Help me uitzoeken! wat is het beste voor mij?

XV535 !!! definately.
Simpele techniek, sterke motor, genoeg vermogen om mee te kunnen op snelweg, stuurt prima vanwege laag zwaartepunt, ziet er goed uit, EN heeft een CARDAN: dus geen geklooi met kettingen of riemen.
Nadeel: kleine benzinetank, 8.5 of 12.5L afhankelijk van de versie, en daar kom je tussen de 100 & 170 km ver mee ....
Nog een nadeel (voor elke lichte chopper trouwens): de achtervering is beneden alle peil, slecht voor de rug !!!!
Als leerfiets is de XV535 niet te overtreffen: the best there is (in chopperland)
 
Zeg meneer Sally? Vergeet jij niet een fiets O-) ?
Preken voor eigen parochie moet kunnen gezien de reactie van Sigma?
De Guzzi nevada of Florida heeft toch zeker net zoveel als een xv535 of een rebel?
Persoonlijk vind ik die laatste dus gewoon...niet bi...zou ook dat ene icoontje kunnen gebruiken maar dan zou ik mensen die er ten volle tevredenheid op rijden op de ziel trappen...
Heb bij een motorverhuurbedrijf gewerkt en als er een vrouw binnen kwam werd ze automatisch naar de xv535 toe gedirigeerd en dat heeft me enigzins getraumatiseerd, ook kan ik een xv 750 niet meer zien maar dat ter zijde,!
Mijn vriendin d'r eerste motor is een 1100 en dat maakt toch nix uit? Je geeft toch zelf gas? Mijn eerste fiets was een kawa 750 en ik ben er nog steeds.
Doe redelijk en niet te gek dan komt alles goed.
Maar probeer gewoon zoveel mogelijk fietsen en wees niet te bevooroordeeld, zei ik dat 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan