Andrea Dovizioso

Ach maak je er niet druk om ........er komt echt wel weer iemand met de meest fantastische kutsmoes / verhaal waar je stijl van achterover valt . :+
Zit er ook met smart op te wachten want ik lach me helemaal stuk altijd van die verhalen , en dan een beetje reageren om het een beetje op te voeren :+ ;)
We gaan het allemaal meemaken , de eerste confrontatie zal zijn na de GP van Valencia waar de eerste rondjes worden gereden op de nieuwe fietsen.

Precies , eerste fantasie verhaal heb ik hier al ergens op MF gelezen . Dat als in de toekomst een of andere coureur het goed doet met de Duc het komt door het fantastische `ontwikkelingswerk`van ene Rossi. Waar hij nu dus niet van kan genieten. _O- _O-
Het rijwielgedeelte goed af te stellen is hem met zijn geweldige team nog niet gelukt. Geen een trouwens ook Stoner niet. Laat staan een motor te ontwikkelen. Dat doen ze op de fabriek ( niet al te best , schijnbaar '( )
Maar dat kan zo eens veranderen ( hopelijk volgend jaar al ).
Al met al wordt het een heel bijzonder volgend jaar . :)
 
Laatst bewerkt:
kijk er na uit om dovi op de duc te zien een betere keuze als mr rossi duimen dat hij het wel kan laten zien hij zou er zeker voor knokken kijk nu al uit na het nieuwe seizoen
 
Ach maak je er niet druk om ........er komt echt wel weer iemand met de meest fantastische kutsmoes / verhaal waar je stijl van achterover valt . :+
Zit er ook met smart op te wachten want ik lach me helemaal stuk altijd van die verhalen , en dan een beetje reageren om het een beetje op te voeren :+ ;)
We gaan het allemaal meemaken , de eerste confrontatie zal zijn na de GP van Valencia waar de eerste rondjes worden gereden op de nieuwe fietsen.
We moeten toch wat doen om de tijd te doden tot de volgende race. Het is wel leuk om wat te filosoferen, ik zie het als onschuldig vermaak, maar sommige mensen met hun diverse gekleurde petjes en brillen hangen er inderdaad zo'n waarde aan.. Het gekibbel kan wel grappig zijn, maar het grootste deel van de tijd is het nogal vermoeiend.
 
Laatst bewerkt:
op de regenbandjes vandaag

644374_10151121097013046_2083765655_n.jpg
 
*O* goed gereden weer van dovi (jaja ik loop achter :j )

vrees voor zijn snelheid volgend jaar, maar hoop zo hard dat het hem afgaat op die duc :Y
 
*O* goed gereden weer van dovi (jaja ik loop achter :j )

vrees voor zijn snelheid volgend jaar, maar hoop zo hard dat het hem afgaat op die duc :Y

Als het volgend jaar stukken beter gaat met de Ducati, drie keer raden aan wie de fanboys de credits geven. :X
 
Was een goed jaar voor Dovi. Had hem graag op een fabrieks M1 gezien, maar misschien is hij wel beter in een under-dog positie....
 
Ik ben erg verrast door Dovi zijn prestaties dit jaar op de Yamaha M1. Dat had ik van te voren niet verwacht. Jammer dat hij niet naast Lorenzo rijdt in 2013. Hij had dat zeker verdiend maar ja ene de dokter besloot om terug te keren naar Yamaha. Nu een nieuw avontuur met Ducati. Ben heel benieuwd of hij samen met de veranderingen in het team (ingegeven door Audi) de Ducati weer naar een hoog niveau kan brengen.

Dovi ingaande GT Bocht TT Assen 2012
full
 
Laatst bewerkt:
Dovi heb ik de meest onderschatte coureur gevonden sinds ie in 2009 voor Repsol Honda ging rijden. Voor mij 'n Aliën in wording die jongen komt er wel, is nog volop bezig zich te ontwikkelen.
Kijk maar hoe ie op die M1 bij Tech3 heeft gepresteerd!! Prachtig gedaan met die Yammie die toch 'n heel stuk minder is dan zo'n Repsol Honda. Waar ie vorig jaar in de laatste wedstrijd in Valencia mooi Dani z'n 3e plek in de WK stand nog afsnoepte!! Maar ja die spanjolen hebben 'n streep voor bij Repsol en Dorna dat weten we allemaal helaas.
 
Dovi heb ik de meest onderschatte coureur gevonden sinds ie in 2009 voor Repsol Honda ging rijden. Voor mij 'n Aliën in wording die jongen komt er wel, is nog volop bezig zich te ontwikkelen.
Kijk maar hoe ie op die M1 bij Tech3 heeft gepresteerd!! Prachtig gedaan met die Yammie die toch 'n heel stuk minder is dan zo'n Repsol Honda. Waar ie vorig jaar in de laatste wedstrijd in Valencia mooi Dani z'n 3e plek in de WK stand nog afsnoepte!! Maar ja die spanjolen hebben 'n streep voor bij Repsol en Dorna dat weten we allemaal helaas.

_O-

Omdat Honda in Simoncelli een rijzende ster zag, was Sic sowieso een fabrieksfiets aangeboden. Met Pedrosa en Stoner in het fabrieksteam werd aan Dovizioso later pas een zitje aangeboden bij Honda (Gresini? LCR?). Het feit dat Honda Simoncelli voorrang gaf, dat kon Dovizioso moeilijk verkroppen. Had dus niks te maken met Pedrosa, ik snap niet zo goed waar je dat vandaan haalt. Lekker makkelijk om het op Repsol, Dorna en het paspoort af te schuiven, terwijl het juist met de Italianen te maken had!

Dovizioso maakte furore in 2008 op de klantenhonda, dat was een indrukwekkend jaar. De overstap naar de fabrieksHonda was dan ook logisch. Echter, in 2009 kon Dovizioso niet de grote stap maken naar overwinningen en ook in 2010 bleef het slechts bij één overwinning in natte omstandigheden (Donington Park, crashes voor Lorenzo en Rossi). In 2011 had Dovizioso niet het tempo van Pedrosa, en niet de publiekstrekkerij van Marco Simoncelli. Zijn constante puntenscoren was veel waard (hij had immers mogen blijven van Honda), maar hij leek niet zoveel progressie meer te maken.

Plus: dit jaar zagen we Stoner veel races winnen en Dani top presteren. Die stap naar "alien" zijn, heeft Dovizioso niet kunnen maken met de fabrieksfiets in twee jaar tijd. En ik denk dat hem dat ook dit jaar niet gelukt zou zijn. Wellicht had hij beter gepresteerd dan Bautista (Showa, lastig), maar Dovi was klaar met Honda. Ik vind Andrea een uitstekende coureur die ik graag zie, maar naar mijn mening heeft hij zijn kans gehad en zijn plafond gevonden. Hij had van mij best Ben z'n M1 mogen innemen (iets wat hij wilde maar sowieso niet gebeurd zou zijn, denk ik), en ik hoop dat de Ducati niet ook zijn eindstation is. Maar of Andrea ook in de MotoGP hetzelfde niveau gehaald zou hebben als Lorenzo, Stoner en Pedrosa? Dat denk ik persoonlijk niet.
 
in 2010 bleef het slechts bij één overwinning in natte omstandigheden (Donington Park, crashes voor Lorenzo en Rossi)
De tijd gaat sneller dan je denkt hoor, het was alweer een jaar eerder. ;)
 
Laatst bewerkt:
_O-

Omdat Honda in Simoncelli een rijzende ster zag, was Sic sowieso een fabrieksfiets aangeboden. Met Pedrosa en Stoner in het fabrieksteam werd aan Dovizioso later pas een zitje aangeboden bij Honda (Gresini? LCR?). Het feit dat Honda Simoncelli voorrang gaf, dat kon Dovizioso moeilijk verkroppen. Had dus niks te maken met Pedrosa, ik snap niet zo goed waar je dat vandaan haalt. Lekker makkelijk om het op Repsol, Dorna en het paspoort af te schuiven, terwijl het juist met de Italianen te maken had!

Dovizioso maakte furore in 2008 op de klantenhonda, dat was een indrukwekkend jaar. De overstap naar de fabrieksHonda was dan ook logisch. Echter, in 2009 kon Dovizioso niet de grote stap maken naar overwinningen en ook in 2010 bleef het slechts bij één overwinning in natte omstandigheden (Donington Park, crashes voor Lorenzo en Rossi). In 2011 had Dovizioso niet het tempo van Pedrosa, en niet de publiekstrekkerij van Marco Simoncelli. Zijn constante puntenscoren was veel waard (hij had immers mogen blijven van Honda), maar hij leek niet zoveel progressie meer te maken.

Plus: dit jaar zagen we Stoner veel races winnen en Dani top presteren. Die stap naar "alien" zijn, heeft Dovizioso niet kunnen maken met de fabrieksfiets in twee jaar tijd. En ik denk dat hem dat ook dit jaar niet gelukt zou zijn. Wellicht had hij beter gepresteerd dan Bautista (Showa, lastig), maar Dovi was klaar met Honda. Ik vind Andrea een uitstekende coureur die ik graag zie, maar naar mijn mening heeft hij zijn kans gehad en zijn plafond gevonden. Hij had van mij best Ben z'n M1 mogen innemen (iets wat hij wilde maar sowieso niet gebeurd zou zijn, denk ik), en ik hoop dat de Ducati niet ook zijn eindstation is. Maar of Andrea ook in de MotoGP hetzelfde niveau gehaald zou hebben als Lorenzo, Stoner en Pedrosa? Dat denk ik persoonlijk niet.

Blijkbaar heb je mijn verhaal of niet goed gelezen of begrepen. Anders misschien toch beter opletten en je huiswerk doen. Ga het niet opnieuw uitleggen ben tenslotte geen schoolmeester
 
Blijkbaar heb je mijn verhaal of niet goed gelezen of begrepen. Anders misschien toch beter opletten en je huiswerk doen. Ga het niet opnieuw uitleggen ben tenslotte geen schoolmeester

Ik kan er als leraar (ik ben er wel één :+) best tegen als je me gewoon wijst op mijn fouten hoor... Spring maar in als ik er echt naast zit: je schat Dovizioso hoger in dan dat ik doe. Je onderbouwt het niet. Dat-ie constant heeft gepresteerd op de Honda en M1 maakt immers nog geen alien, ook niet in wording. Je stelt dat Dani een streepje voor heeft bij Repsol. Dat heeft weinig van doen met Dovi's tijd bij Honda. Je zegt dat ik mijn huiswerk moet doen, maar zegt niet wát ik dan verkeerd zie (op een jaartalletje na, maar daar word ik niet door jou op gewezen).

Je hoeft geen schoolmeester te zijn om te praten, te antwoorden, inhoudelijk te reageren of verdedigen. Ik geef ook maar slechts mijn eigen mening (met een rits feiten), waarvan ik met regelmaat de waarde ter discussie stel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan