ybr 125

Ja en meteen een paar honderd euro hoger dan voorheen.
Kan je toch zien dat ze wat extra geld willen verdienen met de 11kW-motoren.
2999 euro, excl. rijklaarkosten natuurlijk. En dan te bedenken dat hij 5 jaar terug 2199 mocht kosten. Je kan me niet zeggen dat door inflatie, btw verhoging etc. de prijs 800 euro omhoog moet.
 
Ik heb de mijne nu 1077 km en ben er helemaal gek van.
Als Vlaming heb ik genoeg aan mijn autorijbewijs met dat ding te kunnen rijden en ik heb helemaal niet de behoefte om aan iets zwaarders te beginnen. Het feit dat ik een dametje van amper 156 cm ben zal er ook wel iets mee te maken hebben.
Maar ik voel me wel een hele vent met mijn pakje, helm en laarzen aan.
-)
 
even oma kietelen .............

heerlijk mee door gereden in de winter :}

full
 
oma is opdringerig............

ik rijd er gewoon lekkerder mee in de stad dan met de dikke 1000 BMW

dus zal "de kleine" vaker gebruiken dan "die dikke"
 
oma..............kappe nou


ook lekkere zomerbrommer
nu met Kenda K270
voor 2,75 x 18
achter 3,5 x 18




18558894_289894468128995_8742091448415408099_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Moter bestuurdert: interessante tas heb je op je buddy hangen. Zoiets zoek ik voor mijn tochten met de YBR125. Heb je daar wat meer gegevens van?
 
Heb maand of wat terug een 4 jaar oude YBR125 gekocht (1400km op teller) om er ervaring mee op te doen. Wil begin volgend jaar in China zo'n motortje aanschaffen, een paar maanden door dat land cruisen en als dat goed gaat ermee terug naar NL rijden. Ik was niet tevreden over de wegligging, reageerde sterk op langs-richels in de weg (zwabberen) en stuurde erg onrustig op onverharde wegen. Heb nu originele banden vervangen door Michelin Street Pilot's. Zwabber effect nu helemaal verdwenen. Aanrader!
 
Moter bestuurdert: interessante tas heb je op je buddy hangen. Zoiets zoek ik voor mijn tochten met de YBR125. Heb je daar wat meer gegevens van?

Die tassen zijn IXS tassen van marktplaats............verder niet zo veel van te zeggen .....

maar ze zijn zo ruim dat je er een helm in kwijt zou kunnen aan iedere kant
 
en vanwege die iets grotere diameter van de achterband ben ik genoodzaakt geweest om een 13t voor tandwiel
te monteren zodat ik weer wat meer acceleratie heb.

topsnelheid is niet interessant
 
Dit is tevens mijn laatste post in dit topic omdat ik toch heb besloten een iets groter motor te kopen die beter bij mijn lijf past.
 
Dan gaat het hier stiller dan stiller worden verwacht ik gezien de reacties hier tot nu toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan