kawasaki 454 ltd projectje...

Mmmm ik ben bang dat je dan de lijn die er nu in zit kwijt raakt.
 
Sportster tank zeker niet die zie je idd bij veel verbouwingen . Maar wat zou een goed alternatief zijn dan?
 
Sportster tank zeker niet die zie je idd bij veel verbouwingen . Maar wat zou een goed alternatief zijn dan?


Denk dat een soortgelijke tank die ik destijds op de harley had gebouwd niet zou misstaan, was van een oude BSA waar de snelheidsmeter in de tank was verzonken, was een tank die heel ver over het frame heen kwam.
Wel moeilijk te vinden en er zou het 1 en ander moeten worden aangepast.
 
effe update foto . tellers verwijderd en koplamp verwijdert en kroonplaat geshaved

full
 
Heerlijk toch om lekker bezig te zijn! ( ps als ik het zo bekijk zou ik die tank eerst lekker laten zitten kerel, helemaal niet verkeerd)
 
Heerlijk toch om lekker bezig te zijn! ( ps als ik het zo bekijk zou ik die tank eerst lekker laten zitten kerel, helemaal niet verkeerd)


echt wel lekker hahaha ..

tank laat ik voorlopig ook wel zitten vond het wel goed zo ... had wel een beetje rond gekeken maar niet echt iets gezien...
 
Precies, een kek kleurtje er op (metalflakes) wordt het een mooi choppertje!

tja wat betreft het spuitwerk ben ik er nog niet helemaal overuit wat het gaat worden had wel iets in t hoofd maar weet het nog niet zeker.... :?
 
idd een erg gave bike ..... zonde dat ie hem heeft verkocht !
 
Ben je inmiddels nog iets verdergekomen? is wel heel erg rustig hier.

nope druk druk druk he haha, ik moet eerst effe wat onderdelen bij elkaar verzamelen ...

stuurtje heb ik bericht van gehad dat ie klaar is ..

en ben nog aan het wachten op zadel k ga zaterdag effe wat gaten boren en effe iets bedenken voor de bevestiging van het achter spatbord.. ..
 
Nou oke, als je met onderdelen e.d. bezig bent word het je vergeven, want met "druk druk druk" alleen kom je natuurlijk niet weg! _O- _O-
 
Hehehehe onderdelen zoeken en bestellen hoort erbij . Sneupen om de juiste koplamp bv hoort bij het verbouwen ook al is dat lekker met een pilsje bij de kachel haha
 
@ Jeroen, Leuk project !

Mag ik vragen waar je dat spatbord heb gescoord?

Ben zelf al een tijdje aan het zoeken naar een soortgelijk achterspatbord, maar heb nog niets kunnen vinden.
 
oo das een goeie zal effe kijken welke site ... hij was in in iedergeval betaalbaar en leuke basis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan