Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog eentje en dan moet een ander maar weer eens een foto plaatsen.

Vooruit maar, een makkie deze keer!

full
 
:} :}
Yep, je kijkt uit op Davos-dorf.

Hoe had je het gevonden?

:) :)

-Been there, done that :P ,Doopceel info en UTFS = de Oplossing
Ohja jouw antwoord dat het geen Oostenrijk was hielp ook..
 
Verdorie, stomme werkuren, helemaal geen tijd gehad om mijn eerste gok te verbeteren :9 ... Was er zelf ook nog gepasseerd in juni dit jaar (Stryn), eveneens met sneeuwmuren, maar helaas met mist en 2°C en helaas (of gelukkig op dat moment) met de auto xD
 
Verdorie, stomme werkuren, helemaal geen tijd gehad om mijn eerste gok te verbeteren :9 ... Was er zelf ook nog gepasseerd in juni dit jaar (Stryn), eveneens met sneeuwmuren, maar helaas met mist en 2°C en helaas (of gelukkig op dat moment) met de auto xD

Ach, werken is best leuk op z,n tijd, gaat alleen zoveel vrije tijd in zitten, bijna net zoveel als in dit topic _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik wist dat Wanness, Homecargo en TC800 hier in ieder geval waren geweest, daarom dacht ik dat het zo zou worden geraden.
Gelukkig heb ik deze keer een makkelijke geplaatst, kan je het tussen het werken door doen!

:) :) :)
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig heb ik deze keer een makkelijke geplaatst, kan je het tussen het werken door doen!

:) :) :)
:N -O- :N

Een groene straatlantaarn, een vervallen huis in een rotsachtig gebied met een paar dennenboompjes ...

en F-six werkt met een Mac ... (krijg 'k nou een bonuspunt ?! *D)
 
Laatst bewerkt:
:N -O- :N

Een groene straatlantaarn, een vervallen huis in een rotsachtig gebied met een paar dennenboompjes ...

en F-six werkt met een Mac ... (krijg 'k nou een bonuspunt ?! *D)
*D *D
Toch een unieke situatie zoals je die beschrijft!

Maar goed, omdat ik de beroerdste niet ben, je krijgt een bonuspunt omdat je uitgevogeld hebt dat ik met een Mac werk. Een kleine hint: het huis is zichtbaar in StreetView, maar alleen als je het benadert vanaf de kant waar je geen StreetView hebt!

:) :)
Nooit gedacht dat ik nog eens zo'n mooie cryptische hint zou kunnen geven, maar hij is echt waar!

:]
 
Laatst bewerkt:
De 110 op de grens van Oostenrijk met Italie:

[afbeelding]
:}

Yep, geraden! Dit is op de Plöckenpas. Hoe heb je het gevonden?

Jammer dat mijn mooie hint niet een langer leven is beschoren. Dit is bij de grens met Oostenrijk. In Oostenrijk heb je geen StreetView. Dus moet je aan de Italiaanse kant even omdraaien en dan zie je het huisje staan. Zoals je ook ziet in de SV foto van Witschge.

:]
 
:}

Yep, geraden! Dit is op de Plöckenpas. Hoe heb je het gevonden?

Jammer dat mijn mooie hint niet een langer leven is beschoren. Dit is bij de grens met Oostenrijk. In Oostenrijk heb je geen StreetView. Dus moet je aan de Italiaanse kant even omdraaien en dan zie je het huisje staan. Zoals je ook ziet in de SV foto van Witschge.

:]

Gevonden op de manier wat je nu uitlegt.
(dacht eerst aan de/een duitse grens maar zijn dus meer landen zonder Streetview)
 
Ook dit is er weer een uit de fameuze Oost-Europa reeks van Homecargo!

Met de trein van Dusseldorf naar Verona, dan binnendoor rijdend naar Ancona,
ferry naar Griekenland voor 152 euro. Via Macedonie, Kosovo, Montenegro, Kroatie, Slovenie Oostenrijk, vanaf Schwarzach weer met de trein terug.
De vraag is nu: waar was Homecargo op 24 mei om 10 over 9 's ochtends?

:]
 
Ook dit is er weer een uit de fameuze Oost-Europa reeks van Homecargo!

Met de trein van Dusseldorf naar Verona, dan binnendoor rijdend naar Ancona,
ferry naar Griekenland voor 152 euro. Via Macedonie, Kosovo, Montenegro, Kroatie, Slovenie Oostenrijk, vanaf Schwarzach weer met de trein terug.
De vraag is nu: waar was Homecargo op 24 mei om 10 over 9 's ochtends?

:]

:] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :] :Y :]
 
Ik schat ook dat de foto in Montenegro (zwarte berg) is genomen aangezien de foto 'het zwarte gat' is gedoopt.

:]
 
Ik schat ook dat de foto in Montenegro (zwarte berg) is genomen aangezien de foto 'het zwarte gat' is gedoopt.

:]


:Y , maar die naam heb ik gewoon uit mijn duim gezogen !

Land is alvast goed, maar aan de hand van alle reeds geplaatste fotos van die trip en de bijbehorende datas kun je een heel eind komen :W
 
:Y , maar die naam heb ik gewoon uit mijn duim gezogen !

Land is alvast goed, maar aan de hand van alle reeds geplaatste fotos van die trip en de bijbehorende datas kun je een heel eind komen :W
Dit moet bijna bij de grens van Montenegro en Kroatië zijn genomen. De 22ste was je nog bij de grensovergang van Kosovo naar Montenegro, de 23ste was je in Kotor en de 25ste 24ste is deze foto gemaakt. Ik schat hier: Google Maps

:]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan