te zetten...
niet te veel stress voor hebben,
ik had het zelf nog nooit gedaan,
maar op 10minuten tijd stond mijn volgeladen sevenfifty zo vast als maar zijn kon.
(khad ook wel mijn jiffy vast gemaakt aan voorwiel, zodat deze niet zomaar wegkon).
quote:Koeno schreef op 16 juli 2012 @ 11:14:
[...]
soms zijn er spanbanden, bij ons waren het touwen...
zoiezo is er meestal wel iets voorzien om je motor vast te zetten...
niet te veel stress voor hebben,
ik had het zelf nog nooit gedaan,
maar op 10minuten tijd stond mijn volgeladen sevenfifty zo vast als maar zijn kon.
(khad ook wel mijn jiffy vast gemaakt aan voorwiel, zodat deze niet zomaar wegkon).

quote:Salatrel schreef op 09 december 2012 @ 16:21:
ik ben van plan om komende zomer te gaan. is iemand al een promo code tegengekomen voor de overtocht? (ijmuiden - newcastle)
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1