quote:Johan G schreef op 02 augustus 2012 @ 17:31:
Gisteren nog door Hardenberg gereden, idd geen enkele motorrijder tegengekomen.
![]()
quote:Bart schreef op 17 augustus 2012 @ 19:41:
Vaak als ik in Hardenberg ben ga ik me daar een beetje uitleven. Maar vorige week ben ik door politie gebeld want er werd geklaagd door buurtbewoners![]()
Zal er wel even oppassen, denk dat politie daar strenger controleert. Ik blijf er even een tijdje bij uit de buurt in ieder geval. Heb wel weer andere plaatsen waar ik me uit kan leven en geen kip over straat loopt
quote:GSCORSE schreef op 17 augustus 2012 @ 23:13:
[...]
Ah kijk....was jij dus, ik reed met mn alfa 147 toevallig net op de rotonde....normaal rijd ik op straat met een MV Agusta F4 750S.... die valt wel op en een Fogarty replica helm met een erg verrot Texport overall en zwarte alpinestars laarzen en isle of man WIZ kneepads....duidelijk kan ik het niet maken hahaha!
Ik had soms ook wel gevoel dat de buurtbewoners wel erg aan het kijken waren wat ik daar deed als ze even buiten waren....hebben ze jouw kenteken doorgegeven dan? Raa dat de politie je dan belt...niet?
En welke plekken ken je nog meer waar je je uitleeft in omgeving hardenberg en waar je lekker kunt Kd-en??

quote:
quote:
quote:GSCORSE schreef op 21 augustus 2012 @ 09:38:
[...]
Dit is idd een oudje, wel mooie bochten! Mag ook graag even rondje Hardenberg-Gramsbergen-Haandrik langs kanaal richting Coevorden, stukje industrieterrein pakken en dan richting Emlichheim en dan via Hoogstede, Veldhausen, Neuenhaus, Eulsen weer richting Hardenberg...heel veel mooie bochten
quote:Vuurtje? schreef op 21 augustus 2012 @ 11:08:
[...]
Dat rondje ken ik ook, vanaf Hardenberg dan wel tussendoor Holtheme en op industrie Coevorden ff de grote rotonde pakken.
De foto in Vilsteren is inderdaad al een jaar of 7 á 8 oud schat ik in...
quote:Bart schreef op 17 augustus 2012 @ 19:41:
Vaak als ik in Hardenberg ben ga ik me daar een beetje uitleven. Maar vorige week ben ik door politie gebeld want er werd geklaagd door buurtbewoners![]()
Zal er wel even oppassen, denk dat politie daar strenger controleert. Ik blijf er even een tijdje bij uit de buurt in ieder geval. Heb wel weer andere plaatsen waar ik me uit kan leven en geen kip over straat loopt
quote:skyking schreef op 29 augustus 2012 @ 22:17:
Boven genoemde routes rij ik ook wel eens
quote:Vuurtje? schreef op 01 september 2012 @ 16:30:
[...]
![]()
Vanmiddag nog ff rondje twente gedaan. Eerst via Coevorden - Duitsland naar beneden en vervolgens een rondje bij Denekamp / De Lutte. Terugweg via Weerselo - Saasveld
quote:
quote:
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2