Suzuki GSR 750 deel 1

full

full

Ik heb deze eronder zitten, past precies met monteren.
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- je bent zeeeer snel alleen beetje aan de prijzige kant als ik je vergelijk met de zaak waar rayman ze weg heeft (bs motoparts)

I know :Y en dat prijsverschil tussen Nederland en het buitenland hou je helaas, ik zit vast aan de prijzen van de Nederlandse importeur. Hetzelfde verschil zie je bijvoorbeeld bij motorbanden, die kun je onder de Nederlandse inkoopprijs kopen in Duitsland of Spanje, heeft puur met verkoopvolume te maken.
 
ja dat is niet grappig idd viel mij ook al op met motorbanden. opzich maakt internet de handel voor motorzaken (behalve webshops uiteraard) kapot ;(
 
tsja, daar zitten twee kanten aan... allereerst zijn wij als land gewoon te duur geworden, de overhead in Nederland is gewoon niet grappig (2500 euro ex btw voor 400m2 bedrijfsruimte, ex GWE en verzekering, minimaal 35k om één werknemer een jaar bezig te houden) en dat zie je terug in de prijzen. Daar zullen we vanaf moeten om weer concurrerend te worden, het werkt ons gewoon tegen, zeker nu.
Aan de andere kant is het gewoon marktwerking en is dit een keerzijde van de open wereld voor diegenen die er niet mee kunnen concurreren, daar zullen we gewoon creatief op moeten inspelen.
 
@Michiel, gun je ons nog een blik op jouw gsr dmv een foto??
Of is hij nog standaard _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan