Rotterdam Incorporated #16 - Wanneer gaan we rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na 7 maanden en 2 dagen is eindelijk de Inc #16 vraag beantwoord. Wanneer gaan we rijden? Nou, vandaag dus.
En t was weer ouderwets gezellig. t Weer kon eigenlijk niet beter, in ogenschouw genomen dat t inmiddels november is.
WB bedankt voor t voorrijden :} , en die rotondes waren best leuk hoor :+ .
Overige dames en heren dank voor t aangename gezelschap.

Tot de volgende keer :W
 
Ondertussen ben ik ook weer op temperatuur. Het was zeker erg gezellig en een leuke rit. Doodlopende wegen hebben we niet eens gedaan deze keer! ( al scheelde het niet veel) _O-

Tot de volgende keer allemaal.
 
Het is er dan toch van gekomen *O* Wanneer gaan we weer _O-

Het was inderdaad weer ouderwets gezellig, alsof we gisteren nog met elkaar gereden hadden :+ WB had een mooi ritje in zijn Zumo gestoken, waarin op mysterieuze wijze nogal wat rotondes meerdere keren genomen dienden te worden; naar ik begreep om de schaamrandjes wat weg te werken.

Even ter opfleuring een plaatje van beide dames, op een rotonde in Haastrecht richting De Vlist
P1040422%2520%2528Large%2529.JPG


De GPS track met de rest van de foto's volgt asap.

WB bedankt voor het initiatief en de volgers bedankt voor de gezellige inbreng :9

:W
 
Via onderstaande link, de GPS track van de rit en de foto's....helaas bleek mijn GPS apparaat nog zomertijd aan te geven, waardoor de foto's niet op de juiste plaats in de track gepositioneerd zijn -O-

@trip - MF R'dam Inc. Rit Groene Hart 20121111

Misschien is dit nog aan te passen, maar mij is dat niet gelukt :$

Ziet er zo ook leuk uit hoor. Weten we in ieder geval waar we geweest zijn.
 
Mooi uitzicht Aad!
full


En vandaag de mooiste Firestorm ooit gezien. :Y
 
Gefeliciteerd Robbie *O* Natuurlijk had je dat niet willen missen. Ik heb ze van mijn kinderen en kleinkinderen ook nooit willen missen. Super om te zien hoe die kinderen hun best doen *O*
 
Gefeliciteerd Robbie *O* Natuurlijk had je dat niet willen missen. Ik heb ze van mijn kinderen en kleinkinderen ook nooit willen missen. Super om te zien hoe die kinderen hun best doen *O*

bedankt..

Als verassing moest 1 van de ouders er ook in.. Wist ik niet, dus deze vader gewoon in zijn boxer het water in... :+
 
Gaaf man, tja dan kan ik natuurlijk niet achterblijven
Hier één van mijn kleindochters (7) met haar 3e diploma
Foto-KNR4N3YD.jpg


Moet ik natuurlijk ook nog iets van mijn kleinzoon opzoeken (Judo en Jiujitsu)
 
Gaaf man, tja dan kan ik natuurlijk niet achterblijven
Hier één van mijn kleindochters (7) met haar 3e diploma
[afbeelding]

Moet ik natuurlijk ook nog iets van mijn kleinzoon opzoeken (Judo en Jiujitsu)


Ook leuk.. met 7 en dan al C is snel... Mijn zoon is 7 en nu pas A.. Moet ik wel zeggen hij vind er geen kl$%te aan.... Dus deed ook niet echt zijn best en een paar keer ziek geweest waardoor bij elkaar een 1 jr niet kon zwemmen..

snel opzoeken die foto's van je kleinzoon...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan