Andrea Dovizioso

De geruchten lijken steeds sterker te worden dat Dovi naar Ducati gaat.
En de crew van Stoner zou ook weer terug komen. Aangezien Marquez zijn Moto2 crew mee wilt nemen
 
Dovizioso naar Ducati?


De plek die Valentino Rossi aan het einde van dit seizoen zal verlaten zal hoogstwaarschijnlijk opgevuld gaan worden door Andrea Dovizioso. De verwachting is dat het nieuws deze week officieel bekend gemaakt zal worden.

Nu ook de bestemming van Valentino Rossi voor de komende twee seizoenen bekend is zullen de andere puzzelstukjes in het silly season waarschijnlijk snel op hun plaats vallen. Zo zal waarschijnlijk deze week nog bekend worden wie Rossi bij Ducati zal gaan opvolgen.

De Italiaanse media weet al zeker dat dat Andrea Dovizioso zal zijn. De Italiaan was in eerste instantie niet zo happig op een plekje op de carrière brekende rode machine en had zijn ogen al gericht op het WK Superbike toen hij min of meer had begrepen dat een plekje in het Yamaha fabrieksteam er niet in zat.

Naar het schijnt is Dovi toch nog rond de tafel gaan zitten met Ducati waarbij hij bepaalde eisen heeft gesteld aan de Italiaanse fabrikant, het zou hierbij gaan om garanties met betrekking tot steun van Audi bij de ontwikkeling van de Desmosedici. Deze garanties zou Dovizioso inmiddels hebben en er zou dan ook al een tweejarig contract zijn getekend.

Eerder dit jaar leek Cal Crutchlow nog een van de gegadigden, toen nog als teamgenoot van Rossi, maar de Engelsman lijkt zijn kaarten verspeeld te hebben door te wachten op Yamaha. Daarnaast zal Crutchlow misschien wel moeten vrezen voor zijn plek bij Tech 3 Yamaha, aangezien het Franse team ook in gesprek is met Randy de Puniet terwijl Bradley Smith al een contract met het team heeft om volgend jaar de overstap naar de MotoGP klasse te gaan maken.

Bron racesport.
 
Laatst bewerkt:
Dovizioso naar Ducati?


De plek die Valentino Rossi aan het einde van dit seizoen zal verlaten zal hoogstwaarschijnlijk opgevuld gaan worden door Andrea Dovizioso. De verwachting is dat het nieuws deze week officieel bekend gemaakt zal worden.

Nu ook de bestemming van Valentino Rossi voor de komende twee seizoenen bekend is zullen de andere puzzelstukjes in het silly season waarschijnlijk snel op hun plaats vallen. Zo zal waarschijnlijk deze week nog bekend worden wie Rossi bij Ducati zal gaan opvolgen.

De Italiaanse media weet al zeker dat dat Andrea Dovizioso zal zijn. De Italiaan was in eerste instantie niet zo happig op een plekje op de carrière brekende rode machine en had zijn ogen al gericht op het WK Superbike toen hij min of meer had begrepen dat een plekje in het Yamaha fabrieksteam er niet in zat.

Naar het schijnt is Dovi toch nog rond de tafel gaan zitten met Ducati waarbij hij bepaalde eisen heeft gesteld aan de Italiaanse fabrikant, het zou hierbij gaan om garanties met betrekking tot steun van Audi bij de ontwikkeling van de Desmosedici. Deze garanties zou Dovizioso inmiddels hebben en er zou dan ook al een tweejarig contract zijn getekend.

Eerder dit jaar leek Cal Crutchlow nog een van de gegadigden, toen nog als teamgenoot van Rossi, maar de Engelsman lijkt zijn kaarten verspeeld te hebben door te wachten op Yamaha. Daarnaast zal Crutchlow misschien wel moeten vrezen voor zijn plek bij Tech 3 Yamaha, aangezien het Franse team ook in gesprek is met Randy de Puniet terwijl Bradley Smith al een contract met het team heeft om volgend jaar de overstap naar de MotoGP klasse te gaan maken.

Bron racesport.

Gerrit, deze geruchten zien er niet goed uit voor je grote vriend Crutchlow! Bij gebrek aan beter kiest Ducati voor Dovi blijkbaar. Jammer dat ze Redding of Iannone niet de kans geven. Maar misschien komen die twee in het Junior team samen met de crew van Stoner.
 
zal hoogstwaarschijnlijk ... de verwachting is ... zullen waarschijnlijk ... naar het schijnt ... het zou hierbij gaan om ... eerder dit jaar leek ... (racesport.nl)

Nee, dan maar De Pineut op een M1, dat lijkt me wel eens leuk voor wat spektakel! Doen! *O* *O* *O*
 
Gerrit, deze geruchten zien er niet goed uit voor je grote vriend Crutchlow! Bij gebrek aan beter kiest Ducati voor Dovi blijkbaar. Jammer dat ze Redding of Iannone niet de kans geven. Maar misschien komen die twee in het Junior team samen met de crew van Stoner.


Michel Turco‏@M_Turco

Dovizioso and Crutchlow could both leave Tech 3 Team for Ducati. Dovi with Hayden, and Cal with Iannone or Redding in the junior team...
 
Michel Turco‏@M_Turco

Dovizioso and Crutchlow could both leave Tech 3 Team for Ducati. Dovi with Hayden, and Cal with Iannone or Redding in the junior team...

Dat zou ook een mooie zijn! Met het vertrek van Rossi hebben ze wel genoeg salarisbudget over om Dovi en Crutch te halen.
 
Iets zegt me dat hij het nu dus wel gaat worden ;)

zelfs in de slaapkamer denkt hij nog maar één ding...M1, M1, M1, M1...!
de sterren staan gunstig voor RdP :Y :Y :Y
full
 
Iets zegt me dat hij het nu dus wel gaat worden ;)

Tech3 heeft inderdaad aangegeven in gesprek te zijn met Randy. Hoewel ik Cal graag in de Motogp zie rijden, vind ik Randy ook geen slechte keuze. Randy moet snel van die CRT af en terug op een echte motor.
 
vraag me af, als Dovi vooruitgang boekt met de duc, of tvolk Dovi credits gaan geven, of gaan roepen dat rossi dit ook had gekund met de hulp van audi _O-
 
Laatst bewerkt:
vraag me af, als Dovi vooruitgang boekt met de duc, of tvolk Dovi credits gaan geven, of gaan roepen dat rossi dit ook had gekund met de hulp van audi _O-

Ach maak je er niet druk om ........er komt echt wel weer iemand met de meest fantastische kutsmoes / verhaal waar je stijl van achterover valt . :+
Zit er ook met smart op te wachten want ik lach me helemaal stuk altijd van die verhalen , en dan een beetje reageren om het een beetje op te voeren :+ ;)
We gaan het allemaal meemaken , de eerste confrontatie zal zijn na de GP van Valencia waar de eerste rondjes worden gereden op de nieuwe fietsen.
 
Jammer hoor, ik had hem zeker nog een seizoen op een Yamaha gezien. Ach ja, Rossi op een Yamaha is ook leuk.
 
Sterk ondergewaardeerde coureur Dovi, crasht weinig, in de regen sterk, consistent neemt weinig risico. Die gaat nog wel iets laten zien bij Ducati heb ik zo'n vermoeden. :Y
Had ook heel snel z'n draai gevonden op de M1 vanaf die Repsol Honda = toch totaal andere machine. Die jongen heeft gewoon talent, vergeet niet dat die Tech3 M1 toch 'n stukkie minder is dan die van Lorenzo en Spies. Desondanks zit ie bijna het hele seizoen al vlak achter de 3 'Aliëns' met tot nu toe 5 derde plaatsen!! :} :9~
Ik vond het al dom dat men hem liet gaan bij Honda, misschien hebben ze nu ook wel spijt. :P
 
Ik vond het in zijn 250 tijd knap hoe hij op de Honda probeerde Lorenzo te verslaan....

Ik vraag me wel af of zijn rijstijl past bij de Ducati. Hoop voor hem dat hij er wel mee overweg kan, zou jammer zijn als zo zijn carriere in een neerwaartse spiraal komt.
 
Ben idd benieuwd of zijn rijstijl een beetje bij de Duc past.
Hij is wel van het laat remmen en dan moet je wel vertrouwen in de voorkant hebben.
En dat is nou precies 1 van de dingen waar de Duc totaal niet goed in is
 
Terug
Bovenaan Onderaan