VFR 1200 X
VFR 1200 X
VFR 1200 X
VFR 1200 X
quote:vooghtje schreef op 20 juli 2012 @ 13:43:
Bedankt.
Inderdaad positief dat motor een sterke beer blijkt te zijn, behalve dat ik even rijd als een spons nu natuurlijk.... Maar goed, dat is de natuurlijke gang van zaken zeker: beter, beter, dieper door de bocht, nog een beetje beter....KLENG. En herbeginnen...
De Cuenca-tip moet je absoluut eens doen ooit.
VFR 1200 X
quote:Jack66 schreef op 25 juli 2012 @ 11:32:
[...]
Leuk verslag, ben alleen niet kapot van witte letters op een zwarte achtergrond.
Op de heen- en terugweg naar Marokko (april/mei van dit jaar) reed ik het stuk Lerida (Lleida) - Teruel en dat was ook heel mooi. Vooral de N211 tussen Caspe en Alcaniz is een weg om helemaal uit je dak te gaan: 40 kilometer uitstekend asfalt zonder dorpen en afslagen, weinig verkeer en prachtige bochten door de bergen.
Spanje was voor mij een eye-opener, ik moet daar zeker nog een keer heen!
VFR 1200 X
quote:Naba schreef op 25 juli 2012 @ 13:36:
Spanje is een prachtig motorland. Het grote voordeel van Spanje is dat het motortoerisme nog niet zo massaal is zoals in bv de Alpen en de Dolomieten.
Ben nu twee keer in de Pyreneëen geweest en zit stiekem weer smoezen te verzinnen om weer die kant op te gaan. Wellicht eens naar Zuid-Spanje gaan in oktober voor een weekje Andalusië of zo.![]()
Weer een idee voor mijn grote "vakantie-ideëen stapel"
quote:vooghtje schreef op 25 juli 2012 @ 14:08:
[...]
Ik kan je de streek van Ronda aanbevelen, en dan zeker het weggetje dat van Ronda naar de kust loopt. Fenomenaal!!
Maar... BLOEDHEET! Oktober lijkt me een goeie optie...
VFR 1200 X
VFR 1200 X
quote:mijnfz1 schreef op 25 juli 2012 @ 20:37:
errg mooi stukje spanje!!! zeer binnenkort ga ik hem voor het eerst met de motor rijden!!! met de auto was het al een feest!!!
VFR 1200 X
quote:gorre_be schreef op 26 juli 2012 @ 10:45:
Tof om al die info van spanje weer te kunnen lezen.
Ik ga in september voor de zoveelste keer weer toeren in Spanje. Tot nu toe deed ik voornamelijk catalonië en de Pyreneeën. Deze keer staat het zuiden op de agenda.
Volgende plaatsen staan op de agenda (hier en daar wil ik ook wel eens iets gaan bezichtigen)
Cuenca, Teruel, Ronda, Guadix, Antequera, Granada
Ook overweeg ik nog Gibraltar en Tarifa.
Op de terugweg wil snel langs de molentjes van consuegra (maar dat is eerder voor een fotootje dan een echt bezoek).
Dus als er nog tips zijn laat maar komen.
VFR 1200 X
VFR 1200 X
VFR 1200 X
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2