Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Najaarsrit zondag 14 oktober, deze keer beter weer?

Pagina's:
«
»

GSX750F'98/K1200S'07

Reg. datum:
01 jan. 2012
quote:
MarkieNL schreef op 28 augustus 2012 @ 18:38:

[...]

Wij noemen dat Navigatie of GPS. Leuk die andere taal bij jullie :+

Ge moet eens over deze weg gaan:
Motormeuk Filmpje: De meest bizarre weg ligt in Belgie

_O- _O-

Oh, toen ik laatst naar Doel was geweest (zo'n verlaten dorpje links van Antwerpen) was ik over het industriegedeelte geweest van Antwerpen. Daar kan je lekker doorrijden en af en toe een stoplichtsprintje doen :)

Pas wel op voor de politie. Ergens in de nabijheid van dat dorpje dat dateert van uit de "oudheid" is een plaats(en) waar al eens wat motorrijders samenkomen om te "spelen". En de politie komt daar dan ook al eens graag "spelen" |(

Gek, ben ook al eens tot daar willen komen, maar vond dat tot nog toe altijd te ver. Maar sinds ik op MF zit (ja, dat virus he ;) ), kom ik heel graag naar NL, en dan is geen enkele kilometer er teveel aan.

Btw: wat betreft antwerpen, wilt ge een kick? Tijdens het volle spitsuur op de ring, dan stikt het daar van de vrachtwagens, op zowat alle rijstroken. Al raad ik het ten zeerste af om er dan de zot te gaan uithangen :N
Suzuki VL 125 LC Intruder '03 - Suzuki GSX 750 F '98 - Suzuki GSX 750 F '01 - Suzuki GSX 750 F '98 - BMW K1200S '07

uit Braboland

Reg. datum:
04 nov. 2010
quote:
DKP schreef op 28 augustus 2012 @ 18:55:

[...]

Pas wel op voor de politie. Ergens in de nabijheid van dat dorpje dat dateert van uit de "oudheid" is een plaats(en) waar al eens wat motorrijders samenkomen om te "spelen". En de politie komt daar dan ook al eens graag "spelen" |(

Gek, ben ook al eens tot daar willen komen, maar vond dat tot nog toe altijd te ver. Maar sinds ik op MF zit (ja, dat virus he ;) ), kom ik heel graag naar NL, en dan is geen enkele kilometer er teveel aan.

Btw: wat betreft antwerpen, wilt ge een kick? Tijdens het volle spitsuur op de ring, dan stikt het daar van de vrachtwagens, op zowat alle rijstroken. Al raad ik het ten zeerste af om er dan de zot te gaan uithangen :N

Nou we gingen er meer heen om Doel te bekijken. Gek gezicht om door zo'n verlaten dorpje te lopen. En dan zijn er toch nog 2 of 3 woningen bewoond.

Ik vermijd het liefst de ring bij Antwerpen. Levensgevaarlijk!!!
Een maat van me is al eens aangereden door een vrouwke in Belgie.
Ter hoogte van Wommelgem. Wij kwamen naar een stoplicht aanrijden. Het was rood.
Wij sorteren voor op de strook naar links en een belgisch vrouwke gooit haar auto om van de strook om rechtdoor te gaan. Later bleek dat ze wilde gaan keren. Da doede toch nie als ge stilstaat voor een stoplicht???? :? :? :? :?

Een stelletje uit Hasselt heeft ons toen super geholpen met de flikken en als getuigen enzo.
Er zijn 2 soorten Belgen dus :+
Yamaha FZ6 Fazer S2

VFR800Fi '00

Reg. datum:
16 dec. 2011
quote:
DKP schreef op 28 augustus 2012 @ 18:33:

[...]

Wat een geruststelling :+

Maar in eerste instantie probeer ik zoveel mogelijk snelweg te mijden. Is nogal saai he.

Maar het gekke is, als ik naar NL navigeer, zowat meer westelijk dan, dan kan mijn gsp in veel gevallen geen route berekenen als ik die instel op route zonder snelwegen :?

Misschien veerponten enzo uitzetten, dat het wat simpeler is? :)
Honda VFR800Fi '00

uit Braboland

Reg. datum:
04 nov. 2010
Patrick als ge wil kan ik wel eens het mooie Brabant aan je laten zien.
Weer eens wat anders dan die gatenkaas-wegen bij jullie, en is nie ver Nederland in ;)
Yamaha FZ6 Fazer S2

GSX750F'98/K1200S'07

Reg. datum:
01 jan. 2012
quote:
Maegrim schreef op 28 augustus 2012 @ 19:08:

[...]

Misschien veerponten enzo uitzetten, dat het wat simpeler is? :)

Ja, dat heb ik intussen ook al geleerd |( Een van de eerste keren dat ik een eind NL in moest zijn, kom ik ineens aan bij een veerpont. Op een zaterdag. Shit, geen contant geld op zak (en veronderstel dat je daarop niet kan pinnen?), dus op zoek naar een bankautomaat, een kwartier later terug aan de veerpont. Bleek die toch niet gratis te zijn zeker _O-

Vind zo een veerpont anders wel best leuk :Y

Btw, over voorgenoemde rit, had eerst mijn gps (nu juist gespeld he MarkieNL ;) ) omgezet in "veerboot verboden", en gaf een omweg aan van 85km! Achteraf thuis via maps.google gekeken, en bleek ik nochtans maar iets van een 23km omweg gemaakt te moeten hebben :?
quote:
MarkieNL schreef op 28 augustus 2012 @ 19:12:
Patrick als ge wil kan ik wel eens het mooie Brabant aan je laten zien.
Weer eens wat anders dan die gatenkaas-wegen bij jullie, en is nie ver Nederland in ;)

Lijkt mij een leuk voorstel :Y En als 't voor u goed is, mogen er daar nog anderen bij zijn ook hoor.
DKP wijzigde dit bericht op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 (17%)
Suzuki VL 125 LC Intruder '03 - Suzuki GSX 750 F '98 - Suzuki GSX 750 F '01 - Suzuki GSX 750 F '98 - BMW K1200S '07

uit Braboland

Reg. datum:
04 nov. 2010
quote:
DKP schreef op 28 augustus 2012 @ 19:28:

[...]

Ja, dat heb ik intussen ook al geleerd |( Een van de eerste keren dat ik een eind NL in moest zijn, kom ik ineens aan bij een veerpont. Op een zaterdag. Shit, geen contant geld op zak (en veronderstel dat je daarop niet kan pinnen?), dus op zoek naar een bankautomaat, een kwartier later terug aan de veerpont. Bleek die toch niet gratis te zijn zeker _O-

Vind zo een veerpont anders wel best leuk :Y

Btw, over voorgenoemde rit, had eerst mijn gps (nu juist gespeld he MarkieNL ;) ) omgezet in "veerboot verboden", en gaf een omweg aan van 85km! Achteraf thuis via maps.google gekeken, en bleek ik nochtans maar iets van een 23km omweg gemaakt te moeten hebben :?

[...]

Lijkt mij een leuk voorstel :Y En als 't voor u goed is, mogen er daar nog anderen bij zijn ook hoor.

Hahahahah alle veerponten op de Bergsche Maas hier in Brabant zijn gratis ;)
Daarom ga ik daar best vaak overheen.

_O- _O-
Yamaha FZ6 Fazer S2

GSX750F'98/K1200S'07

Reg. datum:
01 jan. 2012
quote:
MarkieNL schreef op 28 augustus 2012 @ 19:30:

[...]

Hahahahah alle veerponten op de Bergsche Maas hier in Brabant zijn gratis ;)
Daarom ga ik daar best vaak overheen.

_O- _O-

Idd, klopt. Toen ik aan een volgende veerpont aankwam reed ik er lekker op, en keek stomverbaasd dat die man daar stond en ik moest betalen _O- _O- _O- Hij legde het mij toen uit dat die in Brabant idd gratis zijn. Ach ja, gelukkig had ik intussen wel geld op zak :X

GSX750F'98/K1200S'07

Reg. datum:
01 jan. 2012
quote:
DKP schreef op 28 augustus 2012 @ 19:40:

[...]

Idd, klopt. Toen ik aan een volgende veerpont aankwam reed ik er lekker op, en keek stomverbaasd dat die man daar stond en ik moest betalen _O- _O- _O- Hij legde het mij toen uit dat die in Brabant idd gratis zijn. Ach ja, gelukkig had ik intussen wel geld op zak :X

Maar voor die 80cent voor met de motor zou ik het er niet voor laten - vind het gewoon plezant. Weet zelf niet waarom. Misschien omdat ze dat bij ons niet hebben? :?

Edit: weer goed bezig, wilde dit laatste aan mijn bericht toevoegen, maar quote ik mijzelt toch wel zeker :+
DKP wijzigde dit bericht op dinsdag 28 augustus 2012 19:44 (9%)

Africa Twin

Reg. datum:
22 jul. 2009
Ter informatie, 16 september heeft mijn agenda nog een mooie open plek. Die dag wil ik de route gaan testrijden en verbeteren daar waar nodig. Indien er nog voor/achter/reserve rijders zijn die willen aanhaken, graag het door te geven, dan kunnen we samen rijden :]

De aanmeldingen en pre-meets zijn weer bijgewerkt :)
Paul_K wijzigde dit bericht op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 (9%)

GSX750F'98/K1200S'07

Reg. datum:
01 jan. 2012
quote:
Paul_K schreef op 28 augustus 2012 @ 21:29:
Ter informatie, 16 september heeft mijn agenda nog een mooie open plek. Die dag wil ik de route gaan testrijden en verbeteren daar waar nodig. Indien er nog voor/achter/reserve rijders zijn die willen aanhaken, graag het door te geven, dan kunnen we samen rijden :]

De aanmeldingen en pre-meets zijn weer bijgewerkt :)

Ik ben kandidaat om mee te gaan (voorlopig echter ook nog onder voorbehoud). Voorrijder zie ik mijzelf nog niet doen, achterrijder wel :Y
Speel graag de rode lantaarn :+
Zo, en nu mijn bed in. Is wat uitgelopen op 't werk :Z

Reg. datum:
03 jan. 2012
Met redelijk weer ben ik er zeker weer bij! Wel ovb. Even kijken wie hier in de buurt allemaal nog meer mee gaan (van alle motorrijders hier is er maar 1 lid van mf :Z ) Je hoort het nog met hoeveel!

Reg. datum:
18 mrt. 2008
Ik ben der bij en zet mij maar gelijk bij de Pre-Meet Gorinchem
Honda VFR vtec alleskunner
Honda NX250 winterfiets

Nu ook op noppen!

Reg. datum:
13 jun. 2010
Hiep hoi, ik ben zowaar vrij dat weekend!! *O*

Dusss.. Ik bem Daantje :+ en ik wil graag meerijden!!
Ik wil ook wel achterrijd(st)er zijn :)

Oh en de pre-meet Foodstrip staat er nog niet bij volgens mij..
Honda CBR600F '89
KTM EXC250 '99

Reg. datum:
17 okt. 2010
Ik ben FrozenFlames en wil me graag aanmelden voor de rit. *O*

Ik rijd wel rechtstreeks naar de Mac in H'wijk.. Is voor mij het makkelijkst :+
FrozenFlames wijzigde dit bericht op dinsdag 04 september 2012 09:26 (3%)
Kawasaki ZXR 400

Tiger 955I uit 2003

Reg. datum:
06 apr. 2011
definitief erbij *D (ontgroening *O*)
beschik over een zumo, dus mocht je nog een voor/narijder hebben, dan kan dat, maarrrrr ik kan helaas 7 oktober er neit bij zijn :N
Tell everybody i'm on my way. New friends and new places to see. With blue skies ahead, yes i'm on my way! And theres no where else i'd rather be!

Africa Twin

Reg. datum:
22 jul. 2009
Aanmeldingen zal ik binnenkort weer eens bijwerken, nogal druk met de opstart van de opleiding momenteel :X .

@Swordsdance, 16 september ga ik de route ook al een keertje rijden, als je wilt, altijd welkom :]

BMW R1200RT '10

Reg. datum:
04 sep. 2012
Ik ben Huip en wil me OVB aanmelden voor deze rit
Heb pas sinds kort een motor dus hoop dat dat geen probleem geeft
met betrekking tot ervaring :?
Degene die eerst doet, en dan denkt! Ja precent

Life is good

Reg. datum:
29 mrt. 2010
quote:
Huip schreef op 04 september 2012 @ 22:55:

Velen zijn je al voorgegaan. Dit soort ritjes zijn uitermate geschikt om relaxed rijdend te wennen aan rijden in/met een groep.
Wees dus welkom :]
1961_Erik wijzigde dit bericht op dinsdag 04 september 2012 23:23 (0%)

zeg maar nix.....

Reg. datum:
12 mei. 2003
mag nix ook mee ?
CB1300sc38 / cb750Hardtail / cb900 boldor / BMW R1100S

Honda CBR600F3 25kw

Reg. datum:
19 okt. 2011
quote:
Huip schreef op 04 september 2012 @ 22:55:

Ga niet boven je eigen kunnen rijden, maar rijd je eigen tempo. De rest zal toch op je wachten.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.

BMW R1200RT '10

Reg. datum:
04 sep. 2012
quote:
Leroy1991 schreef op 05 september 2012 @ 18:30:

[...]

Ga niet boven je eigen kunnen rijden, maar rijd je eigen tempo. De rest zal toch op je wachten.

Als het weer mee zit en niet te veel last heb van me knie ben ik er zeker bij ;)
Degene die eerst doet, en dan denkt! Ja precent

CBR900RR & Pink CBR600F

Reg. datum:
21 feb. 2008
Even een berichtje om het topic terug te kunnen vinden! Misschien ga ik ook wel mee
Mijn site!! www.phyllisracing.nl
Circuit 2013: 27-05 Zolder // 21-06 Mettet // 23-06 Zandvoort // 20&21-07 Ecuyers

Life is good

Reg. datum:
29 mrt. 2010
quote:
Phyllis schreef op 09 september 2012 @ 11:04:
Even een berichtje om het topic terug te kunnen vinden! Misschien ga ik ook wel mee

Alleen als je roze kneepads op je pak hebt hoor :+ ;)

Reg. datum:
16 okt. 2007
Ik moet deze dag vrijhouden van een aantal personen..kan er dus niet bij zijn ;)
Maart 2009:Suzuki GSF 600N | Maart 2011: Honda CB600F

R.I.P. zzr250

Reg. datum:
13 jul. 2012
Meld me ook even!

25kw-er natuurlijk, in bezit van eigen zzr-250je.
Op het moment ben ik nog aan het lessen, afgelopen donderdag mijn AVB gehaald, en 9 okt staat mijn AVD ingepland.
Tuurlijk meteen met spoed aanvragen, om vervolgens de 11e op te halen.
Zeker is het nog niet, ik vier de 13e mijn verjaardag, en 14 ga ik voorrijden voor het schooreisje (zei wwitd), maar als ik tijd heb rij ik zeker (een stuk) mee!
Poo or poo not, there is no try

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.