nobody knows
quote:wendy86 schreef op 20 maart 2012 @ 06:52:
[...]
lijkt mij ook super om eens mee te maken...
we gaan met roon bike travel. als je dan met 4 personen gaat kost je dat 775 euro voor elf dagen incl ontbijt. dat leek ons niet zo`n hele verkeerde prijs.... en omdat we nooit eerder zijn geweest leek het ons verstandig om alles te laten regelen in plaats van gelijk alles zelf te doen....
volgens mij is het concept. hoe meer mensen hoe meer korting
miss kunnen we ons met een groep van het forum in laten schrijven ....
quote:LambalraceR schreef op 16 juni 2012 @ 16:48:
Ben net terug, erg naar mijn zin gehad!
gaaf eiland super geregeld op eiland zelf.
Was ook met ome ROON bike travel, dachten ook goed te zitten hier.
Helaas...bagage meenemen lokatie vertellen van het cirquit en je bier koud houden houd de service ongeveer op.
Er werd op de presentatie vertelt dat het geen assen camping was... Dit klopt ook daar zijn de wc's en doushe's schooner... niet te vergeten dat er maar 2 doushes zijn en 2 wc voor teveel mensen. je staat in princiepe ook gewoon op stuk weiland.
na 11 uur stil op camping... kan ik in komen, behalve dan dat hij de 2e avond tot half 2 door feest...
ontbijt... 2 kleffe broodjes prima als je niet je tent uit wilt koomen om te eten.... ivm regen.
lokatie... je zit eigenlijk precies verkeerd wel aan het cirquit. en naarmaten het drukker word op het eiland is taxi na 12 uur niet grappig want die pakken liever korte ritjes.
ik raad aan om zelf met overtocht.nl (doet ome roon namelijk ook zo) en een camping te zoeken bij douglas in de buurt. bijvoorbeeld de plaatselijke rugby club zag er erg goed uit!
Zoals ik al zei erg veel lol gehad en veel mooie dingen gezien! Echt een aanrader!
maar niet meer met roon bike...
quote:APH3X2N schreef op 04 juli 2012 @ 18:08:
[...]
...
Maar ik wil toch benadrukken dat de service van dhr. Roon heel erg goed is. Hij doet erg veel moeite, ook als ze er zelf niet veel mee winnen. Als wij het geweldige aanbod van een appartement niet hadden gekregen dan hadden we ook zeker weten wel bij Roon geboekt!
quote:LambalraceR schreef op 06 juli 2012 @ 17:45:
[...]
ga zelf lekker voor dat geld op die camping zitten dan... klinkt een beetje als kromme reclame dit omboeken kan je zelf ook . maja suc6 met ome roon
quote:LambalraceR schreef op 07 juli 2012 @ 14:39:
prima, je kan reserveren dit is idd snel vol. maar er blijft altyd een gedeelte los te koop, en als je al een ticket hebt is dit zo om te boeken.
ik bedoelde als je het echt zown goede service vind , ga op dat grasveldje staan...kom je er acher
dat je in douglas op de boulevard zit/zat is idd perfect
een zware is je ware
quote:Senna46 schreef op 02 augustus 2012 @ 23:19:
zeker leuk zo op de boot lijkt me met allemaal liefhebbers
quote:Raysol schreef op 08 augustus 2012 @ 20:24:
Ik krijg bij het navragen voor de tt 2013, veel het antwoord dat de overtochten al zijn volgeboekt.
Hebben jullie daar geen last van? wij zouden graag met 4 man met de motor willen, maar ik vraag me werkelijk af of dat haalbaar is.
quote:Raysol schreef op 08 augustus 2012 @ 20:24:
Ik krijg bij het navragen voor de tt 2013, veel het antwoord dat de overtochten al zijn volgeboekt.
Hebben jullie daar geen last van? wij zouden graag met 4 man met de motor willen, maar ik vraag me werkelijk af of dat haalbaar is.
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3