Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
:} :} :}

Petje af Homecargo! Schitterend dat je de foto van TC800 hebt gevonden, daar had ik niet op gerekend. In het vorige topic had ik deze plek ook al een keer gepost, maar dan aan de andere kant van de brug. De brug vanwaar je een kloof inkijkt. Ben de naam even kwijt, iets van Sodu-dinges.

:] :]
 
TC800: Waarom zeg je nee? Dit is toch precies de plek? Kijk maar naar die kleine bergtop in het midden van de foto?

:)
excuus :} je link opende met passo Cereda, terwijl het passo Fedaia is..nabij Sottoguda

46.425087,11.929243
 
Laatst bewerkt:
excuus :} je link opende met passo Cereda, terwijl het passo Fedaia is..nabij Sottoguda

46.425087,11.929243


Ja, maar Theo stond een paar meter meer naar rechts en dan lijkt het heeeeeel anders !

Ik had eerst de foto van TC800 gevonden, die zei immers dat hij voorinfo had, toen heb ik ca 10 fotos van TC op een rij gezet op de kaart en kwam zo hier uit *O* *O* *O*

en de laatste google was op passo Cereda, dus dat stond in beeld :Y

effe tussendoor, het is hier wit buiten :9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
OK, dan heb ik nog wel weer een leuke. Uit 't plakboek, 1995.

8236682155_c291912d91_o.jpg
 
OK, dan heb ik nog wel weer een leuke. Uit 't plakboek, 1995.

[afbeelding]
Mooi, weer een nieuwe! Wat zien we hier? Een heuvellandschap met in het dal bebouwing. Toch staat de fotograaf vermoedelijk ook niet ver van de bewoonde wereld af, er is een rioleringsput of iets dergelijks zichtbaar. Dus ook geen weg die is aangelegd op een rotsbodem, hier is sprake van zand of klei. De motor staat zodanig geparkeerd dat er vermoedelijk sprake is van rechtsrijdend verkeer, dus dit is niet in de UK. We zien ook een soort afwateringsrichel langs de kant van de weg. Dit zijn kasseien.
Voorlopig hou ik het erop dat dit ergens in de Ardennen is of in de Vogezen. Klopt dat?

:)
 
Laatst bewerkt:
Nog ff een hint: de plek lijkt niet in streetview te bewonderen, maar is wel een populaire plek voor panoramafoto's die dan ook ruim vertegenwoordigd zijn in google maps.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan