Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is een fraaie. Genomen tijdens een mooie zomertoer. Zal een tipje geven: je hoeft er niet zo ver voor weg!

full
 
Landgoed Elswout Overveen :W [afbeelding]
:}
Yep, helemaal goed! Wist je dit, of heb je op afbeeldingen gezocht? Dat had ik van te voren gedaan en ik had één afbeelding gezien die goed was.

De volgende heb ik ook gecheckt. De plaats is vrij nauwkeurig, met vrijwel hetzelfde beeld, in Streetview te vinden.

Succes!

full
 
:}
Yep, helemaal goed! Wist je dit, of heb je op afbeeldingen gezocht? Dat had ik van te voren gedaan en ik had één afbeelding gezien die goed was.

De volgende heb ik ook gecheckt. De plaats is vrij nauwkeurig, met vrijwel hetzelfde beeld, in Streetview te vinden.

Succes!

[afbeelding]

Gegoooooogled op landgoed :W
 
:} :} :}
Dat was geen makkelijke. Pas met googlen op 'church nashville' zag ik een afbeelding. Dus dan moest je de plaats al weten. Hoe heb jij het gedaan?

:] :]

Nu de doopceel van Robertd8 eens even lichten!

:) :)


Ik heb de foto een stuk lichter gemaakt en toen gegoogled op Churchstreet + Bennie + USA

Zo kwam ik op Bennie Dillon ...... die zaak rechts op jouw foto !
 
Volgens het bijschrift op het Youtube filmpje is het ergens in de Jura, vlakbij Gex.


Omdat het filmpje duidelijk laat zien dat het een kleine eenbaansweg is, en in de omgeving van Gex op die kleine wegen geen Streetview beschikbaar is, neem ik aan dat we een betere oplossing niet kunnen geven. Of heeft iemand anders nog ideeën?

:] :]
 
Homecargo schreef op 03 december 2012 @ 16:04:Ik heb de foto een stuk lichter gemaakt en toen gegoogled op Churchstreet + Bennie + USA

Zo kwam ik op Bennie Dillon ...... die zaak rechts op jouw foto !

Ja, was heel knap gedaan. Ik moest zelfs na het lichter maken van de foto nog goed kijken waar dat Bennie nou precies stond!

:}
 
Nieuwe ronde ...

Hmzzz, 'k herken het niet.
Een kouwelijke col, nog half dichtgevroren, ergens in het voorjaar. Mei
Geen struiken dus hoog, boven de 2300m?
Een redelijke weg ernaar toe want er staat nog een stuk van een autobus op (geparkeerd?). Moet daarom ook wat toeristische waarde hebben.
Zie je een kruispunt van 3 wegen, of is het de uitrit van een grote parking?
De wijze van wegenbouw doet me eerder denken aan Frankrijk ... maar tkan in feite overal zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan