Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

isle of man 2013?? wie gaan er allemaal ???

Pagina's:
«
»

nobody knows

Reg. datum:
11 feb. 2005
quote:
wendy86 schreef op 20 maart 2012 @ 06:52:

[...]

lijkt mij ook super om eens mee te maken...
we gaan met roon bike travel. als je dan met 4 personen gaat kost je dat 775 euro voor elf dagen incl ontbijt. dat leek ons niet zo`n hele verkeerde prijs.... en omdat we nooit eerder zijn geweest leek het ons verstandig om alles te laten regelen in plaats van gelijk alles zelf te doen....

volgens mij is het concept. hoe meer mensen hoe meer korting ;)

miss kunnen we ons met een groep van het forum in laten schrijven ....

mag ik vraagen wat er voor die 775e bij zit
klinkt idd niet verkeerd

Reg. datum:
11 mei. 2008
Wij gaan met 2 man ook via Roon bike travel in 2013 heen! Heb er nu al zin in.
Berijder van Honda CBF500 ABS, Aprilia Pegaso 650 en Jawa Tramp 350

Giggedy...

Reg. datum:
20 okt. 2011
Wij gaan met een groepie van 4 personen in de ingerichte tenten van Roon! Uiteraard ook 2013!
Yamaha YZF 1000R Thunderace 2001 || Yahama XJ600 Diversion S 1994

zx 10 '09

Reg. datum:
12 nov. 2004
Ben net terug, erg naar mijn zin gehad!

gaaf eiland super geregeld op eiland zelf.

Was ook met ome ROON bike travel, dachten ook goed te zitten hier.
Helaas...bagage meenemen lokatie vertellen van het cirquit en je bier koud houden houd de service ongeveer op.
Er werd op de presentatie vertelt dat het geen assen camping was... Dit klopt ook daar zijn de wc's en doushe's schooner... niet te vergeten dat er maar 2 doushes zijn en 2 wc voor teveel mensen. je staat in princiepe ook gewoon op stuk weiland.

na 11 uur stil op camping... kan ik in komen, behalve dan dat hij de 2e avond tot half 2 door feest...
ontbijt... 2 kleffe broodjes prima als je niet je tent uit wilt koomen om te eten.... ivm regen.

lokatie... je zit eigenlijk precies verkeerd wel aan het cirquit. en naarmaten het drukker word op het eiland is taxi na 12 uur niet grappig want die pakken liever korte ritjes.

ik raad aan om zelf met overtocht.nl (doet ome roon namelijk ook zo) en een camping te zoeken bij douglas in de buurt. bijvoorbeeld de plaatselijke rugby club zag er erg goed uit!

Zoals ik al zei erg veel lol gehad en veel mooie dingen gezien! Echt een aanrader!

maar niet meer met roon bike...
Kawasaki zx 10 '09 / blade '93 naked www.gratisaansteker.nl

Giggedy...

Reg. datum:
20 okt. 2011
quote:
LambalraceR schreef op 16 juni 2012 @ 16:48:
Ben net terug, erg naar mijn zin gehad!

gaaf eiland super geregeld op eiland zelf.

Was ook met ome ROON bike travel, dachten ook goed te zitten hier.
Helaas...bagage meenemen lokatie vertellen van het cirquit en je bier koud houden houd de service ongeveer op.
Er werd op de presentatie vertelt dat het geen assen camping was... Dit klopt ook daar zijn de wc's en doushe's schooner... niet te vergeten dat er maar 2 doushes zijn en 2 wc voor teveel mensen. je staat in princiepe ook gewoon op stuk weiland.

na 11 uur stil op camping... kan ik in komen, behalve dan dat hij de 2e avond tot half 2 door feest...
ontbijt... 2 kleffe broodjes prima als je niet je tent uit wilt koomen om te eten.... ivm regen.

lokatie... je zit eigenlijk precies verkeerd wel aan het cirquit. en naarmaten het drukker word op het eiland is taxi na 12 uur niet grappig want die pakken liever korte ritjes.

ik raad aan om zelf met overtocht.nl (doet ome roon namelijk ook zo) en een camping te zoeken bij douglas in de buurt. bijvoorbeeld de plaatselijke rugby club zag er erg goed uit!

Zoals ik al zei erg veel lol gehad en veel mooie dingen gezien! Echt een aanrader!

maar niet meer met roon bike...

Kleine edit aan mijn kant...

Ik zei eerder dat ik met 4 personen met Roon ging. Dat gaat niet meer door, er waren problemen met de tenten en we konden andere tenten krijgen ipv. de voor gebouwde tenten. Hier hebben wij echter vanaf gezien en we zijn gaan zoeken naar Cottages in de buurt van Douglas (het epicentrum van de races).

Na heeeeeeel wat zoekwerk hebben we een 4 persoon cottage gevonden met privé parkeerplek voor vier motoren en alles erop en eraan. Het appartement staat aan de promenade van Douglas... beter kan dus niet!

Het enige probleem was dat we geen tickets van de Ferry meer konden krijgen voor de juiste dagen, die waren natuurlijk al veruit opgekocht door alle organisaties en bezoekers.

Hier kwam de SUPER service van dhr. Roon om de hoek kijken. Hij wil de tickets van de ferry aan ons doorverkopen en wil zelfs nog moeite gaan doen om de tickets enigszins om te boeken naar een langere datum, namelijk 2 weken. Dus Roon verkoopt ons deze tickets (en red hiermee ons gigantisch uit de brand) zonder dat hij zelf ook onze accommodatie mag verzorgen.

Kortom wij gaan niet met Roon omdat wij aanzienlijk minder betalen voor een heel appartement in Douglas dan kamperen. Dus dan is de beslissing snel gemaakt.

Maar ik wil toch benadrukken dat de service van dhr. Roon heel erg goed is. Hij doet erg veel moeite, ook als ze er zelf niet veel mee winnen. Als wij het geweldige aanbod van een appartement niet hadden gekregen dan hadden we ook zeker weten wel bij Roon geboekt!

zx 10 '09

Reg. datum:
12 nov. 2004
quote:
APH3X2N schreef op 04 juli 2012 @ 18:08:

[...]

...

Maar ik wil toch benadrukken dat de service van dhr. Roon heel erg goed is. Hij doet erg veel moeite, ook als ze er zelf niet veel mee winnen. Als wij het geweldige aanbod van een appartement niet hadden gekregen dan hadden we ook zeker weten wel bij Roon geboekt!

ga zelf lekker voor dat geld op die camping zitten dan... klinkt een beetje als kromme reclame dit omboeken kan je zelf ook . maja suc6 met ome roon

Giggedy...

Reg. datum:
20 okt. 2011
quote:
LambalraceR schreef op 06 juli 2012 @ 17:45:

[...]

ga zelf lekker voor dat geld op die camping zitten dan... klinkt een beetje als kromme reclame dit omboeken kan je zelf ook . maja suc6 met ome roon

Even beter lezen meneertje. Ik ga NIET met Roon maar ik heb zelf een huisje gevonden in Douglas, maar ik had WEL eerder bij hun geboekt. Dit was gewoon te annuleren. Hierna was Roon wel zo aardig om ons dus die ferry kaarten te geven.

Ik zeg alleen dat dit best aardig is van Roon, aangezien er niks verdiend wordt voor de moeite die erin gestoken is...

Bovendien zitten die ferrys op de juiste datums helemaal vol... dus omboeken was er niet bij tenzij Roon deze kaarten aan ons zou doorgeven. Dus nee, omboeken kan je niet zelf.

Jij zal vast niet lekker geslapen/gedoucht/ontbeten hebben op de camping maar gezien, en ik beweer ook echt niet dat dat wel zo is maar de situatie is dit toch echt prima service van Roon.

zx 10 '09

Reg. datum:
12 nov. 2004
prima, je kan reserveren dit is idd snel vol. maar er blijft altyd een gedeelte los te koop, en als je al een ticket hebt is dit zo om te boeken.

ik bedoelde als je het echt zown goede service vind , ga op dat grasveldje staan...kom je er acher

dat je in douglas op de boulevard zit/zat is idd perfect

Giggedy...

Reg. datum:
20 okt. 2011
quote:
LambalraceR schreef op 07 juli 2012 @ 14:39:
prima, je kan reserveren dit is idd snel vol. maar er blijft altyd een gedeelte los te koop, en als je al een ticket hebt is dit zo om te boeken.

ik bedoelde als je het echt zown goede service vind , ga op dat grasveldje staan...kom je er acher

dat je in douglas op de boulevard zit/zat is idd perfect

Ga nu nu inderdaad lekker op de promenade in Douglas met ons eigen personal motor garage 8-)

Die tickets zijn inderdaad wel te krijgen, maar helaas is het dan erg moeilijk om de goeie datums nog te krijgen :P

Die dingen van Steam Packet Company zijn trouwens belachelijk duur in dat seizoen...

Kawa-chica

Reg. datum:
20 apr. 2009
Lijkt me prachtig zelfs 's te gaan daarheen, staat nog tussen m'n to do's! Ik blijf nog wel meelezen voor de tips ;)
ZX-6R 2006 black on track, green for fun

een zware is je ware

Reg. datum:
01 okt. 2009
Ride-on motorreizen, ook niet duur en Rob en Dafne zijn leuke lui! Wereldreizigers die 's avonds op de camping leuke verhalen kunnen vertellen!

Great way of living!

Reg. datum:
02 mei. 2011
Dit topic ga ik volgen, wil ook heeeel graag nog een keer naar Isle of Main :Y :]
gsx-r 750 * GSR600A
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

950 SM > Tiger 800 + 750 SS

Reg. datum:
08 feb. 2009
Ik ga deze ook volgen. Ben het al langer van plan maar in 2013 moet het er van komen. Twijfel nog tussen georganiseerd via roon bike travel of ride onmotortours of toch maar gewoon zelf regelen.
Dus ervaringen en meningen van ervaringsdeskundigen zijn welkom.
Hans

Fireblade & Freewind

Reg. datum:
20 apr. 2006
Wij gaan in 2013 *O*

In 2010 zijn we ook geweest. Toen met Ride on Tours en zaten we in een homestay in Douglas.

Voor 2013 regel ik het zelf.
Aangezien we in 2010 op het eiland zelf maar 80 km met de motor hebben gereden laten we in 2013 de motoren thuis. We hebben in 2010 veel lopend gedaan. Ook zijn we een paar keer met het treintje de mountain op geweest. We vliegen naar Liverpool en dan met de boot over.

Ik moet alleen nog een homestay vinden dus ik hoor graag de tips van degene die een plek aan de boulevard hebben geregeld.
Ik heb al veel mensen gemaild van deze site maar krijg geen reactie of ze zitten al vol.
Mocht het niet lukken om zelf wat te vinden boek ik de homestay in oktober via Regency travel

Reg. datum:
08 feb. 2009
Ik wil sowieso op de motor gaan. Misschien rij ik daar wel niet zoveel (geen idee) maar op de heen- en terugreis toch lekker wat km's maken. Dat is ook een deel van het vermaak. Hoe lang gaan de meeste mensen hier? Ik dacht zelf aan 1 t/m 8 juni.
Hans

Fireblade & Freewind

Reg. datum:
20 apr. 2006
Het stuk door Engeland vond ik niets aan, maar je zou ook binnendoor kunnen rijden.

Bij ons in het huis zat een Engelsman die elke ochtend om 5.30 vertrok om een paar rondjes te rijden, die maakte wel wat kilometers :+
Met de motor is zeker wel gezellig, sfeertje op de boot is gelijk goed.

Isle of man 2010 016.jpg

Reg. datum:
08 feb. 2009
zeker leuk zo op de boot lijkt me met allemaal liefhebbers
Hans

Yamaha FZ6 ABS 2006

Reg. datum:
08 jul. 2012
Mijn vriend en ik willen ook graag nog eens naar de TT Isle of Man.
Vorig jaar hadden we info ingewonnen bij Ride on motortours maar door omstandigheden is het er toen niet van gekomen. Dit jaar nog maar eens proberen of anders 2014.
Bij Roon Bike Travel bieden ze ook bagageservice, dat is wel handig want wij zijn niet zulke pakkers op de motorfiets. Ik zal eens gaan informeren daar.

Fireblade & Freewind

Reg. datum:
20 apr. 2006
quote:
Senna46 schreef op 02 augustus 2012 @ 23:19:
zeker leuk zo op de boot lijkt me met allemaal liefhebbers

De sfeer is geweldig op de Isle of man. Elke minuut is er wel wat te doen. En s'avonds lekker naar de Boulevard in Douglas om te eten en rond te hangen. Is er altijd lekker druk:
Isle of man 2010.jpg

Reg. datum:
08 feb. 2009
mooi sfeerbeeld, heb net info opgevraagd bij Roon bike, ben benieuwd, zie t helemaal zitten om volgend jaar naar Man te gaan
Hans

Reg. datum:
16 jun. 2012
ik zou wel heen willen maar alleen zie ik dat niet zitten

Reg. datum:
27 feb. 2006
Als bij Roon wat boekt kun je gerust alleen gaan je hebt op de camping gelijk aanspraak.
Ik ben in 96 en 97 geweest alles zelf geregeld.
2011 met Rob en Jolanda Van Roon gegaan echt alles super geregeld beter kan niet dus 2013 ga ik weer de voorboeking al gedaan!

Gr Ivo. 8-)

Reg. datum:
21 mei. 2002
Ik krijg bij het navragen voor de tt 2013, veel het antwoord dat de overtochten al zijn volgeboekt.
Hebben jullie daar geen last van? wij zouden graag met 4 man met de motor willen, maar ik vraag me werkelijk af of dat haalbaar is.

Reg. datum:
27 feb. 2006
quote:
Raysol schreef op 08 augustus 2012 @ 20:24:
Ik krijg bij het navragen voor de tt 2013, veel het antwoord dat de overtochten al zijn volgeboekt.
Hebben jullie daar geen last van? wij zouden graag met 4 man met de motor willen, maar ik vraag me werkelijk af of dat haalbaar is.

Geen probleem. Alleen niet op prime-time.

Fireblade & Freewind

Reg. datum:
20 apr. 2006
quote:
Raysol schreef op 08 augustus 2012 @ 20:24:

De populaire overtochten zijn altijd vrij snel volgeboekt (gaan de dag na de TT in de verkoop), zullen waarschijnlijk ook door de reisbureau's worden opgekocht. Als je op facebook de IOM TT "liked" blijf je op de hoogte van nieuws. Afgelopen jaar werd er daar steeds een melding gemaakt als er een extra boot werd ingezet.

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.