Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ook een "gewone" lazer zijn die je bedoelt denk ik.
Die wordt ook heel vaak gebruikt door stratenmakers, grondwerkers etc.
Die zijn vaak wel ff goedkoper dan Spro z'n speelgoed.

[afbeelding]
idd die wij op het werk gebruiken is er eentje van rond de 6/700 euri

morgen heb ik toch een vrije dag dus laat die sneeuw maar komen en als sneeuw voor de zon weer verdwijnen :Y
 
Laatst bewerkt:
Vandaag in de pauzes en tussen door ff snel m'n motor deeltjes in de kleur gezet *O*
Eindelijk de GSX in 1 kleur (nu kan ie weg _O- )
Fred, herken je de kleur?? :P
 
Mot ik wel het plaatje erbij doen O-)

full
 
Net docu gezien over de Lexus LFA. Wat een bruut bakkie zeg :9~

Alleen al door de mentaliteit waarmee ze die auto hebben gebouwd maakt het een toffe bak. :Y
 
Laatst bewerkt:
Misschien dit weekend bij een andere 1000f kijken.
Gewoon een net ding, nieuwe banden, minder kilometers dan die andere, recent een beurt gehad.
Morgen maar ff bellen :Y
 
Ghehe, ik kon vanavond van de trapfiets het stuur krabben! :+

Gelukkig morgen vrij, dus geen geze*k van de ns! O-)

Metro 50 moest ik ook hebben ja :P
Morgen lekker naar de uithoek van de uithoek van Nederland! Survival kit gaat mee :+ Verwacht niet dat ik zoals gewoonlijk om 11 uur thuis ben _O-
 
Ik was op de motor vanmorgen.
Ging eigenlijk best goed. 2x neergelegd. In de eerste bocht viel ie uit... B| En in de laatste bocht achter het pand lag een grote plakkaat ijs omdat iemand er een watertank had afgelaten, netjes onder de sneeuw, dus daar ging ik weer... Alle wegen waren wit, behalve de laatste 500 meter over de ring Alkmaar...

Evengoed nog wat autos ingehaald die het nodig vonden om 20-25 te rijden. Dat is gewoon te langzaam met de motor, dat voegt niet, hij rijd dan gewoon niet lekker.

Net terug uit Alkmaar, was nu helemaal niks aan de hand, maar morgen ga ik waarschijnlijk toch maar met de bus van pa...

mvg Rick
 
Laatst bewerkt:
20? Als ik de NS mag geloven ligt er een meter sneeuw!

Mogguh :W
Jaloers op alle thuiszitters met een kop warme chocolademelk in hun handen..

Ik moet eerlijk zijn.. tot nu toe rijden mijn treinen aardig op tijd. Daarnaast heeft de NS heel wat personeel paraat staan om eventuele storingen op te lossen. Rijkswaterstaat heeft zo'n 1200 man om hier en daar wat te strooien en vegen.
 
Laatst bewerkt:
'k Moet zeggen... Als ik 't nieuwsbericht op Nu.nl lees krijg ik wel 't idee dat er flink wat voorbereid is. Zowel bij de NS die een keer op tijd zijn met hun aangepaste dienstregeling, als bij RWS.

Nu maar hopen dat 't ook zo blijkt te zijn :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan