Het grote Honda CB-1 Topic (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
55 k heb al prijs opgevraagd voor kleppen stellen. Heb het al eens gevraagd wat mag men daarvoor vragen?

Grtz Ulleke

55 K in miles is toch 88 K in km's dan kan er wel eens wat slijtage optreden...

Durf niet te zeggen wat kleppenstellen mag kosten maar denk niet dat dit onder de € 200 gaat lukken met die werkplaatstarieven van tegenwoordig :X
 
Kleppen stellen had ik ook een keer laten doen, kan je helaas niet meer zeggen wat dat het gekost heeft bij mij.
Heb de onderhoudsfacturen meegegeven bij de verkoop van mijn CB1 en een Excel sheet waar ik mee was begonnen niet meer bijgehouden.

14 van de 16 kleppen waren aan de beurt bij mij.. Ik kan je zeggen, hij liep weer als een zonnetje daarna! Zo lekker had die daarvoor niet gedraaid, had ik veel eerder moeten doen.
 
Laatst bewerkt:
55 k heb al prijs opgevraagd voor kleppen stellen. Heb het al eens gevraagd wat mag men daarvoor vragen?

Grtz Ulleke

Hey Ulleke,

Heb eens geïnformeerd (moet er zelf binnenkort ook een keer aan geloven en misschien wel met 2 blokjes O-) ) maar ik heb een goed adres met een hele schappelijke prijs inclusief synchroniseren van de carbs na het stellen (een must!)

Je hebt PB!
 
he Kiki wat zeiden we ook al weer over wheelies:-))

full



full


Lol op een Cb enne dat ben ik niet
 
Nou ben ik 1m86 en relatief lange benen,is deze fiets dan wel geschikt en zit ik hier niet op als een opgevouwe sprinkhaan ? ;)
 
Oke,ja ik doe W-W ermee het hele jaar door en ook wat plezier tourtjes,hou niet van scheuren en de grenzen opzoeken (saai he),zoek rustig naar een zeeeeeeeeeeer betrouwbare allround fiets.
Ik rij nu een honda met 16 pk :P dus ik ben al snel tevreden met een pk'tje extra en heb geen enkele behoefte aan pk kanonnen,voel ik niets voor.

Alvast bedankt
 
Oke,ja ik doe W-W ermee het hele jaar door en ook wat plezier tourtjes,hou niet van scheuren en de grenzen opzoeken (saai he),zoek rustig naar een zeeeeeeeeeeer betrouwbare allround fiets.
Ik rij nu een honda met 16 pk :P dus ik ben al snel tevreden met een pk'tje extra en heb geen enkele behoefte aan pk kanonnen,voel ik niets voor.

Alvast bedankt

Dat is het leuke aan een cb1. Heeft niet heel veel pk, maar je kan er toch heel leuk en sportief mee rijden, maar ook voor rustig toeren zeer geschikt. En natuurlijk redelijk wat koppel voor een 400
Heb er zelf ook redelijk wat langere afstanden mee gereden en ook dat is gewoon goed te doen.
Of je lengte een probleem gaat worden durf ik niet te zeggen.. ik ken wel iemand van ruim 1.90 die een 400rr heeft gehad, en die is eigenlijk hetzelfde als een cb1 maar dan met kuip. Dus het zou wel moeten kunnen, maar dat is een beetje per persoon verschillend denk ik. Kwestie van uitproberen :Y
 
Dat is het leuke aan een cb1. Heeft niet heel veel pk, maar je kan er toch heel leuk en sportief mee rijden, maar ook voor rustig toeren zeer geschikt. En natuurlijk redelijk wat koppel voor een 400
Heb er zelf ook redelijk wat langere afstanden mee gereden en ook dat is gewoon goed te doen.
Of je lengte een probleem gaat worden durf ik niet te zeggen.. ik ken wel iemand van ruim 1.90 die een 400rr heeft gehad, en die is eigenlijk hetzelfde als een cb1 maar dan met kuip. Dus het zou wel moeten kunnen, maar dat is een beetje per persoon verschillend denk ik. Kwestie van uitproberen :Y
Zie de OP! :Y
 
Oefenterrein te nat? Wat is dat voor onzin, juist dan is het ook belangrijk om te oefenen, dan weet je ook hoe de lesmotor op nat terrein reageert.
Denken ze dat het CBR ook afbeld voor een buitje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan