Dit onderwerp is gesloten.
quote:helaholatuthola schreef op 12 augustus 2012 @ 10:12:
Achterlicht wel, kontje niet (meer)
quote:chriskid schreef op 12 augustus 2012 @ 12:50:
[...]
idem![]()
wat een mooie compositie toch ook.... kunst!
quote:

quote:GenesiZ schreef op 12 augustus 2012 @ 15:43:
Vraagje aan de GS'ers. Hebben jullie misschien een enkele plaat om het stuur te monteren of 2 losse beugels? Ik heb nu een enkele plaat.
[afbeelding]
Ik ben bezig een M-stuurtje op MP te regelen en die wil ik monteren op mijn GT. Ik mis de lage zit van mijn CBmaar dan kan ik geen navi monteren op het stuur omdat ik die ruimte niet meer heb. Nu kan ik hem niet in het midden monteren dus ben op zoek naar 2 losse beugels
quote:
quote:GenesiZ schreef op 12 augustus 2012 @ 15:43:
Vraagje aan de GS'ers. Hebben jullie misschien een enkele plaat om het stuur te monteren of 2 losse beugels? Ik heb nu een enkele plaat.
[afbeelding]
Ik ben bezig een M-stuurtje op MP te regelen en die wil ik monteren op mijn GT. Ik mis de lage zit van mijn CBmaar dan kan ik geen navi monteren op het stuur omdat ik die ruimte niet meer heb. Nu kan ik hem niet in het midden monteren dus ben op zoek naar 2 losse beugels
quote:G. BRASLETTI schreef op 12 augustus 2012 @ 16:20:
[...]
Ah....jij hebt 'm daar groter geboord. Ik dacht ik zal die van mij aan de zijkant doorboren maar dit is een beter idee
quote:helaholatuthola schreef op 12 augustus 2012 @ 17:40:
[...]
Ik heb 2 beugels op de GS, wil ze best ruilen met die plaat. Als het allemaal past tenminste. Waar spreken we af vanavond?
quote:erikwoning schreef op 13 augustus 2012 @ 10:48:
Wil niemand mij helpen? Na ongeveer 50 km gereden te hebben hield de motor gisteren weer in. Einde van de rit stopte ie er helemaal mee en wilde hij niet meer starten. De 1 van de vier uitlaatpijpen voelde ook koud. Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn van dit euvel? Bougies gaan defect en motor houdt in...
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2