Het grote GS-topic deel 17: Onvermoeibare alpenridders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was een top dag! Weer een hoop nieuwe gezichten gezien en een hoop oude bekenden opnieuw begroet. Trouwens nooit verwacht dat de rode GSA's in de meerderheid zouden zijn ;)

Detox bedankt voor de top organisatie en dito route!
 
Ben ook weer thuis. (Net op tijd want ik begon het koud te krijgen...)

Het was zeker een top dag! Iedereen bedankt voor de gezelligheid!
Detox bedankt voor de organisatie en mooie route!
 
:W

Wij zijn nog aan het uitbuiken van de spareribs die we samen met Achilleos, Xtra, Brampy en zijn vriendin Laurienemans bij ons thuis hebben gegeten :P

Mensen, wat was het gezellig en wat hebben we leuk gereden hè... *O*
Echt een superdagje en zo fijn dat het weer ook zo meewerkte.
Hulde voor de newbies op GS (en Fazer :P ) die ook hartstikke leuk gereden hebben volgens mij. Goed gedaan hoor, guys! :}

Ondanks alle regenval van de afgelopen week was het onverharde gedeelte echt prima te doen. Volgens mij viel het iedereen wel mee.

Jammer van de omleiding door de Vierhoutense Wilddagen (wie verzint 't... B| ) maar verder was het echt alleen maar leuk en genieten.

Ik zeg: dat doen we in het voorjaar gewoon wéér! *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik rij om 09:30 weg vanuit Purmerend.
:]


Wij rijden nu weg... (edit: uit heerhugowaard)

Fazer-blikje gaat toch mee!! *O*

Heb ik die berichten mooi even gemist. De planning liep vanochtend... uhhmmm... anders als gepland :X

Blij jullie wel in Amersfoort getroffen te hebben :Y

Ik zeg: dat doen we in het voorjaar gewoon wéér! *O* *O* *O*

Ik zeg: deal!

Bedankt voor het organiseren van de mooie rit! Toch wat vaker de veluwe opzoeken maar.

Na de rit (sorry geen koffie achteraf..) rap naar huis, want moeders had ons uitgenodigd voor de koffie. Zitten we lekker met de hele familie bij elkaar, komt mijn zusje met het nieuws dat ze zwanger is van haar eerste!! Nah, geweldige dag zo met elkaar denk ik zo...

Nu een borrel en naar bed :W





Met mrs. H
 
Laatst bewerkt:
Een kort beeldverslag;

IMG_1082.jpg

IMG_1086.jpg

IMG_1087.jpg

IMG_1088.jpg

IMG_1090.jpg

IMG_1092.jpg

IMG_1095.jpg

IMG_1096.jpg

IMG_1099.jpg

IMG_1101.jpg


En dat op mijn leeftijd......... :')
 
Iedereen bedankt voor de gezellige dag. Ik ben blij dat iedereen z'n brommer overeind heeft gehouden en heel huiswaarts is gekeerd. Het duurt nog een jaartje, maar dan gaan we gewoon weer. :P
 
JA, goeie foto weer :')











De rest is al gezegd en sluit ik me bij aan: Top dagje zo *D
 
Leuk om een aantal gezichten bij de nicks te zien vandaag. Prima dagje geweest :]
Thanks all


Xtra nog leuke beelden geschoten?
 
Het was super gezellig met jullie!!
:W

Wij zijn nog aan het uitbuiken van de spareribs die we samen met Achilleos, Xtra, Brampy en zijn vriendin Laurienemans bij ons thuis hebben gegeten :P

Mensen, wat was het gezellig en wat hebben we leuk gereden hè... *O*
Echt een superdagje en zo fijn dat het weer ook zo meewerkte.
Hulde voor de newbies op GS (en Fazer :P ) die ook hartstikke leuk gereden hebben volgens mij. Goed gedaan hoor, guys! :}

Ondanks alle regenval van de afgelopen week was het onverharde gedeelte echt prima te doen. Volgens mij viel het iedereen wel mee.

Jammer van de omleiding door de Vierhoutense Wilddagen (wie verzint 't... B| ) maar verder was het echt alleen maar leuk en genieten.

Ik zeg: dat doen we in het voorjaar gewoon wéér! *O* *O* *O*
Jaaa.. wij zijn dan zeker weer van de partij! Het was echt een super geslaagde dag! Net thuis.. met een gevoel alsof we op vakantie geweest zijn. 8-)
Off road is echt heel spannend, maar wel kicke! Toch wel fijn om bij het Ferry-team te zitten! ;)

THANKS Ferry!! Toen we weg reden, kwamen we er pas achter dat we je geen hand gegeven hadden. Bedankt voor het navigeren!

Een kort beeldverslag;
..
En dat op mijn leeftijd......... :')
Oei.. zo'n charmante foto van mezelf had ik nog niet. :+

...
Na de rit (sorry geen koffie achteraf..) rap naar huis, want moeders had ons uitgenodigd voor de koffie. Zitten we lekker met de hele familie bij elkaar, komt mijn zusje met het nieuws dat ze zwanger is van haar eerste!! Nah, geweldige dag zo met elkaar denk ik zo...

Nu een borrel en naar bed :W
Met mrs. H
Geweldig nieuws inderdaad!


& Detox.. hetzelfde als wat iedereen hier al zegt.. + voor herhaling vatbaar! *D
 
Had je mooi de tijd om een leuke GS-trip te bedenken voor 2013 in België voor ons. })

Ik zeg niet neen...

Dan moet ik eerst nog wel twee vaardigheden onder de knie krijgen :

- een behoorlijk stukje offroaden
- een route op de Garmin kunnen weergeven

Ik weet niet wat me het eerst zal lukken... ;)

Gun me de tijd tot 2014....
 
Laatst bewerkt:
:W

Wij zijn nog aan het uitbuiken van de spareribs die we samen met Achilleos, Xtra, Brampy en zijn vriendin Laurienemans bij ons thuis hebben gegeten :P

Mensen, wat was het gezellig en wat hebben we leuk gereden hè... *O*
Echt een superdagje en zo fijn dat het weer ook zo meewerkte.
Hulde voor de newbies op GS (en Fazer :P ) die ook hartstikke leuk gereden hebben volgens mij. Goed gedaan hoor, guys! :}

Ondanks alle regenval van de afgelopen week was het onverharde gedeelte echt prima te doen. Volgens mij viel het iedereen wel mee.

Jammer van de omleiding door de Vierhoutense Wilddagen (wie verzint 't... B| ) maar verder was het echt alleen maar leuk en genieten.

Ik zeg: dat doen we in het voorjaar gewoon wéér! *O* *O* *O*
Gaf je wel de kans om een collega motorrijder te begroeten ;)

Jammer dat ik achteraf pas hoorde dat jij het was, die Jeroen gedag zei. Anders had ik mijn mond wel even open getrokken. (stond direct voor hem).
Detox zwaaide nog wel naar me, maar weet niet of het doordrong :+

Goed te lezen dat jullie een leuke rit gehad hebben :Y
 
Ik ga nu ook proberen wat gezichten bij de nicknames te puzzelen. Ik denk dat iedereen wel doorhad wie ik was, en Fastie en Dettie kende ik al, en Xtra had ik al eens langs zien zwaaien :)

Gedurende de rit reed ik wel eens naast, achter of voor Fast'n'Sweet. Bijvoorbeeld, bij een stoplicht sta ik stil. Hoor ik plots gebabbel achter dat donkere vizier. Nogal luid, zeg maar. Dus ik draai me om, maar ze zit me helemaal niet aan te kijken :? Wat later zit ze plots heel ostentatief naar de linkerberm te wijzen. Ik kijken en nogmaals kijken, maar daar is echt niks te zien.

Nog wat later ben ik er van overtuigd dat ze een beestje in haar helm heeft zitten want dat kopje gaat heftig heen en weer en tegelijk gaat haar linkerarm zwabberen ...

...

Pas later dringt het tot me door dat ze waarschijnlijk muziek had opstaan of dat ze gewoon naar de (zang)stemmen in haar hoofd aan het luisteren was ...
 
Gaf je wel de kans om een collega motorrijder te begroeten ;)

Jammer dat ik achteraf pas hoorde dat jij het was, die Jeroen gedag zei. Anders had ik mijn mond wel even open getrokken. (stond direct voor hem).
Detox zwaaide nog wel naar me, maar weet niet of het doordrong :+

Goed te lezen dat jullie een leuke rit gehad hebben :Y

Dat meen je niet...wat jammer dat ik dat niet wist! ;)
 
Ik ga nu ook proberen wat gezichten bij de nicknames te puzzelen. Ik denk dat iedereen wel doorhad wie ik was, en Fastie en Dettie kende ik al, en Xtra had ik al eens langs zien zwaaien :)

Gedurende de rit reed ik wel eens naast, achter of voor Fast'n'Sweet. Bijvoorbeeld, bij een stoplicht sta ik stil. Hoor ik plots gebabbel achter dat donkere vizier. Nogal luid, zeg maar. Dus ik draai me om, maar ze zit me helemaal niet aan te kijken :? Wat later zit ze plots heel ostentatief naar de linkerberm te wijzen. Ik kijken en nogmaals kijken, maar daar is echt niks te zien.

Nog wat later ben ik er van overtuigd dat ze een beestje in haar helm heeft zitten want dat kopje gaat heftig heen en weer en tegelijk gaat haar linkerarm zwabberen ...

...

Pas later dringt het tot me door dat ze waarschijnlijk muziek had opstaan of dat ze gewoon naar de (zang)stemmen in haar hoofd aan het luisteren was ...
_O- _O- _O-

Communicatie(setje) met Detox :P


...en ik zing voor 'm altijd onderweg :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan