Cagiva Mito ONLY Part 3!

Hé, leuk man! Leuk ding! Zeldzaam hier! Zuinig op zijn!
We móete natuurlijk beetje zuinig zijn op dl 3, anders zit het zó wéér vol! _O-
Nu nog ombouwe naar VRaptor?? Jammie.. :P

Was idd rare valpartij. Veel pech eigelijk voor zo'n lage snelheid (die pols).
thanx
Ombouwen naar v-raptor zit er niet in,ga die origineel laten.
Trouwens nog altijd problemen met lekkende oliekeerringen aan het blok.
Lekt nu aan neutraal contactje of aan dichting bij tandwiel vooraan. :(
Iemand ervaring met v-force membramen op een mito?
 
Wat wou je weten mb die membramen? Vlg mij zijn die standaard op de mito zitten, al 1 vd beste.
Bale dattie nogsteeds lekt. er móet dan passing probleem zijn (contactvlakken niet recht) of erges braam zitten..
 
Gewoon om te weten dat andere reedvalves,powervalves veel verschil uitmaken?.
En wat er allemaal voor te krijgen is.
Ik weet dat er voor rs'jes veel spul te verkrijgen is.
Dat lekken is idd balen, is nog onder garantie ik hoop dat het probleem opgelost raakt.
 
Er zijn ook vd mito andere membramen tk. Maar dat maakt idd weinig uit ivm standaard.
Bovendien zijn vele universeel, en niet specifiek vd mito.
 
klopt de verschillen zitten in de membraam dikte/ matriaal) waardoor je mss meer koppel kunt krijgen in een lager toerengebied maar daardoor minder in het hogere gebied
 
fijn weer geen internet thuis...
de mito deze is week niet meer buiten geweest,en komt voorlopig ook ff niet meer buiten -O-
ik wou dat ik mezelf kon reviseren :') _O-
 
Mijn mito's óók nie buite geweest; druk geweest aan de alfa's...Die ita meuk he! ;) _O-

Nee, sorry, ik heb geen radiator.Crash heeft echter veel mito spul tk staan..
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, lange tijd ben ik al niet meer op dit forum geweest. Momenteel ben ik eigenaar van 2 Cagiva Freccia's (op papier) die in een behoorlijke sleutel staat verkeren en een 1994 Cagiva Mito Eddy Lawson, met het geperforeerde kuipwerk. Deze laatste repareer ik komende weken.

Ik heb veel en diverse reserve onderdelen dus af en toe heb ik nog wat te koop staan

klopt de verschillen zitten in de membraam dikte/ matriaal) waardoor je mss meer koppel kunt krijgen in een lager toerengebied maar daardoor minder in het hogere gebied

Toevallig heb ik dus ook nog alternatieve membraanplaten te koop voor op de Mito.
Het zijn de "Boyesen Dual Stage Reeds"
http://link.marktplaats.nl/595816852

BTW de reedcage is overigens wel te verkrijgen, maar dat maakte het verzenden een stuk duurder.

Binnenkort hoop ik nog foto's te kunnen posten v/d Mito
 
Ik heb ook niet zo'n modern phoneding hoor. Gewoon zo'n ding waarmee je kunt bellen, weet je wel?? _O-

buikschuiver, welkom weer! Zijn benieuwd naar de foto's! Tuurlijk zijn de Freccia's ook welkom (evenals de Raptor en Planet 125) aangezien het allemaal veel gemeen heeft met de Mito. :W
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er uit als een hele mooie fiets.
Maar eeh 11Kw op papier, maar wat heeft er zo een echt op het wiel?
Met die 11 Kw gaat hij die 190 toch nooit halen?
 
Alles van 1999 of jonger heeft 11kw op papier. Mijn 2 Evo's uit 1999 óók.
Das normaal.
Uiteraard zijn ze beide gewoon ope.
Deze uit de advertentie ook ongetwijfeld. 11kw zie je bij ons niet.
 
190 km/h op de teller is misscien een echte 160 à 170 km/h
Denk dat die tellers vrij optimistisch zijn.
 
Een tweetakt heeft een mooiere vermogensafgifte, daarom lopen die bij een gelijk vermogen harder.
Maar dit vond ik wel vreemd, minder dan de helft van het vermogen en dan nog harder lopen...
Maf dat Cagiva altijd weg heeft kunnen komen met die foutieve vermogens opgave.
Tegenwoordig met al die fase rijbewijzen zou je denken dat die waarden wel zouden kloppen.
Het is immers kinderlijk simpel na te meten.
Maar ja bij de meeste japanse sportbakken klopt het gewicht ook niet, dus waarom zou dit wel kloppen..
 
170 op de teller is normale topwaarde vd mito. En als je erg licht en klein bent, kun je idd best de 200 aan kunnen tikken op de teller.
2t en 4t zijn eigelijk niet vergelijkbaar. Een 4t mist gewoon bij elke ronde een arbeidsslag. Dat zie je ook terug bij vb de 11kw tests van 2t vs 4t. De 4t is gewoon nergens.
De normale open waarde vd mito Evo ligt rond de 22-25kw.
De 11kw is de geknepen versie, in veel landen voor rijbewijs B, maar heeft vnl met milieu eisen te maken.
Mijn Evo's staan ook gewoon open, maar 11kw op papier. Simpelweg omdat ze niet open op papier gezet kúnnen worden. Uiteraard weet de verzekering wel hoe het zit..

De waardes op papiwer kloppen dus prima met de geknepen versie vd mito. Otw, hoe ze nw afgeleverd worden na 1999; op/met 11kw

PS Op top wijkt de teller ong 10km af.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan