(Zuid-) Limburg: gehandicapten ritten, waar, wanneer

jastul

MF veteraan
1 nov 2008
1.681
0
Mergelland
Hallo,

ik zou graag met mijn zijspan het komend seizoen mee willen rijden met gehandicapten ritten in (Zuid-) Limburg e.o.. Ik hoorde dat er best wel ook kleine groepen en ritten zijn, dus met weinig deelnemers. Ik heb te weinig kontakten meer in de zijspan motor wereld en zoek aansluiting met groepjes en/ of data en adressen om ook regelmatig zo iets mee te rijden.

Bij voorbaat dank .......

:] :W
 
Laatst bewerkt:
Pinksterzondag is het bambitreffen @ weert

Home

Daar ken ik een van de hoofdorganisatoren van. Prima jongen en oud collega in Uruzgan. Is meer een treffen met een run. Veel solo´s achter de zijspannen aan.

Verder:

Sint Joseph Run Heel

Kleine Run met ongeveer 100 zijspannen. Twee ritten over de zaterdag verspreid. Zondag op het terrein. Was altijd erg OK, toen ik meedeed. Ook met de weekend wissel kan ik dit jaar niet meedoen. Het laatste weekend in juni heb ik inmiddels andere prio´s, ook al is het drie straten verder. Wel een aanrader.

Verder naar het Noorden, maar nog steeds Limburg. Een van de grootste runs in Nederland met meer dan 200 zijspannen. Rijd ik inmiddels bijna 20 jaar.

Maria Auxiliatrixrun

Grote internationale run, met een te grote feestavond. Tja, dat kan. Verder goed geregeld.

Savelbergrun, Helden. Nog wat noordelijker. Site is effe dood. Google is your friend. Mart Spreeuwenberg effe aanschrijven. Big Mart. Link heb ik even niet.

Je had het over Limburg. Net over de grens is ook veel te doen. Dreiradler.
 
Diomage run in gemert is een kleine run. Gemert is wel brabant maar ligt tegen de grens van Limburg. Dus is ook goed te doen.
 
Bambi treffen en run en de St Joseph run ben ik paar keer geweest, die andere 2 niet.
Meer runs liefst kleinere zijn nog altijd welkom.
 
bambi en st joseph ken ik ook allebij. Ik vond ze allebij erg leuk. Bambi vind ik niets meer nadat er wat dingen zijn voorgevallen. st joseph kan ik vaak niet naartoe ivm werk.
 
Zijn er ook mensen die met een kleine groep of slechts een paar man / zijspannen run"-achtige" dingen doen?
 
Meer runs liefst kleinere zijn nog altijd welkom.
g.gif
 
Ik zoek mensen die met hun motor met zijspan op de alternatieve kermis in Oirbeek willen rijden, een leuke, gezellige en dankbare activiteit, Komend jaar zal de kermis waarschijnlijk op 2 juni 2013 plaatsvinden.

info@schepenbankoirsbeek.nl
www.schepenbankoirsbeek.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan