Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Deventer en omstreken topic #2

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Reg. datum:
20 jul. 2012
Ach ook geen bikkels hier :-p
Was gezellig Bronkhorst. Was een leuk rondje

always in a hurry

Reg. datum:
03 feb. 2010
Hey Rhandy al een andere achterband? Zal nu wel helemaal niks meer van over zyn na dat warme weer van gister haha!!
zie topic "Deventer en omstreken"

Gixxer Powerrrrr

Reg. datum:
09 mrt. 2004
Oke jongens, wie heeft er gisteravond zijn achterbandje onderaan de Wilhelminabrug, aan de kant van de Worp staan oproken? Gisteravond rond kwart voor 12 duidelijk te horen hier in de Raambuurt en vanochtend was het bewijs nog duidelijk te zien in de vorm van een mooi slingerend spoor de brug op _O-
gsxrrr wijzigde dit bericht op maandag 20 augustus 2012 20:04 (9%)
Suzuki GSX-R 600 SRAD 1997, Aprilia RSV Mille 2001, Kawasaki ZX6-R 2004, Suzuki GSX-R 600 2007, ?

Reg. datum:
16 nov. 2009
quote:
gsxrrr schreef op 20 augustus 2012 @ 19:52:
Oke jongens, wie heeft er gisteravond zijn achterbandje onderaan de Wilhelminabrug, aan de kant van de Worp staan oproken? Gisteravond rond kwart voor 12 duidelijk te horen hier in de Raambuurt en vanochtend was het bewijs nog duidelijk te zien _O-

Ehhh niemand ik ook niet heb een alibi lag te zwemmen in m n nest })

Reg. datum:
20 jul. 2012
Heey Mies, nee nog geen nieuwe achterband. Ik maak er een slick van :p
Deze maand ga ik een achterband bestellen van die website die je mij gaf. Jou achterband nog hard na het zetten van het pluutje?

R1 2005

Reg. datum:
16 jun. 2005
:W

Net terug van een weekendje Eifel / Luxemburg.

Damn wat was het lekker rijden zeg. Het was heel erg rustig op de weg, dus lekker doorknallen. Wel een beetje warm dus moesten we maar wat extra gas geven.

Vriend van me had alleen opeens geen voorrem meer ... :X
Net nog de bocht kunnen halen (glijdend). Snel kunnen laten repareren (2 van de 4 remzuigers vast in beide voorklauwen en vloeistof aan de kook) bij een contactje van de hoteleigenaar (Hotel Maas).

Luxemburg 2012
quote:
Phantom schreef op 19 augustus 2012 @ 18:18:
Je gaat nu toch niet rijden |(
Ten eerste krijg je volgens mij een lerenpak niet eens aan, en dan is het wel zo donders warm dat je zoveel vocht verliest dat je je concentratie niet meer kunt vast houden.
Ooit tijdens een circuitdag gehoord, 1% vocht verlies is 7% concentratie verlies.

Geen probleem mee gehad. Was wel warm en zweterig. Gewoon iets meer gas geven ;)
"A'doorn clan" --> Hell Yeah!

italian v-twin

Reg. datum:
16 mrt. 2008
Stefan is altijd super gastvrij... Zin om er weer eens heen te gaan.
those who master the art of braking and steering are the best riders***Kevin Schwantz

Of gwn Marvin

Reg. datum:
16 feb. 2005
Lekker voorbereid,als je met zon probleem in de eiffel komt te staan :-\
Ride it like you stole it!

R1 2005

Reg. datum:
16 jun. 2005
quote:
Murvie schreef op 21 augustus 2012 @ 00:52:
Lekker voorbereid,als je met zon probleem in de eiffel komt te staan :-\

Heeft niet direct met de voorbereiding te maken. De remmen deden het gewoon goed de eerste dag en pas aan het einde van de tweede dag kwam het probleem.

Anderhalf jaar geleden zijn de remmen nog gedaan, gecontroleerd, vloeistof vervangen en alle andere onderhoud gedaan. Sindsdien nog max 5000 km gereden.
Waarschijnlijk zijn toen de remklauwen niet goed schoongemaakt. (wat wel afgesproken was)

Je kon duidelijk zien dat aan beide kanten een blokje iets schuin afgesleten was en de zuigers vastzaten.

Maargoed, nu gaat hij er stalen remleidingen op laten zetten en natuurlijk nieuwe remblokken.

Toch mooi 1600 km op de teller gezet afgelopen weekend ;)
de enige echte wijzigde dit bericht op dinsdag 21 augustus 2012 08:57 (10%)

R1 2005

Reg. datum:
16 jun. 2005
quote:
Phantom schreef op 20 augustus 2012 @ 22:10:
Stefan is altijd super gastvrij... Zin om er weer eens heen te gaan.

Klopt! Dat is ook een belangrijke reden waarom ik er altijd heen wil.

always in a hurry

Reg. datum:
03 feb. 2010
quote:
snelle_r schreef op 20 augustus 2012 @ 20:08:
Heey Mies, nee nog geen nieuwe achterband. Ik maak er een slick van :p
Deze maand ga ik een achterband bestellen van die website die je mij gaf. Jou achterband nog hard na het zetten van het pluutje?

:Y Bandje nog steeds mooi hard hoor.. was trouwens een propje van buitenaf en geen pluutje van binnenuit.

Denk dat ik vandaag ff op de motor naar mn werk in Hellendoorn (nog wel) ga :] :9~
zie topic "Deventer en omstreken"

Husq 510 SMR

Reg. datum:
29 jul. 2006
Propje van buitenaf? :o
Die zou ik maar snel laten vervangen door een pluutje of anders een andere band.
Die propjes zijn paardemiddelen, wordt in veel garages gebruikt.
In een band van de auto heb ik geen problemen met die dingen, maar onder de motor :N
* A'doorn Clan *

Reg. datum:
16 nov. 2009
quote:
Venom schreef op 21 augustus 2012 @ 12:30:
Die zou ik maar snel laten vervangen door een pluutje of anders een andere band.
In een band van de auto heb ik geen problemen met die dingen, maar onder de motor :N

Propje van buitenaf is vragen om problemen, vervang die band nu voor er ongelukken van komen. 200Euro betalenis beter dan in het ziekenhuis of erger

italian v-twin

Reg. datum:
16 mrt. 2008
quote:
Venom schreef op 21 augustus 2012 @ 12:30:

:^ ik zou het er ook niet op gokken met die pluggen. Autobanden gaat wel maar een motorband vervormd veel meer tijdens het rijden.
those who master the art of braking and steering are the best riders***Kevin Schwantz

CBR600F1 Tornado!

Reg. datum:
19 mei. 2011
Toen ik een gaatje in mijn band hand, had de bandenzaak zelfs aangegeven dat ze het weigerde om een prop in een motorband te zetten. Simpelweg om als zaak geen risico te lopen zou er wat gebeuren.

Btw, ik heb nu ook sinds een maandje nieuwe banden (BT-45's) er op zitten. En ik was verbaasd hoeveel meer grip die hebben! WTF wat zijn die Exedra's achteraf klote dingen. Ze kwamen dan ook wel uit '95, maar ik heb nog nooit iets anders gereden, dus ik wist niet beter.

Vol gas de bochten uit zoals nooit tevoor! *D

italian v-twin

Reg. datum:
16 mrt. 2008
quote:
Esayin schreef op 21 augustus 2012 @ 13:31:
Toen ik een gaatje in mijn band hand, had de bandenzaak zelfs aangegeven dat ze het weigerde om een prop in een motorband te zetten. Simpelweg om als zaak geen risico te lopen zou er wat gebeuren.

Btw, ik heb nu ook sinds een maandje nieuwe banden (BT-45's) er op zitten. En ik was verbaasd hoeveel meer grip die hebben! WTF wat zijn die Exedra's achteraf klote dingen. Ze kwamen dan ook wel uit '95, maar ik heb nog nooit iets anders gereden, dus ik wist niet beter.

plug lijkt me nog wel veiliger dan rijden op banden uit 1995 :o

Reg. datum:
07 okt. 2010
haha banden uit de prehistorie ...:(

mies heb je een sms gesturen.

gaat er vanavond nog iemand rijden?
Yamaha R1 1998 ..Echte mannenvariant

Reg. datum:
30 nov. 2009
Ikzelf heb ook enkele weken gereden op een vierkant achterband met een veter prop die ik er zelf in had getrokken. Dat was ook meer om zeker te weten dat de rest van de motor ook nog goed was ;)

Daarna de bandjes lekker gewisseld :)

Zelf zou ik een prop danwel een veter ook alleen aanraden als lapmiddel voor korte periode. Natuurlijk kan het gewoon goed gaan. Als het echter fout gaat ben je de Sjaak.

mvg
db
Sevenfifty \ XS400

FastFoodRacing OWCup1000#43

Reg. datum:
16 jan. 2006
quote:
Phantom schreef op 19 augustus 2012 @ 18:18:
Je gaat nu toch niet rijden |(
Ten eerste krijg je volgens mij een lerenpak niet eens aan, en dan is het wel zo donders warm dat je zoveel vocht verliest dat je je concentratie niet meer kunt vast houden.
Ooit tijdens een circuitdag gehoord, 1% vocht verlies is 7% concentratie verlies.

Dus eigenlijk zit ik op -45% concentratie op het eind van een circuit sessie :P
Old School Apeldoorn clanner & FastFood Racer zx10r 2011 Tinkerbell edition

speed keeps you young forever

Reg. datum:
07 mrt. 2009
:P
quote:
Shuriken schreef op 21 augustus 2012 @ 16:54:

[...]

Kan niet, zou je onder nul komen :P
Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha 50 FS1 Street in opbouw

italian v-twin

Reg. datum:
16 mrt. 2008
quote:
Shuriken schreef op 21 augustus 2012 @ 16:54:

[...]

Kan wel kloppen... Op veel foto's zit je een beetje in de rondte te kijken :+

Husq 510 SMR

Reg. datum:
29 jul. 2006
quote:
Phantom schreef op 21 augustus 2012 @ 17:58:

[...]

_O- _O- _O-
* A'doorn Clan *

Of gwn Marvin

Reg. datum:
16 feb. 2005
quote:
Esayin schreef op 21 augustus 2012 @ 13:31:

BT-45's veel grip? Probeer dan de volgende keer gewoon eens een setje pilot powers onder je cbr!

Enne, Michel, is inderdaad totaal niet verstandig die prop.. Ik wil wel kijken of ik er nog een plutje in kan doen, of dat ze het gat al te groot gemaakt hebben om die prop te monteren :( iig gaat het nooit lang goed, zon prop trek je er met een punt tang zo weer uit, kun je je dus wel voorstellen wat er gebeurd als dat ding er een tijdje inzit, tijdens het vervormen van je band, en je trekt hem ff lekker een keer door tot de 280..
Ride it like you stole it!

speed keeps you young forever

Reg. datum:
07 mrt. 2009
quote:
Murvie schreef op 21 augustus 2012 @ 22:48:

[...]

BT-45's veel grip? Probeer dan de volgende keer gewoon eens een setje pilot powers onder je cbr!

Enne, Michel, is inderdaad totaal niet verstandig die prop.. Ik wil wel kijken of ik er nog een plutje in kan doen, of dat ze het gat al te groot gemaakt hebben om die prop te monteren :( iig gaat het nooit lang goed, zon prop trek je er met een punt tang zo weer uit, kun je je dus wel voorstellen wat er gebeurd als dat ding er een tijdje inzit, tijdens het vervormen van je band, en je trekt hem ff lekker een keer door tot de 280..

Pilot power 2CT *O*
Pluutje is goed, prop :N gaat weer lekken ook
Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha 50 FS1 Street in opbouw

FastFoodRacing OWCup1000#43

Reg. datum:
16 jan. 2006
quote:
Phantom schreef op 21 augustus 2012 @ 17:58:

[...]

:P , grassprietjes tellen -O-

crash.jpg
Old School Apeldoorn clanner & FastFood Racer zx10r 2011 Tinkerbell edition

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.