Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is er nog een, verdorie, plaatsen ze tegenwoordig borden zonder plaatsaanduiding!
_O-


Ergens in Frankrijk })
Tmoet een interessant plekje zijn, als er al een ferm plakkaat naartoe staat.
Iets van toeristische waarde. Met parking en info paneel.
Toegang tot een wintersportplaats ... sneeuwvlokje, restaurant, hotels
Hmzzz ... waarom zou je precies die foto hebben genomen, stond er dan meer op dat een fotostop rechtvaardigd?

Pffff, er zijn zowat een miljard tunneltjes van een paar 100m in FR ...
nou moe :?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel leuk dat we tegenwoordig even melden hoe we er aan zijn gekomen. Daar leer ik veel van.

@Wullebolle: ik heb een beetje vals gespeeld. Eerst stond er een foto waar op de borden geen enkele aanduiding was te zien. Toen had je al het vermoeden dat het in Frankrijk was. Dus ik dacht, laat ik die goeie ouwe Wullebolle een klein handje toesteken door iets meer informatie op de borden te laten zien. Dan heb je een bevestiging dat het inderdaad Frankrijk was. Dus ik heb de foto vervangen door eentje waarop plotseling 'col de' te zien was. Maar wist niet dat TC800 ook op het vinketouw zat!

:) :) :) :)
 
Some say: "He Never Sleeps" :+
Wel, doe deze dan maar even!

Is wel een makkie vrees ik.

full
 
Ik vind het wel leuk dat we tegenwoordig even melden hoe we er aan zijn gekomen. Daar leer ik veel van.

@Wullebolle: ik heb een beetje vals gespeeld. Eerst stond er een foto waar op de borden geen enkele aanduiding was te zien. Toen had je al het vermoeden dat het in Frankrijk was. Dus ik dacht, laat ik die goeie ouwe Wullebolle een klein handje toesteken door iets meer informatie op de borden te laten zien. Dan heb je een bevestiging dat het inderdaad Frankrijk was. Dus ik heb de foto vervangen door eentje waarop plotseling 'col de' te zien was. Maar wist niet dat TC800 ook op het vinketouw zat!

:) :) :) :)

Oei ... khad je foto afzondelijk opgeslagen om es makkelijker naar de details te kijken.
(lees: door photoshop sleuren, er een aantal filters oploslaten en zien of erv geen restanten tekst door de uitgummingen tevoorschijn kwamen. Nee dus!). Haddek nie in de gaten dat je de foto ge-update had |( O-) 8-)

Twas toch een goeie ! })
 
Laatst bewerkt:
OK, eentje uit het plakboek dan. Stad en land zijn voor mij voldoende. Waar heb ik deze motoragent op de foto gezet?

8197444730_50d7b3c2e1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan