MF Gooi & Vechtstreek Deel 129: Modjes draaien dooooorrr!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar toen had je al 5 keer vast gestaan en dat kost het meeste kracht.

Voor de duidelijkheid, Xtra heeft gister niet allroad gereden. Waar wij reden was niet eens een pad van 10 cm breed, maar gewoon alleen drek *D
 
Laatst bewerkt:
maar toen had je al 5 keer vast gestaan en dat kost het meeste kracht.

Voor de duidelijkheid, Xtra heeft gister niet allroad gereden. Waar wij reden was niet eens een pad van 10 cm breed, maar gewoon alleen drek *D

:}

Baal dat er geen filmpjes van zijn, volgende keer wil ik dichterbij kunnen aanmoedigen -O-
 
:( :( :( :( :( :(

Zit ik hier vanaf vanmorgen half 9 een filmpje op youtube te laden,
issie d'r bijjjjna; "Er is een beveiligingsprobleem opgetreden"

:( :( :( :( :( :( :(


....gezeik..... B|
 
Toos heeft zich gestort in de wondere wereld die kunstof kozijnen heet....

Wat een beerput is dat zeg.

Net zo'n tiep hier in huis gehad. Wonderbaarlijk op zijn minst... :')

Tsja, probeer de juiste er maar eens uit te vissen... :/
 
ff op de Beeresteinseweg in H'sum langs lopen en vragen wat zij van de kozijnenboeren uit Enschede vinden. Heb je wat munitie als er weer een tiep langs komt ...
Hahaha... Die uit Enschede had ik al een paar keer voorbij zien komen op i-net.

Maar daar ben ik nog niet mee geholpen... ;)
 
... Oh enneh..

Kont: *O* :9

Joetroep: _O- |(

Xtra drek: *O* :}

Boetes:
full


Kunstkozijnen: :') Been there, done that, maar geef mij maar hardhouten kozijnen! :Y

All: :W
 
had het zondag nog over kunststof kozijnen. Ik zou 10.000 euro voor kunststof kwijt zijn in 2002. Toen naar een timmerfabriek gegaan. Alles hardhout voor 2000,- laten maken. Zelf geplaatst en 8000 bespaard
 
Goffer.. ff nieuw bad+thermostaatkraan plaatsen, nieuwe wastafel+kraan en toilet met toiletbidet, badkamer- en toiletvloer nieuw betegelen etc.

resulteert direct in nieuwe tegelwand omdat de douche-/badkraan 20 cm. hoger moet komen.. nieuw bad is toch net te hoog.. en laat nu nét dat ene tegeltje niet meer leverbaar zijn.. :(

soms zit het mee en soms zit het tegen.. -O-

ow.. maar de led-verlichting doet t prima *O* nu nog elektra in t toilet voor de led-spiegel en bidet :X
 
Goffer.. ff nieuw bad+thermostaatkraan plaatsen, nieuwe wastafel+kraan en toilet met toiletbidet, badkamer- en toiletvloer nieuw betegelen etc.

resulteert direct in nieuwe tegelwand omdat de douche-/badkraan 20 cm. hoger moet komen.. nieuw bad is toch net te hoog.. en laat nu nét dat ene tegeltje niet meer leverbaar zijn.. :(

soms zit het mee en soms zit het tegen.. -O-

ow.. maar de led-verlichting doet t prima *O* nu nog elektra in t toilet voor de led-spiegel en bidet :X
gouden tijden in jouw branche :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan