Dit onderwerp is gesloten.
quote:gsxrrr schreef op 20 augustus 2012 @ 19:52:
Oke jongens, wie heeft er gisteravond zijn achterbandje onderaan de Wilhelminabrug, aan de kant van de Worp staan oproken? Gisteravond rond kwart voor 12 duidelijk te horen hier in de Raambuurt en vanochtend was het bewijs nog duidelijk te zien
quote:Phantom schreef op 19 augustus 2012 @ 18:18:
Je gaat nu toch niet rijden![]()
Ten eerste krijg je volgens mij een lerenpak niet eens aan, en dan is het wel zo donders warm dat je zoveel vocht verliest dat je je concentratie niet meer kunt vast houden.
Ooit tijdens een circuitdag gehoord, 1% vocht verlies is 7% concentratie verlies.
quote:Murvie schreef op 21 augustus 2012 @ 00:52:
Lekker voorbereid,als je met zon probleem in de eiffel komt te staan :-\
quote:Phantom schreef op 20 augustus 2012 @ 22:10:
Stefan is altijd super gastvrij... Zin om er weer eens heen te gaan.
quote:snelle_r schreef op 20 augustus 2012 @ 20:08:
Heey Mies, nee nog geen nieuwe achterband. Ik maak er een slick van :p
Deze maand ga ik een achterband bestellen van die website die je mij gaf. Jou achterband nog hard na het zetten van het pluutje?
quote:Venom schreef op 21 augustus 2012 @ 12:30:
Propje van buitenaf?![]()
Die zou ik maar snel laten vervangen door een pluutje of anders een andere band.
Die propjes zijn paardemiddelen, wordt in veel garages gebruikt.
In een band van de auto heb ik geen problemen met die dingen, maar onder de motor
quote:Venom schreef op 21 augustus 2012 @ 12:30:
Propje van buitenaf?![]()
Die zou ik maar snel laten vervangen door een pluutje of anders een andere band.
Die propjes zijn paardemiddelen, wordt in veel garages gebruikt.
In een band van de auto heb ik geen problemen met die dingen, maar onder de motor
quote:Esayin schreef op 21 augustus 2012 @ 13:31:
Toen ik een gaatje in mijn band hand, had de bandenzaak zelfs aangegeven dat ze het weigerde om een prop in een motorband te zetten. Simpelweg om als zaak geen risico te lopen zou er wat gebeuren.
Btw, ik heb nu ook sinds een maandje nieuwe banden (BT-45's) er op zitten. En ik was verbaasd hoeveel meer grip die hebben! WTF wat zijn die Exedra's achteraf klote dingen. Ze kwamen dan ook wel uit '95, maar ik heb nog nooit iets anders gereden, dus ik wist niet beter.
Vol gas de bochten uit zoals nooit tevoor!
quote:Phantom schreef op 19 augustus 2012 @ 18:18:
Je gaat nu toch niet rijden![]()
Ten eerste krijg je volgens mij een lerenpak niet eens aan, en dan is het wel zo donders warm dat je zoveel vocht verliest dat je je concentratie niet meer kunt vast houden.
Ooit tijdens een circuitdag gehoord, 1% vocht verlies is 7% concentratie verlies.
quote:Shuriken schreef op 21 augustus 2012 @ 16:54:
[...]
Dus eigenlijk zit ik op -45% concentratie op het eind van een circuit sessie
quote:Shuriken schreef op 21 augustus 2012 @ 16:54:
[...]
Dus eigenlijk zit ik op -45% concentratie op het eind van een circuit sessie
quote:Phantom schreef op 21 augustus 2012 @ 17:58:
[...]
Kan wel kloppen... Op veel foto's zit je een beetje in de rondte te kijken
quote:Esayin schreef op 21 augustus 2012 @ 13:31:
Toen ik een gaatje in mijn band hand, had de bandenzaak zelfs aangegeven dat ze het weigerde om een prop in een motorband te zetten. Simpelweg om als zaak geen risico te lopen zou er wat gebeuren.
Btw, ik heb nu ook sinds een maandje nieuwe banden (BT-45's) er op zitten. En ik was verbaasd hoeveel meer grip die hebben! WTF wat zijn die Exedra's achteraf klote dingen. Ze kwamen dan ook wel uit '95, maar ik heb nog nooit iets anders gereden, dus ik wist niet beter.
Vol gas de bochten uit zoals nooit tevoor!
quote:Murvie schreef op 21 augustus 2012 @ 22:48:
[...]
BT-45's veel grip? Probeer dan de volgende keer gewoon eens een setje pilot powers onder je cbr!
Enne, Michel, is inderdaad totaal niet verstandig die prop.. Ik wil wel kijken of ik er nog een plutje in kan doen, of dat ze het gat al te groot gemaakt hebben om die prop te montereniig gaat het nooit lang goed, zon prop trek je er met een punt tang zo weer uit, kun je je dus wel voorstellen wat er gebeurd als dat ding er een tijdje inzit, tijdens het vervormen van je band, en je trekt hem ff lekker een keer door tot de 280..
quote:Phantom schreef op 21 augustus 2012 @ 17:58:
[...]
Kan wel kloppen... Op veel foto's zit je een beetje in de rondte te kijken
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1