Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o |(

Oh ja, beetje snel zitten lezen en toen herkende ik iets op die foto _O-
Sorry O-)

Wel leuk topic trouwens *O*

:W :W
 
Dit moet bijna bij de grens van Montenegro en Kroatië zijn genomen. De 22ste was je nog bij de grensovergang van Kosovo naar Montenegro, de 23ste was je in Kotor en de 25ste is deze foto gemaakt. Ik schat hier: Google Maps

:]


:? 25e


Hintjuh, laat ik in Kotor nou net 2 nachten geslapen hebben........


2e Hint:
full
 
Daar is inderdaad de foto van de hint gemaakt, waarvan je de gegevens kunt gebruiken om de opdrachtfoto te raden :W
Wel, de foto die moet worden geraden is een uur later genomen dan de foto van de hint. Gelet op de afstand, heb je de foto dan in de buurt van Resna genomen?
Veel meer dan gokken kan ik niet, er is geen streetview om het te controleren...

:)
 
Da's mooi, daarmee kan je de hele route zien in Google Earth. Maar daarmee kan je nog niet de exacte lokatie van de foto bepalen. Ik in ieder geval niet!

Overigens vraag ik me af hoe je hebt gereden. Je bent vanuit Macedonië, door Kosovo naar Montenegro gegaan. Het plan is om dan door Kroatië verder te gaan. Maar je route gaat de andere kant uit! Zal in het volgende stuk wel een U-bochtje zitten en wordt de neus richting Kroatië gezet...

:] :]
 
Da's mooi, daarmee kan je de hele route zien in Google Earth. Maar daarmee kan je nog niet de exacte lokatie van de foto bepalen. Ik in ieder geval niet!

Overigens vraag ik me af hoe je hebt gereden. Je bent vanuit Macedonië, door Kosovo naar Montenegro gegaan. Het plan is om dan door Kroatië verder te gaan. Maar je route gaat de andere kant uit! Zal in het volgende stuk wel een U-bochtje zitten en wordt de neus richting Kroatië gezet...

:] :]


:Y :Y :Y
http://www.gpsvisualizer.com/display/1354216859-03699-195.240.102.222.kmz


Ik zat s,avonds weer in het zelfde hotel in Kotor.

Maar inderdaad geen streetview, maar ik dacht dat het in google earth wel terug te vinden was, ik wis het zelf eigenlijk ook niet meer, maar gelukkig heb ik de tracks nog, en daar waar de snelheid 0 is heb ik een foto gemaakt....

Het zit ergens op/in de R-13, maar ik google me rot |( |( |( , er zal toch wel iemand een foto van gemaakt hebben die op internet staat.....
 
Terwijl Homecargo nog aan het zoeken is naar een fotootje van zijn zwarte gat, kunnen wij alvast wel een ander raadsel oplossen.

Waar is deze sticker geplakt?

:]

full
 
Nope! Heb al tientallen foto's aangeklikt. Geef het maar toe Homecargo, je hebt ons naar een niet verifieerbare plaats laten zoeken!

*D *D



haha, koste wat moeite maar ik heb hem toch gevonden, Via de route op google earth, alleen moet je wel foto,s aanvinken, ongeveer halverwege van het eerste routedeel.

Panoramio is no longer available


en we gaan weer over naar de orde van de dag , uhhh, nacht. Next.


Maar ik zal de volgende keer eerst zelf checken :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die nog enige aanmoediging behoeft: de plaats is vrijwel exact te zien in Streetview!

:] :]
 
Ja, maar die dolos zijn ook zo groot, ik zoek al 2 dagen..... :] :] :]

En eigenlijk zoek ik alleen maar naar die aparte vangrail
 
Laatst bewerkt:
Ik denk nog even na over een leuke hint. Als ik ook maar een flinter teveel info geef heb je het onmiddellijk. Dat vind ik ook geen recht doen aan je zoektocht.

:)
 
als je fotos hebt bekeken dan weet je welk hotel we hadden en van welke pas we net afkwamen..het is er niet ver vanaf, alleen ben ik vergeten of het nu links of rechtsom was..
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan