Jonathan Rea topic


Zeker heel leuk. Hopen dat hij op de MotoGP machine wel blijft zitten. Ik stel dit voor:

300px-Duct-tape.jpg
 
[afbeelding]
Benieuwd of hij een beetje mee kan komen over 3 weken :)

Twee objectives, wat mij betreft, die je minimaal mag verwachten van Johnny op Misano:
- Vóór de CRTs rijden
- De finish halen

Als Pramac zo stug eigenwijs is dat het Elias wéér op de Ducati laat stappen, en als Abraham nog steeds zo goed met z'n Ducati overweg kan als hij tot nu toe heeft laten zien dit seizoen, betekent dat dat Johnny lekker mee moet gaan rijden met de "echte" prototypes. Moet wel lukken, als we de tijden tot nu toe op Brno gezien hebben. :Y
 
Is het heel verschrikkelijk dat ik het wel leuk vind, dat Rea in de MotoGP rijdt in plaats van Stoner?

Niet dat ik Casey z'n blessure gun, of dat hij geen bazenrijder is, maar Rea is wel zo'n kerel die nog geniet van zijn werk. Die niets liever doet dan op de motor zitten, als een bikkel racen, en niet de indruk geeft een schijthekel te hebben aan heel het wereldje. Ik hoop dat-ie verrast, en het echt snel goed doet!

Voor de GP-historici een vraagje: wie was de laatste wildcard die een top 5 klassering noteerde?
 
Laatst bewerkt:
Is het heel verschrikkelijk dat ik het wel leuk vind, dat Rea in de MotoGP rijdt in plaats van Stoner?

Niet dat ik Casey z'n blessure gun, of dat hij geen bazenrijder is, maar Rea is wel zo'n kerel die nog geniet van zijn werk. Die niets liever doet dan op de motor zitten, als een bikkel racen, en niet de indruk geeft een schijthekel te hebben aan heel het wereldje. Ik hoop dat-ie verrast, en het echt snel goed doet!

Voor de GP-historici een vraagje: wie was de laatste wildcard die een top 5 klassering noteerde?

Jurgen v/d Goorbergh in 2006 op de Konica Minolta Honda in het team van Montiron.

Zomaar ff uit mn hoofd, goed of fout? *D

Edit: in een regenrace op Sjanghai.

Edit2: heb het ff opgezocht, maar dat was in 2005. En hij werd 6e :/
 
Laatst bewerkt:
Jurgen v/d Goorbergh in 2006 op de Konica Minolta Honda in het team van Montiron.

Zomaar ff uit mn hoofd, goed of fout? *D

Edit: in een regenrace op Sjanghai.

Edit2: heb het ff opgezocht, maar dat was in 2005. En hij werd 6e :/

Dacht ik ook direct aan :Y ... helaas dus kennelijk fout -O-

Ik ben benieuwd naar het juiste antwoord *D
 
Jurgen v/d Goorbergh in 2006 op de Konica Minolta Honda in het team van Montiron.

Zomaar ff uit mn hoofd, goed of fout? *D

Edit: in een regenrace op Sjanghai.

Edit2: heb het ff opgezocht, maar dat was in 2005. En hij werd 6e :/

Dacht ik ook als eerste aan.

Nummer 2 die mij te binnen schiet: Bayliss op de Ducati in 2006, die ook de overwinning pakte?
 
Laatst bewerkt:
Nummer 2 die mij te binnen schiet: Bayliss op de Ducati in 2006, die ook de overwinning pakte?

Yup, dit is inderdaad het goede antwoord! Recentelijker is er nog één die in de buurt kwam, namelijk Nakasuga, die vorig jaar voor Lorenzo inviel en op ('t is er blijkbaar het circuit voor) Valencia 6e werd. Eén plekkie te weinig. Maar waar Bayliss het helemaal zelf deed, had Nakasuga hulp van Bautista, die onder andere Rossi en Hayden de grindbak instuurde... :')
 
Dacht ik ook als eerste aan.

Nummer 2 die mij te binnen schiet: Bayliss op de Ducati in 2006, die ook de overwinning pakte?
Eerste die mij te binnen schoot was Ben Spies, Indianapolis 2008. Die werd echter ook zesde. Volgens mij is het inderdaad Troy Bayliss.
 
Olav Mol en Allard Kalf zijn er niks bij. Die weten ook al die weetjes, maar dan over de F1. Soms echt ziek hoeveel feitenkennis sommigen hebben :}
 
Is het heel verschrikkelijk dat ik het wel leuk vind, dat Rea in de MotoGP rijdt in plaats van Stoner?

Niet dat ik Casey z'n blessure gun, of dat hij geen bazenrijder is, maar Rea is wel zo'n kerel die nog geniet van zijn werk. Die niets liever doet dan op de motor zitten, als een bikkel racen, en niet de indruk geeft een schijthekel te hebben aan heel het wereldje. Ik hoop dat-ie verrast, en het echt snel goed doet!

:^
 
Is het heel verschrikkelijk dat ik het wel leuk vind, dat Rea in de MotoGP rijdt in plaats van Stoner?

Niet dat ik Casey z'n blessure gun, of dat hij geen bazenrijder is, maar Rea is wel zo'n kerel die nog geniet van zijn werk. Die niets liever doet dan op de motor zitten, als een bikkel racen, en niet de indruk geeft een schijthekel te hebben aan heel het wereldje. Ik hoop dat-ie verrast, en het echt snel goed doet!

Voor de GP-historici een vraagje: wie was de laatste wildcard die een top 5 klassering noteerde?

Volgens mij ligt hij er liever naast :+
Genieten van zijn rijstijl doe ik altijd :)

De laatste is Baylisstic bayliss die de race won volgens mij :)
 
Zo hé mijn aller grootste favo #74 Daijiro Kato deed wat volgens mij nooit meer wordt geevenaard !!!!

Hij verraste iedereen toen hij in de 250cc categorie met een wildcard op het circuit van Suzuka en ook op Motegi de overwinning wist te behalen, en later behaalde hij ook nog een tweede positie op hetzelfde circuit.


Na vier jaar enkel te hebben meegedaan aan de 250 cc Grand Prix van Japan, die hij zowel in 1997 als in 1998 verrassend wist te winnen, nam hij vanaf 2000 deel aan alle wedstrijden in diezelfde klasse. Met onder andere vier overwinningen wist hij dat jaar als derde te eindigen in het wereldkampioenschap.

En werd wereldkampioen in 2001.
 
Laatst bewerkt:
Is het heel verschrikkelijk dat ik het wel leuk vind, dat Rea in de MotoGP rijdt in plaats van Stoner?

Niet dat ik Casey z'n blessure gun, of dat hij geen bazenrijder is, maar Rea is wel zo'n kerel die nog geniet van zijn werk. Die niets liever doet dan op de motor zitten, als een bikkel racen, en niet de indruk geeft een schijthekel te hebben aan heel het wereldje. Ik hoop dat-ie verrast, en het echt snel goed doet!

Voor de GP-historici een vraagje: wie was de laatste wildcard die een top 5 klassering noteerde?

:^
 
Zo hé mijn aller grootste favo #74 Daijiro Kato deed wat volgens mij nooit meer wordt geevenaard !!!!

Hij verraste iedereen toen hij in de 250cc categorie met een wildcard op het circuit van Suzuka en ook op Motegi de overwinning wist te behalen, en later behaalde hij ook nog een tweede positie op hetzelfde circuit.


Na vier jaar enkel te hebben meegedaan aan de 250 cc Grand Prix van Japan, die hij zowel in 1997 als in 1998 verrassend wist te winnen, nam hij vanaf 2000 deel aan alle wedstrijden in diezelfde klasse. Met onder andere vier overwinningen wist hij dat jaar als derde te eindigen in het wereldkampioenschap.

En werd wereldkampioen in 2001.

Die ken ik nog één ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan