Jonathan Rea topic

2e manche had ie teveel pech voor zo'n goede race -O-

Ik heb het net gezien, balen zeg. Maar toch een goed weekend voor ten Kate. Ondanks de pech geeft dit weekend wel weer hoop voor komend seizoen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het net gezien, balen zeg. Maar toch een goed weekend voor ten Kate. Ondanks de pech geeft dit weekend wel weer hoop voor komend seizoen :Y

dat zeker, al ben ik benieuwd wat er overblijft volgend jaar, je hoort toch een hoop verhalen dat er meerdere teams weggaan.....
 
ook ff spammen hier om jonathan te promoten..... :P
alles te volgen via: http://www.castrolhondasbk.com/ (C. H. WSBK -)
 
misschien niet echt nieuws over rea zelf maar hoorde gisteren op eurosport dat hanspree er volgend jaar mee zou stoppen??

Dat zat er al aan te komen aangezien ze in de WSBK al gestopt waren. ten Kate vind vast wel een nieuwe sponsor voor het WSS team. (hoop ik)
 
dat zeker, al ben ik benieuwd wat er overblijft volgend jaar, je hoort toch een hoop verhalen dat er meerdere teams weggaan.....

Tja inderdaad onzekere tijden. Als er niets over blijft kunnen we altijd zelf nog het circuit op. Of het dan nog uitgezonden wordt, is de vraag ;)

We zullen zien...
 
Jonathan Rea
@jonathanrea Jonathan Rea
Lazy day today at the circuit getting ready for tomorrow's test. Four bikes to ride and plenty to test! Oh and the return of the number 65!
16 hours ago via Twitter
 
Zomaar 4 posts binnen 24 uur, dit topic leeft nog *O*
 
Overigens verdient Johnny een mooiere OP dan deze! Ik weet niet of TS uberhaupt nog mee leest hier? Zo ja, dan zou mijn suggestie zijn om iets moois van de OP te maken :Y
 
Ikke lees nog steeds mee ja, maar ben niet zo goed met computers !

Als je het wel leuk zou vinden om er iets van te maken, dan zijn er hier genoeg mensen die je ermee willen helpen. Neem bv eens een kijkje in de OP van het Valentino Rossi topic ;)

Die is wel heel uitgebreid, maar je zou iig wat info over Johnny kunnen verzamelen en dit plaatsen inclusief mooie foto's. Genoeg te vinden op het www :Y
 
Maar terugkomend op de Johnny Rea OP: Zijn er meer mensen die het leuk zouden vinden als er wat meer achtergrond info plus foto's over Johnny in de OP zouden komen?
 
Die is ook niet door een fan gemaakt maar door een voorbijganger die zelfs de naam nog verkeerd spelde.

:Y Daarom verwees ik ook naar een OP waar echt aandacht aan besteed is :) En zoals de Rossi OP, hoeft deze mijns inziens niet te worden. Maar een beetje meer achtergrond info en foto's heeft Johnny mijns inziens toch wel verdiend, niet?
 
Laatst bewerkt:
Klopt,er is altijd wel een reden om Rossi/Lorenzo erbij te slepen.
Over Johnny valt idd genoeg te melden en vele mooie plaatjes te vinden.
 
Over populair gesproken :')


Maar wat hoor ik nu Johnnyboy naar de MotoGP,Gresini???

Inderdaad erg jammer. Een coureur als Johnny verdient een iets actiever topic dan deze. Mjah m.i. zal je dan als TS iets actiever mogen zijn. En verder heeft er ook niemand meer gereageerd overigens.

Dat zou ik erg gaaf vinden als Johnny naar Gresini gaat. Ik had in ieder geval niet verwacht dat hij nog jaren bij Ten Kate zou blijven, maar dit had ik niet aan zien komen. Hoewel: Ten Kate is betrokken bij de motorblokken van Gresini sinds dit seizoen :Y
 
Laatst bewerkt:
:^

Ik begon bovenaan de pagina met bijlezen.. huh 2011. :? _O-

Jammer voor Ten Kate, maar Johnny moet ook eens verder zijn kansen verkennen. :Y
Een rentree in de MotoGP leek eerder trouwens dichterbij.
De laatste twee jaar was het niet zo super met Honda in het WSBK. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan