Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een groter exemplaar met meer tekst:

8205769991_b9b178d98f_o.jpg
 
Als ik er echt naar zou moeten gokken.... Ratchadamnoen Avenue
Heeft dezelfde soort stoep en middenberm... :X

De foto is uit 1994 en het is dus ook voor mij een beetje tricky, maar volgens mij vind ik inderdaad daar hetzelfde gebouw (alleen niet meer bruin) op SV terug. De straatlantaarns zijn nog wel hetzelfde.
Het was vlakbij guesthouse TIC waar wij toen verbleven.
 
Laatst bewerkt:
Benaming is een beetje onduidelijk, wordt ook Melkevolsbreen genoemd

Zie ook :
Reisverslag,niet van mij

Is in elk geval bij Briksdal, volgens mij.
Noorwegen dacht ik ook aan. Maar dan de SUPPHELLE-BREEN. Ik weet nog dat je daar zo ongeveer tot aan de voet van de gletsjer kon doorrijden. Hier bedoel ik: Google Maps

Maar ik moet toegeven, in het verslag wat je aanhaalt kan ik wel een foto vinden die verdacht veel op de foto van TC800 lijkt.

:)
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Even op TC800 wachten.......dus......F5


:+
Nee, we hoeven niet te wachten, jij hebt gelijk, deze foto is op dezelfde plek genomen. Ik kan twee punten onmiskenbaar identificeren. Allereerst de kale plek in de rotswand aan de linkerkant (de eerste rotswand, ongeveer in het midden).
Nog duidelijker zijn de palen van de elektriciteitsleiding die je op beide foto's ziet. In de linker onderhoek. Op jouw foto nauwelijks waarneembaar, maar ik zie de bruine palen duidelijk!

:] :]
 
Laatst bewerkt:
Een grote tunnel, toegang verboden, met een oversized carport voor de ingang ... Zegt me niet veel ... ^^
en 't is in een Franstalig gebied ...

*Edit*
Nog een beetje knip-en-plak werk en 't zal niemand opvallen dat dit een andere tunnel is ... }) })
[afbeelding]
:N Helemaal fout!! Het is geen carpoort maar 'n motorstalling. *D
 
Het tunneltje en motorstalling horen bij Motorhotel Col de Bussang aan de N66 in La France
En op ongeveer 500 meter afstand is de ontstaansbron te vinden van de Moezel
La source de la Moselle...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan