Triumph Street R flyscreen met vizier ruilen tegen flyscreen

MpDay

Rookie
16 mei 2010
11
0
Mannen,

Ik ruil graag mijn Triumph Street Triple R (antraciet) flyscreen met donker vizier, tegen een flyscreen zonder vizier. :)

Ik heb een donker Triumph vizier laten monteren op mijn flyscreen, maar de wind komt nu precies tegen m'n helm, in plaats van er overheen. Zonder vizier rijden is voor mijn lengte prettiger, dus ik wil graag ruilen met iemand die alleen een antraciet flyscreen heeft. (en graag een vizier wil hebben).

Bij het monteren van een vizier moeten er gaten geboord worden in het flyscreen. Ik wil van het vizier af, maar dan blijf je 3 gaten zien, en dat is niet mooi.

Voor iemand die op zoek is naar een vizier is dit een ideale oplossing. Je hoeft niet te boren, het is meteen klaar, en ik wil alleen ruilen voor een kaal flyscreen in antraciet.

Er moet wel iemand zijn die een R heeft met een vizier-wens toch?
Ciao,
Marcel

full
 
Laatst bewerkt:
"helaas ontbreekt me de Triumph Street Triple R".

Joh, die Street R komt vanzelf... ik hoef er alleen maar een flyscreen voor terug hoor ;)
 
*bump*... niemand joh? En het weer is zo goed deze week!

Street R bezitters die kleiner zijn dan 1.85 meter hebben echt een stuk minder last van de wind. En je krijgt m gratis en voor niks. Ik wil alleen "jouw" kale flyscreen er voor terug.
 
Bij interesse, neem dan contact op via e-mail, want het Reageren veld is na 14 dagen al weg.
Ik had stiekem verwacht dat we wel iemand in Nederland zou zijn met een Street R en met de wens om een vizier aan te schaffen. Nogmaals, je krijgt m gratis... en hij is nieuw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan