Cagiva Mito ONLY Part 3!

Haha,ik had zondag ook nog n momentje gehad..staar zelfs op de cam,maar ik krijg de filmjes niet op yt..
 
Lekker stukje gereden :] :] :] maar wat startte :] de mito slecht zeg! Pas toen de accu leeg gestart was en ik hem een duwtje gaf begon het gepruttel.
Toch maar vaker rijden... :W :W
Grt Rob
 
Ik ga maandag voor t laatst rijden op circuit zandvoort, hopen op eén zonnig dagje.
 
Vond het ook jammer dat ik niet naar Pottendijk kon dit jaar..had ik wel eens leuk gevonden met de mito! *O*
Maarja, geld oep, en geen trekhaak meer.. -O-
Denk dat er nóg wel wat mito's rijden.Ik zal wel eens een advertentie zetten her en der..Heb ik toendertijd ook gedaan met de Suzuki Katana. Die club bestaat nóg! :Y
Duurde bimij óók lang, starten. Merkte ook dattie op zn eind zat, die accu. Maarja, 9A he! _O-
 
Laatst bewerkt:
Suzuki Katana? Is dat de 400cc impulse die je bedoelt? Die heb ik nl gehad, reed super. Ze zijn er bijna niet meer. Zometeen de lader maar eens op de Mito zetten om volledig de accu te vullen.. :W :W
 
hmm,bij mij start ie toch altijd wel vrij snel als ie ff heeft stilgestaan,alleen rookt ie dan ook wel wat meer :+
maar rob,wat voor boot heb jij dan?
 
:) Tja het gekke is dat als ik hem nu zou starten het ding meteen loopt, maar als ik een week wacht... :} :}
Onze boot is als het goed is een Dolmankruiser. Stalen romp met waaiersteven en teakhouten dek met teak opbouw. Grote kuip. Zal wel eens een plaatje zetten als dat hier mag tenminste. Is natuurlijk geen Mito.... *O* *O*
 
Nee, bedoel de échte Katana, de 1100, en 750 (en 1000) uit 1981/82.
Een week stilstaan is hier ook geen punt. Maar een maand is zelfde als 3 mnd...aardig wat startwerk!
 
Laatste motor actie voor 2012 in nederland
hoppa, derde prijs gepakt in de snelle groep tot 850cc
die andere beker was van 2010 in de minder snelle groep.

65443_298762513570189_1883159390_n.jpg
 
Kijk, netjes de derde plek met motoren die drie keer zo zwaar zijn.
Dus je fiets is niet alleen snel, je kan nog een goed stukkie sturen ook.....
Mooi gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, netjes de derde plek met motoren die drie keer zo zwaar zijn.
Dus je fiets is niet alleen snel, je kan nog een goed stukkie sturen ook.....
Mooi gedaan.
ik word op t rechte stuk gewoon zoek gereden als t meer als 600cc is, snel in de bocht ja, maar niet snel op t rechte stuk.
 
ik word op t rechte stuk gewoon zoek gereden als t meer als 600cc is, snel in de bocht ja, maar niet snel op t rechte stuk.
Tegen welke andere motoren zit je dan te racen?
Want met 96kg en 92pk ben je toch behhorlijk snel.
Zalige moto die tz250 :9~
 
tegen motoren tot 850cc
600 / 750 / 850
Tegen motoren a la r6,cbr,zx7r en twins ook waarschijnelijk dan?
Kvraag me af of er veel verschil zit in prestaties tussen een 600cc 4cil racer en jou 2takt.
Ik zou graag eens met zo een gp250 racer rijden heb zelf nog een rgv gehad maar dat is belange hetzelfde nog niet denk ik,en uniek kun je ze ook wel noemen.
 
de rijder met wie ik om de 3e plek vocht had een camera voor en achter op de motor.
nadat ik de camera rijder voor de 2e keer voorbij ben gestoken op de rear view camera kan je vanaf min. 9:20 verder kijken op de front view.
de 2 zwart/groene kawa's zijn 1000cc's en rijden voor een ander klassement, de camera rijder rijd op een suzuki gsxr750.

1: rear view camera

2: front view camera
 
wat is het weer stil hier :W :Z
had v/d week eindelijk eens naar me achterlichties gekeken,maar er zat 1 verkeerde in,en die ander trok ik met eruithalen kapot _O- van de week maar ff nieuwe halen.

en vd week ook door ps gebeld dat me polini'tje/nieuw bigend/keeringsetje (eindelijk..)klaar liggen *O*
word t v/d winter toch nog een ander blokje opbouwen 8-) moet dan alleen nog achter een grotere carb aan
 
Niet zo gek dat het stil is hier |( |( Iedereen is natuurlijk aan het bouwen omdat ze van het voorjaar mee willen met de minimeet _O- _O- _O- En Yana is nog druk met het andere Italiaans kwaliteitsproduct inplaats van d'r :] :]. Tja en dan hoor je natuurlijk niets.
Ik heb zelf ook weinig nieuws te melden op Mito gebied, alhoewel, ik ga binnenkort de stekkers bij de koplamp eens goed inpakken. Misschien kan ik dan eens in de regen rijden.
Niet dat ik dat graag doe, maar soms..... En dan maar eens een flinke regenbui zien te vinden... *O* *O* *O*
Grt Rob :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan