Knukkel & FD's trip 'zum heimat' & een Ebayles

De eigenaresse van de motor is even niet thuis, dusse... ik ga nu echt naar de schuur!

haha leuk he! Knukkel sleutelt stiekum als z'n vrouw er niet is, Bral mag alleen aangelijnd en met vrouw naar een motorbeurs, Ed zit op MF terwijl z'n vrouw denkt dat ie werkt en ik sleutel wat terwijl moeder de vrouw rust en ik de baby in de toolbox laat slapen ipv z'n wieg zodat ik gelijk op kan passen.
 
haha leuk he! Knukkel sleutelt stiekum als z'n vrouw er niet is, Bral mag alleen aangelijnd en met vrouw naar een motorbeurs, Ed zit op MF terwijl z'n vrouw denkt dat ie werkt en ik sleutel wat terwijl moeder de vrouw rust en ik de baby in de toolbox laat slapen ipv z'n wieg zodat ik gelijk op kan passen.

de mijne ligt nog ff te slapen
 
haha leuk he! Knukkel sleutelt stiekum als z'n vrouw er niet is, Bral mag alleen aangelijnd en met vrouw naar een motorbeurs, Ed zit op MF terwijl z'n vrouw denkt dat ie werkt en ik sleutel wat terwijl moeder de vrouw rust en ik de baby in de toolbox laat slapen ipv z'n wieg zodat ik gelijk op kan passen.
Niet alleen m'n vrouw denkt dat, mijn baas ook! :X
 
Alleen het allerbeste voor de motor van vrouwlief, dus ik moet veel tijd in de schuur doorbrengen!
 
Nog een ebay-les:

Lees de advertentie goed door, want voordat je het weet zit je te bieden op http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7942452278&ssPageName=STRK:MEWA:IT (foto's i.p.v. een bike)

Moet er wel bij zeggen dat de koper wel erg blind is geweest!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan