quote:rassie schreef op 05 augustus 2012 @ 14:00:
Zo, benne weer thuus, en was super om daar te rijden! Heb het top naar mijn zin gehad, maar ploatjes zeggen meer als woorden![]()
ps de foto's van de "rustdag" met het raften en het canyodingessen die heeft Jan, dus die komen er van hem wel bij..
[afbeelding]

quote:
quote:rassie schreef op 06 augustus 2012 @ 08:50:
@ Klaas1984: Volgens mij was het een Fiat Ducato..
@ Boevie: Sommige mensen willen niet full face op het internet, dus dat respecteer ik door een blokje voor hun gezicht te plaatsen.
@ Brander : Hebben wel lasercontrole gezien maar op dat moment reden wij net niet te hard![]()
![]()
Ik heb 1 boete gekregen.. Toen we van Italie terug reden naar Oostenrijk werd ik na een tunnel er uitgepikt en kreeg €35,00 voor precies 60 km te hard![]()
Die tarieven mogen ze hier in Nederland ook gaan hanteren van mij
quote:rassie schreef op 06 augustus 2012 @ 08:50:
@ Klaas1984: Volgens mij was het een Fiat Ducato..
@ Boevie: Sommige mensen willen niet full face op het internet, dus dat respecteer ik door een blokje voor hun gezicht te plaatsen.
@ Brander : Hebben wel lasercontrole gezien maar op dat moment reden wij net niet te hard![]()
![]()
Ik heb 1 boete gekregen.. Toen we van Italie terug reden naar Oostenrijk werd ik na een tunnel er uitgepikt en kreeg €35,00 voor precies 60 km te hard![]()
Die tarieven mogen ze hier in Nederland ook gaan hanteren van mij
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1