Dit onderwerp is gesloten.
quote:Drinkyoghurt schreef op 20 augustus 2012 @ 14:07:
gvd kankerlaptop.
Valt ie terwijl hij in de tas zit van m'n bed, hooguit 50cm ofzo, zit er WEER een fucking barst in de onderkant. Kijken of Dell 'm dit keer ook weer onder garantie maakt
quote:florisj schreef op 20 augustus 2012 @ 15:03:
[...]
Alles is bij jou & co tegenwoordig wel veel k*nker hè?
quote:Drinkyoghurt schreef op 20 augustus 2012 @ 16:08:
[...]
Vroeger was het aids, tegenwoordig kanker, waarschijnlijk heb ik over een paar maanden weer ander stopwoordje.
quote:

quote:iany schreef op 20 augustus 2012 @ 23:29:
rij ik lekker door de stad kom ik bij een stoplicht en schakel terug naar zijn 1e versnelling met 50 km/h springt er in eens een agent voor de motor en vraagt voor me rijbewijs en dan gaat hij ook nog eens dreigen met als ik nog 1 keer door de stad rij dan ben ik mijn rbw kwijten ik mocht niet eens wat terug zeggen ik mocht niet eens weten met wie ik aan het praten was. ik vond hem echt een zielige debiel
quote:iany schreef op 20 augustus 2012 @ 23:29:
rij ik lekker door de stad kom ik bij een stoplicht en schakel terug naar zijn 1e versnelling met 50 km/h springt er in eens een agent voor de motor en vraagt voor me rijbewijs en dan gaat hij ook nog eens dreigen met als ik nog 1 keer door de stad rij dan ben ik mijn rbw kwijten ik mocht niet eens wat terug zeggen ik mocht niet eens weten met wie ik aan het praten was. ik vond hem echt een zielige debiel
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1