CB 350 Café / Classic Racer

met wat geluk de kuip, tank en batterijbox voor weinig laten spuiten door carrossier voor heel weinig. De keuze in kleuren was niet heel erg groot, maar ik hoop dat het een beetje in de smaak valt, normaal is het volgende week klaar en volgen er foto's
en nu de kleur vaststaat is ook het zitje naar de stoffeerder gegaan, ook volgende week terug als het goed is.

nu even wat minder geluk, mijn carterpan is gebarsten
dus

heeft iemand nog een carterpan van een cb400f tekoop !?????

lassen :?
 
goh, denk dat het laten lassen even duur is als een nieuwe...
en zo'n oud alu dat een goeie 40 jaar in de olie heeft gestaan last vast niet gemakkelijk
+ het is aan dde olieaftapbout gebarsten dus die schroefdraad is ook om zeep
 
even een update:

het frame zit binnen bij: Metaalatelier Rijckaert om te stralen en coaten
het zitje zit binnen bij: Autobekleding, auto interieur bekleden | Drongen, Gent om te bekleden
en de kuip en tank komen vrijdag normaal terug van de spuiter, de rest heb ik begin augustus terug.

verder heb ik van triaatje een oliekoelerset en carterpan gekocht!

gisteren en vandaag bezig geweest met het spatbord en de achterbrug te polijsten, maar dat is echt pokkewerk :/ gelukkig moet het niet blinkend maar is mat alu genoeg.

ik hoop hem eind augustus grotendeels in elkaar en rijdend te hebben !
 
Zo. Byebye oma, frame is terug van coater en tank koop en batbox zijn terug van de spuiter.
Het monteren kan beginnen

Het spuitwerk:

full
 
Batterijbox closeup van frame en elektriek die volledig opnieuw gelegd is
En kijk is naar die mooie acchterbrug :-)
full
 
dat is de bedoeling, als het goed is ga ik morgen mijn zitje gaan halen en bestel ik nieuwe spaken en achterband
dan nog de kroonplaat en voorspatbord polijsten het blok erin en de remmen aansluiten, dan zijn we al heel dicht bij het eindresultaat
 
Moeilijk te zien, maar het biesje heeft ongeveer dezelfde kleur groen als de lak.
Nu nog het achterwiel klaarmaken. Daar begin ik volgende week aan
 
ja, nadat ik alles nieuw gekocht heb en pas gemaakt stop ik er mee ;)
nee hoor ! ik wacht even op rvs spaken en de achterband zodat we het achterwiel kunnen fatsoeneren en hem definitief op zijn poortjes te zetten !
 
Weer een stuk verder. Woensdag spaak ik het achterwiel op nieuw met rvs spaken en verse bt45 achterband
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan