MFMM II - 2.09.2012 - FOTO TOPIC

En mijn foto's staan (506 stuks) online: Ik heb ze niet allemaal bekeken en dus ook niet de onscherpe er tussenuit gehaald :+

http://www.circuitpics.nl/mfmm/

Wil je een groot formaat. Dan mail je de naam van je foto (IMG_XXXX) naar het email adres in mijn profiel met de tekst MFMM. Ik reply dan met de fullsize foto. De foto is 17mb groot dus hou hier rekening mee.

Een like op me facebook stel ik op prijs :Y , ik kijk om de zoveel tijd even naar mn email om weer een bulk te beantwoorden.

Berichten zoals. Ik had die rode motor, daar reageer ik niet op :N _O-

PM berichten ook NIET :N , het is voor mij sneller vanuit outlook te copy pasten :Y


gemailt! :D
 
Ben het wel gewend inmiddels om fotos door te spitten :Y _O-

Vind het wel grappig om te doen. Maak een hoop mensen blij. Ik vond het ook altijd leuk als ik mezelf terug zag op een foto. Is weer eens wat anders dan alleen je motor op de foto _O-
Je krijgt nog wel een mailtje van mij. Het is jou namelijk wel gelukt om mijn vrouw op de foto te zetten. Ik keek net op het verkeerde moment even op mijn camera :+
 
Ik was dit keer wat later dan normaal, maar heb het niet eerder zo rustig gezien als het redelijk weer was.

Maar goed, wij gingen eigenlijk vooral toeren en kwamen ff buurten.

Nog wel een paar foto's gemaakt:
2012-09-02115240.jpg

2012-09-02115247.jpg

2012-09-02115642.jpg

2012-09-02121830.jpg

2012-09-02121853.jpg

2012-09-02122335.jpg


Ik moest TL's fotograveren voor mijn broertje:
2012-09-02120202.jpg

2012-09-02121247.jpg


Onze motoren:
2012-09-02120758.jpg

2012-09-02120816.jpg

2012-09-02120837.jpg


Gelukkig lopen er op het MF alleen maar eerzame mensen rond, anders was ik nu een TRX armer geweest... B|
2012-09-02123524.jpg
 
Ben het wel gewend inmiddels om fotos door te spitten :Y _O-

Vind het wel grappig om te doen. Maak een hoop mensen blij. Ik vond het ook altijd leuk als ik mezelf terug zag op een foto. Is weer eens wat anders dan alleen je motor op de foto _O-

Moet zeggen dat ik op jouw uploads aan het wachten was door je nogal enthousiaste IK HEB JE GESPOT HOOR, je staat erop!! :9 *O* _O-

En idd, dit zijn de leukste foto's ;) Muchos gracias nogmaals! :} (alle fotografen btw!!)
 
Meh, nog geen foto's van mezelf gespot...
Ik was er ook wel redelijk vroeg, dus wie weet hebben jullie mijn misgelopen :)
 
En mijn foto's staan (506 stuks) online: Ik heb ze niet allemaal bekeken en dus ook niet de onscherpe er tussenuit gehaald :+ (excuses als jij net die onscherpe bent)

http://www.circuitpics.nl/mfmm/

Wil je een groot formaat. Dan mail je de naam van je foto (IMG_XXXX) naar het email adres in mijn profiel met de tekst MFMM. Ik reply dan met de fullsize foto. De foto is 17mb groot dus hou hier rekening mee.

Een like op me facebook stel ik op prijs :Y , ik kijk om de zoveel tijd even naar mn email om weer een bulk te beantwoorden.

Berichten zoals. Ik had die rode motor, daar reageer ik niet op :N _O-

PM berichten ook NIET :N , het is voor mij sneller vanuit outlook te copy pasten :Y

Mooie foto's weer! :}
U've got mail :)
 
Ik was dit keer wat later dan normaal, maar heb het niet eerder zo rustig gezien als het redelijk weer was.

Maar goed, wij gingen eigenlijk vooral toeren en kwamen ff buurten.

Nog wel een paar foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik moest TL's fotograveren voor mijn broertje:
[afbeelding]
[afbeelding]

Onze motoren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Gelukkig lopen er op het MF alleen maar eerzame mensen rond, anders was ik nu een TRX armer geweest... B|
[afbeelding]

Ik had je motor ook nog gezien met de sleutel erin!

Slimmerd! :X
 
Hier de foto's die ik gemaakt heb vandaag. Zit van alles wat tussen (leerdam/veenendaal/alternatieve locatie).

Mocht iemand bepaalde foto's in volledige resolutie willen hebben, of van de site verwijderd willen hebben, dan hoor ik het wel.

http://www.flickr.com/photos/60546471@N06/sets/72157631369932812/

Sorry zen, volgens mij heb ik de halve dag naast je gestaan, zonder ook maar 1 scherpe foto van je te schieten :+
 
Laatst bewerkt:
Mijn motor staat er bij 1 heeeeel goed op..mijn hoofd wat minder, die is er afgehakt! hahaha
 
Waar was de alternatieve locatie?
Eventueel via pb. Dan weet ik volgend jaar waar ik moet zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan