quote:black mule schreef op 25 oktober 2011 @ 11:25:
ik heb de bijl al geslepenen een nieuwe klap zaag gekocht
![]()
voor noorwegen september 2012![]()
dus fikkie stokken s,avond gaat lukken
quote:Open vuur is niet toegestaan in of vlakbij bosgebieden in de periode 15 april tot 15 september. En wees in de andere perioden van het jaar voorzichtig met vuur, zodat geen schade wordt aangericht.
quote:OgriUK schreef op 16 juli 2011 @ 11:42:
[...]
Had je nog geluk dat het geen echte olifanten waren, wat ik wel es heb meegemaakt bij wildkamperen in Afrika. Ik was toen manager van Kasanka NP, een wildpark in Zambia (www.kasanka.com), en bezig potentiele kampeerplekken uit te testen. Stond ik met mijn tentje net op de verkeerde tijd op de plek waar een groep olifanten elk jaar langs kwam om een bepaald fermenterend fruit, wilde granaatappel, te komen eten waar ze dronken van worden. Ontnuchterende ervaring.
quote:Speedy Jay schreef op 25 oktober 2011 @ 13:23:
Ook met het hakken van houtjes en zagen van boompjes zou ik niet zomaar beginnen. Ik kan me niet indenken dat zoiets namelijk zomaar mag. Gebruik gewoon dood hout wat op de grond ligt.
En als je denkt dat er niet gecontroleerd word... boswachters etc vliegen daar rond in helikopters voor o.a. controle.
Kortom, doe wat je wil maar hou wel wat dingen in de gaten....

quote:LinKing schreef op 09 augustus 2012 @ 12:33:
Even dit schitterende topic uit het stof halen zodat iedereen zijn wildkampeerfoto's van deze zomer kan posten![]()
Ik steek alvast van wel met enkele foto's van onze vakantie in juli.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3