KTM 990 SuperDuke Hangout deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
als het niet orgineel akra hoeft te zijn, mail even met lucky ducy
is volgens mij nog een MF'er ook :P
die maakt ze gewoon op maat als hij ze niet heeft, kan ook een beetje rekening met eventueel bijzondere wensen houden
 
Het liefste heb ik orgineel van akrapovic. Die kan ik dan mogelijk ook met die december kortingsbon van ktm bestellen.

@denuff, ik vind juist de ronde het mooiste, mooi groot opvallend, maar smaken verschillen natuurlijk. Het geluid is erg mooi van de ronde, maar zonder echt een tikje te hard (zoals ook al in de openingspost stond) dus vandaar mijn zoektocht naar killers met grotere binnendiameter.

Anyone?
 
Krijst! Ik ben op zoek naar slip on dempers. Superduke gekocht (staat nu fijn in de schuur grrrr)

Maar ehh..... Akra's, Leo's, Mivv. Ik heb veel gezien maar bij voorkeur toch het liefst akra's op de superduke. Waarom zijn die krengen zo duur?

Maar eh, als iemand wat weet. Ik ben op zoek naar een set dempers!...
 
is ook belachelijk duur ..... titanium he ! en idd ;
gelukkig dat we allemaal een andere taste hebben overal de dezelfde sd (r) ,s is ook saai .

sound op filmpjes komt vaak niet tot zijn recht in,t echt klinkt het toch anders

gisterenavond hebben hier al de pekelwagens gereden dus rijden zit er voorlopig niet in
(geen zin om te poetsen)
 
dus vandaar mijn zoektocht naar killers met grotere binnendiameter.

Anyone?




KTM partnr: 58705099302
Deze is voor de ronde uitvoering en niet de hexa, met een 4mm grotere diameter:
full



Voor de Hexa uit voering heb je KTM partnr: 76505099020 nodig, heeft ook een 4mm grotere diameter.
full
 
Laatst bewerkt:
Vonkenboer, dat is superhandige info.
Ik heb mijn db killer eruit gehaald, maar moet zeggen dat hij eerder op de onderste dan de bovenste lijkt...

De diameter van de binnenkant is 30mm en de buitenkan 48mm. Zou er misschien verschil zijn tussen de rond akra's van de superduke en die van de adventure? Dit zou namelijk betekenen dat de diameter 30+4=34mm is en dat vind ik nergens..

full
 
Laatst bewerkt:
Jorizz, ik heb mijn Db-killers aangepast op aanraden van den_bert. Sleuven slijpen en dan naar binnen tikken. Geluid is nu iets harder dan daarvoor en veel zwaarder. Echt top. Misschien dat hij die link nog voor je heeft hoe je het aan moet passen. Hoef je ook niks te kopen.
 
Vonkenboer, dat is superhandige info.
Ik heb mijn db killer eruit gehaald, maar moet zeggen dat hij eerder op de onderste dan de bovenste lijkt...

De diameter van de binnenkant is 30mm en de buitenkan 48mm. Zou er misschien verschil zijn tussen de rond akra's van de superduke en die van de adventure? Dit zou namelijk betekenen dat de diameter 30+4=34mm is en dat vind ik nergens..

[afbeelding]

Id hij lijkt meer op de hexa uitvoering Db-killer.

Ik had de info hier vandaan: 950 SM Akrapovic Hexagonal; andere DB-Eater möglich - 950/990 Sumo Tuning - www.ktmforum.eu

Maar je kunt ook dit doen, 4x gat in boren. ;)
full
 
en bedankt voor het medeleven... of er wat geamputeerd is zeg -O-

kan ik me goed voorstellen.
en nog zo dicht bij je slaapplek ook, niet te geloven eigenlijk dat ze zo weinig lawaai gemaakt hebben

om niet vervelend te willen doen laat ik het bij de vraag, wat wil je straks aan preventie gaan doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan