Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Hardenberg e.o. topic deel 10

Pagina's:
«
»

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
:Z
Always a bit different .........but stock is boring ________life's to short to ride an ugly bike

M 1800 R

Reg. datum:
05 feb. 2012
Wonen er wel mensen in Hardenberg e.o. ?

BZN - Blade Zonder Naam

Reg. datum:
04 feb. 2008
Nee
For long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be

M 1800 R

Reg. datum:
05 feb. 2012
Zal wel eenzaam zijn voor martijngfr600r

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:

:P
Always a bit different .........but stock is boring ________life's to short to ride an ugly bike

M 1800 R

Reg. datum:
05 feb. 2012
-O- Gisteren nog door Hardenberg gereden, idd geen enkele motorrijder tegengekomen. -O- :X

alias Ducati-RS-idioot!

Reg. datum:
10 jul. 2007
quote:
Johan G schreef op 02 augustus 2012 @ 17:31:
-O- Gisteren nog door Hardenberg gereden, idd geen enkele motorrijder tegengekomen. -O- :X

Zijn idd weinig motorrijders idd....kom er ook nooit zoveel tegen........ :P

Van t weekend nog een oude 900RR Blade zien KD-en op het industrieterrein...zelfde rondje die ik ook weleens doe...wel grappig baantje dan :P
My dream becomes reality....a full spec Ducati 996RS WSB racer en veur d`r bi-j een saaie 4 pitter, moar wel een Cagiva @ MV.....ok mooi wark!

BZN - Blade Zonder Naam

Reg. datum:
04 feb. 2008
Check was ik, jou niet gezien?
For long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be

BZN - Blade Zonder Naam

Reg. datum:
04 feb. 2008
Vaak als ik in Hardenberg ben ga ik me daar een beetje uitleven. Maar vorige week ben ik door politie gebeld want er werd geklaagd door buurtbewoners :?
Zal er wel even oppassen, denk dat politie daar strenger controleert. Ik blijf er even een tijdje bij uit de buurt in ieder geval. Heb wel weer andere plaatsen waar ik me uit kan leven en geen kip over straat loopt :+

alias Ducati-RS-idioot!

Reg. datum:
10 jul. 2007
quote:
Bart schreef op 17 augustus 2012 @ 19:41:
Vaak als ik in Hardenberg ben ga ik me daar een beetje uitleven. Maar vorige week ben ik door politie gebeld want er werd geklaagd door buurtbewoners :?
Zal er wel even oppassen, denk dat politie daar strenger controleert. Ik blijf er even een tijdje bij uit de buurt in ieder geval. Heb wel weer andere plaatsen waar ik me uit kan leven en geen kip over straat loopt :+

Ah kijk....was jij dus, ik reed met mn alfa 147 toevallig net op de rotonde....normaal rijd ik op straat met een MV Agusta F4 750S.... die valt wel op en een Fogarty replica helm met een erg verrot Texport overall en zwarte alpinestars laarzen en isle of man WIZ kneepads....duidelijk kan ik het niet maken hahaha!

Ik had soms ook wel gevoel dat de buurtbewoners wel erg aan het kijken waren wat ik daar deed als ze even buiten waren.... :P hebben ze jouw kenteken doorgegeven dan? Raa dat de politie je dan belt...niet?

En welke plekken ken je nog meer waar je je uitleeft in omgeving hardenberg en waar je lekker kunt Kd-en??
My dream becomes reality....a full spec Ducati 996RS WSB racer en veur d`r bi-j een saaie 4 pitter, moar wel een Cagiva @ MV.....ok mooi wark!

HORNET

Reg. datum:
15 feb. 2008
quote:
GSCORSE schreef op 17 augustus 2012 @ 23:13:

[...]

Ah kijk....was jij dus, ik reed met mn alfa 147 toevallig net op de rotonde....normaal rijd ik op straat met een MV Agusta F4 750S.... die valt wel op en een Fogarty replica helm met een erg verrot Texport overall en zwarte alpinestars laarzen en isle of man WIZ kneepads....duidelijk kan ik het niet maken hahaha!

Ik had soms ook wel gevoel dat de buurtbewoners wel erg aan het kijken waren wat ik daar deed als ze even buiten waren.... :P hebben ze jouw kenteken doorgegeven dan? Raa dat de politie je dan belt...niet?

En welke plekken ken je nog meer waar je je uitleeft in omgeving hardenberg en waar je lekker kunt Kd-en??

Vilsteren....

http://home.kpn.nl/~kreme045/image/bocht-5.jpg

FJ 1200

Reg. datum:
18 sep. 2006
quote:

Da's wel een oude foto. Hoe lang ligt daar al een 'rijbaan afscheiding' op't midden v.d. weg...

alias Ducati-RS-idioot!

Reg. datum:
10 jul. 2007
quote:

Dit is idd een oudje, wel mooie bochten! Mag ook graag even rondje Hardenberg-Gramsbergen-Haandrik langs kanaal richting Coevorden, stukje industrieterrein pakken en dan richting Emlichheim en dan via Hoogstede, Veldhausen, Neuenhaus, Eulsen weer richting Hardenberg...heel veel mooie bochten :P

HORNET

Reg. datum:
15 feb. 2008
quote:
GSCORSE schreef op 21 augustus 2012 @ 09:38:

[...]

Dit is idd een oudje, wel mooie bochten! Mag ook graag even rondje Hardenberg-Gramsbergen-Haandrik langs kanaal richting Coevorden, stukje industrieterrein pakken en dan richting Emlichheim en dan via Hoogstede, Veldhausen, Neuenhaus, Eulsen weer richting Hardenberg...heel veel mooie bochten :P

Dat rondje ken ik ook, vanaf Hardenberg dan wel tussendoor Holtheme en op industrie Coevorden ff de grote rotonde pakken.

De foto in Vilsteren is inderdaad al een jaar of 7 á 8 oud schat ik in...

alias Ducati-RS-idioot!

Reg. datum:
10 jul. 2007
quote:
Vuurtje? schreef op 21 augustus 2012 @ 11:08:

[...]

Dat rondje ken ik ook, vanaf Hardenberg dan wel tussendoor Holtheme en op industrie Coevorden ff de grote rotonde pakken.

De foto in Vilsteren is inderdaad al een jaar of 7 á 8 oud schat ik in...

En idd wel tussendoor...is een route die ik s`avonds nog wel regelmatig even doe! Eerst de MV weer in orde hebben voordat ik weer kan rijden...balhoofd excenter is waarschijnlijk naar de kloten....grrr...

Ach en verder rij ik overal en nergens...wil ook wat meer richting drenthe gaan, rij ik normaal nooit en daar moeten ook genoeg leuke routes zijn en eigenlijk dicht bij huis!

M 1800 R

Reg. datum:
05 feb. 2012
Er zijn hier heel veel mooie routes.
Als je een Garmin/TomTom hebt kijk dan maar eens op MCSchoonebeek en dan onder Archief / routes. Staan hele leuke tochten bij.

Oeloeboeloe

Reg. datum:
22 jan. 2009
quote:
Bart schreef op 17 augustus 2012 @ 19:41:

_O- _O- Kan wel raden wie er geklaagd heeft, jij aso!
Ducati M900 '00 *Mittens* - Suzuki GSX-R SRAD '97 *Rainbow Dash*

Reg. datum:
28 aug. 2012
Bij Vilsteren is idd een mooi stukje! maar ommen richting lemele, lemelerveld, den ham die buurt kun je ook best vertoeven, en in twente ook diverse mooie routes... en in drenthe weer richting wateren en dwingelo (kom zelf uit dedemsvaart)

En als je GPS hebt kun je hier ook eens kijken : gpstracks

Deze adv. ruimte kost 10 euro

Reg. datum:
21 apr. 2007
Boven genoemde routes rij ik ook wel eens

HORNET

Reg. datum:
15 feb. 2008
quote:
skyking schreef op 29 augustus 2012 @ 22:17:
Boven genoemde routes rij ik ook wel eens

:Y

Vanmiddag nog ff rondje twente gedaan. Eerst via Coevorden - Duitsland naar beneden en vervolgens een rondje bij Denekamp / De Lutte. Terugweg via Weerselo - Saasveld :]

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:
Vuurtje? schreef op 01 september 2012 @ 16:30:

[...]

:Y

Vanmiddag nog ff rondje twente gedaan. Eerst via Coevorden - Duitsland naar beneden en vervolgens een rondje bij Denekamp / De Lutte. Terugweg via Weerselo - Saasveld :]

En alweer terug?

HORNET

Reg. datum:
15 feb. 2008
quote:

Ja, net. En het was me toch een end :+

HORNET

Reg. datum:
15 feb. 2008
quote:

En om nog even verder te muggenziften (of is het muggeziften?);

er staat GEDAAN :(

*D

Tevens is deze reactie bedoelt om dit bijna dode forum toch nog wat te vullen :Y

HORNET

Reg. datum:
15 feb. 2008
Is dit een record!?!?!?

Twee maanden sinds de laatste reactie.....

:Z

M 1800 R

Reg. datum:
05 feb. 2012
Bijna ,
Als je nu net een dag gewacht had met het plaatsen van een reactie !
:)
:)

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.