Suzuki GSR 750 deel 1

ik heb de spoiler ook besteld, ga ik wit spuiten met de rode stickers erop. en ik ga mijn buddy`s rood bekleden,nieuw velglint besteld. met andere woorden ik ga er rode tinten in maken. foto`s komen zodra alles binnen/klaar is
full
 
Wow, gaat een echte metamorfose worden. Ben benieuwd naar het resultaat.
Had graag een witte bellypan willen hebben, maar is toch wat besmetelijker met vuil of teer...
 
teer kun je heel gemakkelijk verwijderen met WASBENZINE niet schadelijk voor de lak (geleerd van een dakdekker)
 
ik heb de spoiler ook besteld, ga ik wit spuiten met de rode stickers erop. en ik ga mijn buddy`s rood bekleden,nieuw velglint besteld. met andere woorden ik ga er rode tinten in maken. foto`s komen zodra alles binnen/klaar is[afbeelding]


Mooi :) waar laat je je buddy doen? In feit gsr 600 topic staan ook wat adressen voor zadels te laten overtreken. Misschien kun je er wat mee :P
 
dat ga ik zelf doen heb al heel wat motoren voorzien van een nieuw huidje dus dat gaat wel lukken maar bedankt voor de tip ;)
 
Onder mijn sv had ik ook een bellypan die beschadigd was door steenslag (grindbak).
Ik ben niet zo vd stickers, heb er ook een paar verwijderd/vervangen.
 
Zo de vliegen zijn er weer af....voor effe lol.
imag0221s.jpg


Zullen er ben ik bang ook niet heel veel meer opkomen. De lange ritjes zullen wat spaarzamer worden denk ik.

Rijden jullie hier straks in de winter door? Of gaat ze de stalling / schuur in?
 
Ik heb nog een tourtocht voor de 20e erop staan mits het droog is.
Maar dan gaat hij toch echt de schuur in, met een volle buik.
 
ik heb zo`n donkerbruin vermoeden dat ze haar winter slaap gaat houden met idd een volle buik en aan het 12v infuus :z
 
het rode buddy gaat hem niet worden ik heb hem erop gehad maar dat lijkt nergens naar ;( nu wachten op mijn wiel striping en tegen de tijd een nieuw stuurtje monteren en nog een x een andere rear fender :] :]
full
 
Staat hem goed die witte belly pan, zelf moeten spuiten??
Montage was een eitje... :Y

Wat voor een rear fender heb je op het oog, een van carbon?

ja ik heb hem zelf gespoten wel mooi geworden al zeg ik het zelf :9
ik heb nog geen specifieke fender op het oog, vind deze alleen zo zwart |( heb tog liever iets wit`s 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan