Suzuki GSR 750 deel 1

Nog speciaal behandeld of gewoon ontvet, en welke verf/spuitbus heb je gebruikt.
Hij is in het wit we heel errug mooi :Y
 
ik heb hem uit de doos getrokken en direct het schuurpapier eroverheen gehaald }) wel heeel licht schuurpapier klein beetje aftoppen en toen met de knikkerbus gespritst en uiteindelijk paar lagen blanke lak voor het glim effect :9 ik wou hem eigenlijk met de compressor/verspuit overknallen maar ik dacht ik probeer het eerst simpel met de knikkerbus en het resultaat is eigenlijk best wel netjes (alleen kijken hoelang het mooi blijft) :X
 
@rayman ik heb je gespot op de site (suzuki`s owner club)zie er niet zoveel gsr rijders :? maar ze zijn daar wel druk met meetings en toertochten etc. :Y
 
@rayman ik heb je gespot op de site (suzuki`s owner club)zie er niet zoveel gsr rijders :? maar ze zijn daar wel druk met meetings en toertochten etc. :Y

Ja klopt, ik ben tot nu toe de enige (750).
Ben "lid" geworden om aan meetings en of tochten mee te doen (volgend jaar).
Anders meld je je ook aan....
 
he ray, die site zet ik ff in mijn favorieten dat is wel een goeie had ik nog niet kunnen vinden. 8-) ga er nog even over nadenken :?
mooi dat je mijn foto even daar neer hebt gezet :Y maar die van jou is niet meer zichtbaar :?
 
is een leuke site, maar een beetje omslachtig en slecht een zadel samen te stellen, is ook geen nederlands bedrijf.
en zeker niet goedkoop, los zadelhoes is nog te doen.

ps foto is gewoon zichtbaar
 
Laatst bewerkt:
full

full
 
Hey Jerry, welkom in ons eigen topic...
Ik zal de foto erbij zetten :)

de stand is : 3-2 voor wit _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
heb zo`n vermoeden dat de meeting die vast ooit gaat plaats vinden niet heel druk bezocht word qua het aantal gsr 750 rijders ;(
 
Sorry Ray, er komt nog een ander model uit voor je GSR :+ studiemodel van G&G, kreeg ik gisteren als sneak-preview van de Big Kahuna ter plaatse. Eigenlijk niet bedoeld om te laten zien (zoals het gebrek aan popnagels / bandjes goed laat zien), maar ik vond hem te mooi om te laten liggen.
full
 
Sorry Ray, er komt nog een ander model uit voor je GSR :+ studiemodel van G&G, kreeg ik gisteren als sneak-preview van de Big Kahuna ter plaatse. Eigenlijk niet bedoeld om te laten zien (zoals het gebrek aan popnagels / bandjes goed laat zien), maar ik vond hem te mooi om te laten liggen.[afbeelding]

Big Kahuna ?? _O- _O- (ken je klassiekers)
full


Mag ik wat sprite van je....
full


Ik ben tevreden met mijn gp'tje hoor, ben wel benieuwd hoe hij er onder een gsr uitziet.
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend de laatste kans om de gsr uit te laten met mooi weer :] ???
Zondag helaas werken maar zaterdag heb ik er een toertocht op staan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan