Valentino Rossi deel 12 - I'm back, baby!

Hoeveel podiums in 2013?

  • Iedere race op podium - Il Dottore Magnifico!

    Stemmen: 6 4,4%
  • Meer dan 15

    Stemmen: 2 1,5%
  • Tussen 10 en 15 keer

    Stemmen: 55 40,4%
  • Tussen 5 en 10 keer

    Stemmen: 43 31,6%
  • Minder dan 5 keer

    Stemmen: 14 10,3%
  • Helemaal niet - Solo los Espanolos!

    Stemmen: 16 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    136
Status
Niet open voor verdere reacties.
geen van ons zal precies weten hoe dat is gegaan.
lekker belangrijk ook, iig is rossi blij met yamaha en yamaha blij met rossi
 
Zou wel een stunt zijn... Maar ik denk dat ie moet wachten op 2014!

Als ik mijn feiten goed heb was Stoner 2e rijder in het team toen hij WK werd in 2007.
En Lorenzo was ook 2e man in 2010 toen hij WK werd.

Dus als 2e rijder heb je wel mogelijkheden!
 
full


fototje van Rossi tijdens TT 2012
 
Mooie plaatjes, Mike! :} :} :}

Volgend seizoen weer soortgelijke mooie plaatjes, maar dan op de Yami een paar posities naar voren :Y *O*

Thanks....ja volgend jaar weer Yammi blauw (denk ik). Nou nog een paar van de TT ter gelegenheid dat we deze combi niet meer gaan zien:

full

full

full

full

full
 
Thanks....ja volgend jaar weer Yammi blauw (denk ik). Nou nog een paar van de TT ter gelegenheid dat we deze combi niet meer gaan zien:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

:}

Laatste race op Magny Cours heb ik wat plaatjes van de WSBK helden trachten te maken. Maar wat is dat moeilijk zeg! Hoe meer ik inzoomde hoe onscherper ze werden. Daarom respect voor deze plaatjes :Y
 
Laatst bewerkt:
:}

Laatste race op Magny Cours heb ik wat plaatjes van de WSBK helden trachten te maken. Maar wat is dat moeilijk zeg! Hoe meer ik inzoomde hoe onscherper ze werden. Daarom respect voor deze plaatjes :Y
Als je autofocus niet zo snel is zet je hem op manual en stelt van tevoren het punt scherp waar je wil afdrukken. En meebewegen voor en na het afdrukken. :)
 
Als je autofocus niet zo snel is zet je hem op manual en stelt van tevoren het punt scherp waar je wil afdrukken. En meebewegen voor en na het afdrukken. :)

Ik zal de foto's nog een keer uploaden. Dan mag je me uitlachen ;) En tips zijn altijd welkom, thanks!
 
Ik zal de foto's nog een keer uploaden. Dan mag je me uitlachen ;) En tips zijn altijd welkom, thanks!

Je wilt niet weten hoeveel foto's er mislukken als ik aan het fotograferen ben op zo'n dag. De helft mislukt zeker maar die kunnen we gelukkig makkelijk weggooien in het digitale tijdperk.
 
Je wilt niet weten hoeveel foto's er mislukken als ik aan het fotograferen ben op zo'n dag. De helft mislukt zeker maar die kunnen we gelukkig makkelijk weggooien in het digitale tijdperk.

Dat is idd mooi van het digitale tijdperk. Ik zal ze binnenkort posten in het topic van Magny Cours of in 1 van de foto topics. Dan zie je wat ik bedoel :)
 
Dat is idd mooi van het digitale tijdperk. Ik zal ze binnenkort posten in het topic van Magny Cours of in 1 van de foto topics. Dan zie je wat ik bedoel :)

Ik ben absoluut geen pro, zelfs geen echte diehard amateur. Ik wil ook altijd genieten van het zien van het rijden van de coureurs anders heb je het hele weekend zeg maar door je fotolens beleefd en dat wil ik ook niet.

Post ze maar dan kunnen we er op 'schieten', een beetje aardige lens en fototoestel en dan heel veel oefenen dan kom je al heel ver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan