Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

-= Motorsloperij Eindhoven deel XLV: Alles moet kapot! =-

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Loverboy 1e klas

Reg. datum:
19 apr. 2007
gvd kankerlaptop.

Valt ie terwijl hij in de tas zit van m'n bed, hooguit 50cm ofzo, zit er WEER een fucking barst in de onderkant. Kijken of Dell 'm dit keer ook weer onder garantie maakt :')
"Met een SS hoef je toch niet plat te gaan om lol te maken" is net alsof je zegt: "met een lekker meisje hoef je geen seks te hebben, je kunt haar ook gewoon vingeren"

Hyperke

Reg. datum:
28 jul. 2010
Jij krijgt ook alles kapot he

Loverboy 1e klas

Reg. datum:
19 apr. 2007
weetjeniet
"Met een SS hoef je toch niet plat te gaan om lol te maken" is net alsof je zegt: "met een lekker meisje hoef je geen seks te hebben, je kunt haar ook gewoon vingeren"

I have the cape...

quote:
Drinkyoghurt schreef op 20 augustus 2012 @ 14:07:
gvd kankerlaptop.

Valt ie terwijl hij in de tas zit van m'n bed, hooguit 50cm ofzo, zit er WEER een fucking barst in de onderkant. Kijken of Dell 'm dit keer ook weer onder garantie maakt :')

Alles is bij jou & co tegenwoordig wel veel k*nker hè?
...I make the Whoosh noises!

Loverboy 1e klas

Reg. datum:
19 apr. 2007
quote:
florisj schreef op 20 augustus 2012 @ 15:03:

[...]

Alles is bij jou & co tegenwoordig wel veel k*nker hè?

Vroeger was het aids, tegenwoordig kanker, waarschijnlijk heb ik over een paar maanden weer ander stopwoordje.

ST1100

Reg. datum:
09 okt. 2009
Tering en Tyfus is er ook nog geweest als stopwoord.... zelfde voor wittewel en ofniedan :P
Al gaat het kenteken nog zo snel, Met Sony Vegas Pro XI bewerk ik hem wel. www.youtube.com/flightforumrun

Motorsloperij

Reg. datum:
12 okt. 2010
quote:
Drinkyoghurt schreef op 20 augustus 2012 @ 16:08:

[...]

Vroeger was het aids, tegenwoordig kanker, waarschijnlijk heb ik over een paar maanden weer ander stopwoordje.

oh dacht weet je niet huilen dan.
http://www.youtube.com/watch?v=pDTFmE4RFvo&feature=plcp

Motorsloperij

Reg. datum:
12 okt. 2010
zo, kan er weer gezeverd worden :)

peppiegezicht in "Motorsloperij Eindhoven deel:XLVI Alles ..."
http://www.youtube.com/watch?v=pDTFmE4RFvo&feature=plcp

Loverboy 1e klas

Reg. datum:
19 apr. 2007
quote:
peppiegezicht schreef op 20 augustus 2012 @ 16:31:

[...]

oh dacht weet je niet huilen dan.

die zijn standaard.

CBR600RR

Reg. datum:
03 jun. 2011
IBTL :')
" Those who dance are considered insane by those who can’t hear the music "

Passie voor piepers!

Reg. datum:
20 aug. 2006
OBTL
Waag het niet hier op te klikken!

Passie voor piepers!

Reg. datum:
20 aug. 2006
Wat een heerlijke plant is die aardappel toch, je stopt een paar zachte, verlepte dingen in de grond (en wat voor grond, gewoon op een hoop geschepte aarde met bouwafval ertussen) en tadaa:
http://i46.photobucket.com/albums/f129/kijktitan/2012-08-20181008.jpg

Niet allemaal goed gelukt:
http://i46.photobucket.com/albums/f129/kijktitan/2012-08-20181024.jpg

Totale oogst:
http://i46.photobucket.com/albums/f129/kijktitan/2012-08-20181247.jpg

:+

Motorsloperij

Reg. datum:
03 jun. 2007
http://www.frietopia.nl/img/uploads/1507-20081030-patat.jpg
© Praatjesmaker

gsxr 600 "93

Reg. datum:
09 aug. 2010
rij ik lekker door de stad kom ik bij een stoplicht en schakel terug naar zijn 1e versnelling met 50 km/h springt er in eens een agent voor de motor en vraagt voor me rijbewijs en dan gaat hij ook nog eens dreigen met als ik nog 1 keer door de stad rij dan ben ik mijn rbw kwijt ;( en ik mocht niet eens wat terug zeggen ik mocht niet eens weten met wie ik aan het praten was. ik vond hem echt een zielige debiel :Y
gs500e,LTD 305,gsxr 600

ST1100

Reg. datum:
09 okt. 2009
daar MAG je een klacht over indienen... een agent MOET zich bekendmaken, net zoals jij hem om zijn legitimatiebewijs mag vragen als je het niet vertrouwd...
Al gaat het kenteken nog zo snel, Met Sony Vegas Pro XI bewerk ik hem wel. www.youtube.com/flightforumrun

gsxr 600 "93

Reg. datum:
09 aug. 2010
een klacht in dienen teveel moeite.. :Z
ik blijf door de stad rijden heb geen zin om om te rijden voor een agent die zo achterlijk gedraagt :] :]
gs500e,LTD 305,gsxr 600

ST1100

Reg. datum:
09 okt. 2009
heb er beeld bij ;)

HD VRSCR GL1500 GSXR600

Reg. datum:
06 jun. 2001
quote:
iany schreef op 20 augustus 2012 @ 23:29:
rij ik lekker door de stad kom ik bij een stoplicht en schakel terug naar zijn 1e versnelling met 50 km/h springt er in eens een agent voor de motor en vraagt voor me rijbewijs en dan gaat hij ook nog eens dreigen met als ik nog 1 keer door de stad rij dan ben ik mijn rbw kwijt ;( en ik mocht niet eens wat terug zeggen ik mocht niet eens weten met wie ik aan het praten was. ik vond hem echt een zielige debiel :Y

hoezo mag je niet meer door de stad rijden ? reed je door het centrum/winkelgebied ?
Gratis sidi laarzen winnen ? Like DCA Motorcycles op Facebook

Henk

Reg. datum:
28 sep. 2011
quote:
iany schreef op 20 augustus 2012 @ 23:29:

Pfff sukkel, jij hebt het recht om te weten hoe die heet, en zijn politienr moet hij ook geven als jij het er niet mee eens bent.

Ik heb vandaag eindelijk een reactie van de GGD....
Pfffff staat er in dat er geen hoorzitting zal komen,
Omdat die dokterspost frikandel juist heeft gehandeld.
Er staat in dat hij me bekken, buik en bovenbenen heeft gecontroleerd,
Nee hoor hij heeft alleen dokortje gespeeld en me knie proberen te laten buigen terwijl ik bijna begon te schreeuwen van de pijn.
Hij gaf aan dat ik had gezegd dat ik vond dat de pijn mee viel terwijl ik nooit huil van de pijn,
En ging toen kapot van de pijn.
Ook zegt ie een spalk aangeboden te hebben voor me pols, wat hij ook al niet heeft gedaan.
Hij zag dat ik niet kon lopen!!
Maandag weeeeer opbellen en ff goed uitvallen tegen die lui want mooi weer spelen hou ik niet van!
Aaaahg wat een ellende zeg, dat er maar een hoorzitting komt en dat hij maar ontslagen wordt.. Verkeerde diagnose stellen en verhalen verzinnen.

Dikke lul 3 bier :+

Wanneer gaan jullie weer rondje FF rijden?

Passie voor piepers!

Reg. datum:
20 aug. 2006
wanneer gaat dit topic op slot?

Pagina's:
«
»
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.