Jonathan Rea topic

hiero gezien...........


Haslam naar het Honda World Superbike Team?


Er gaan momenteel sterke geruchten dat Leon Haslam deze week in Rusland zijn handtekening zal zetten onder een tweejarig contract met het Honda World Superbike Team.

Met de reorganisatie van BMW Motorrad Motorsport, dat vanaf volgend seizoen onder de regie van het huidige BMW Motorrad Italia Goldbet Team zal vallen, lijkt er geen plek meer te zijn voor Leon Haslam die tot nu toe in de schaduw staat van zijn teamgenoot Marco Melandri.

Met de steeds sterker wordende geruchten dat Ben Spies volgend jaar wel eens de nieuwe teamgenoot van Melandri zal worden besloot Haslam niet af te wachten en ging hij gesprekken aan met diverse teams waaronder dat van het door de neven Ten Kate uit Nieuwleusen gerunde Honda World Superbike Team.

Volgens Visordown wist een betrouwbare bron te melden dat er inmiddels al een overeenkomst is gesloten tussen de Brit en het in Nederland gehuisveste team en dat deze week tijdens de Russische ronde van het World Superbike kampioenschap in Moskou de handtekening zal worden gezet.

Haslam zou daarmee na een seizoen op de Alstare Suzuki en twee seizoenen op een BMW S 1000 RR weer terugkeren naar Honda aangezien hij in 2009 voor Stiggy al op Honda CBR1000RR in het World Superbike reed, ook daarvoor reed ‘Pocket Rocket’ voor Honda maar toen in het British Superbike kampioenschap voor het HM Plant Honda team.

Of Haslam de teamgenoot van Jonathan Rea zal gaan worden is niet bekend aangezien er ook geruchten gaan dat Rea volgend jaar wel eens de overstap kan gaan maken naar de MotoGP klasse en een van de machines van het San Carlo Honda Gresini zal gaan bemannen.

Officieel is er door het Honda World Superbike Team nog niets bevestigd maar gezien de steeds sterkere wordende geruchten zal dit niet lang meer op zich laten wachten.
 
Laatst bewerkt:
Vroeg ik me ook af, net even gegoogled en zijn naam wordt inderdaad genoemd maar ook bij LCR Honda: MotoGP: transfermarkt update

Beetje bij elkaar geraapte geruchten, zeker als het eindigt met het idee dat Rea bij LCR terecht zou kunnen. Bradl heeft daar een tweejarig contract, dat was dus één van de eerste zitjes van het jaar die juist niet meer vrij zouden zijn.

Ik vermoed dat Honda Rea lekker in de Superbikes wil houden, zeker als ze er Haslam naast gaan zetten in plaats van Aoyama.

Nog steeds allemaal geruchten, maar dat klinkt mij in ieder geval iets geloofwaardiger in de oren.
 
Beetje bij elkaar geraapte geruchten, zeker als het eindigt met het idee dat Rea bij LCR terecht zou kunnen. Bradl heeft daar een tweejarig contract, dat was dus één van de eerste zitjes van het jaar die juist niet meer vrij zouden zijn.

Ik vermoed dat Honda Rea lekker in de Superbikes wil houden, zeker als ze er Haslam naast gaan zetten in plaats van Aoyama.

Nog steeds allemaal geruchten, maar dat klinkt mij in ieder geval iets geloofwaardiger in de oren.

Daarom noemen ze het ook silly season ;)
 
En Haslam met Rea in 1 team lijkt me ook geweldig. Maar ik geloof niet dat Rea nog jaren bij Ten Kate blijft rijden.
 
Wat hoor ik nu(als ik het goed gehoord heb)Komt Johnny op Honda van Stoner rijden.
Dat zou ff mooi zijn.











eigenlijk te mooi
 
Ik zou het wel willen zien en natuurlijk een hele mooie kans voor Johnny die toch wel een spectaculaire race kan rijden.
 
Ik zou het wel willen zien en natuurlijk een hele mooie kans voor Johnny die toch wel een spectaculaire race kan rijden.

Waar iedereen bij regen langzamer gaat rijden, gaat Johnny juist versnellen. Altijd goed voor spektakel :Y :}
 
Tot Johnny het welletjes vind en het asfalt eens wat nader gaat bestuderen _O-
Ik mag die mentaliteit wel :Y

:Y

Je weet gewoon keer op keer dat dat gaat gebeuren. Maar MEN, wat heb ik weer zitten genieten van zijn rijstijl op Silverstone. Wij zaten bij Maggotts and Beckets en je zag hem gewoon iedere ronde pushen en achter uitbreken achter :}
 
Overigens iets eerder berekenend gaan rijden en tevreden zijn met zijn positie en hij zou veel meer WK punten kunnen verzamelen...
 
He,ik poste ff op 00:34 zonet

Proost! :)

En als Johnny nog een goeie move wil maken, dan zal het toch wel nu moeten gebeuren. Zo jong is hij ook niet meer. En mocht hij in de MotoGP komen, dan zal hij toch echt behoudender moeten gaan rijden. Anders ligt hij er zo weer uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan