Suzuki GSX R 750

JoostvR

Rookie
10 dec 2012
5
0
Nieuwkoop
Ben sinds oktober dit jaar de trotse eigenaar van een Suzuki GSX R 750. Helaas is het felbegeerde roze papiertje hiervoor nog niet in bezit, afrijden staat gelukkig al wel gepland voor 10 januari.

Mijn vraag is als volgt:

Op diverse websites is te lezen dat mijn motor een vermogen zou moeten hebben van 102,9 KW wat neerkomt op zo'n 140 PK. Op mijn kentekenbewijs staat echter 71 KW wat overeenkomt met het vermogen van een 600cc GSX R. :? Er staat echter wel 749 cm3 in het kenteken... De eerste toelating in Nederland is pas in 2006 dus ik denk dat de motor geïmporteerd is. Zou het kunnen dat er een foutje op het kenteken staat, of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn? Een collega van mij wist namelijk te vertellen dat er GSX'en in Frankrijk rondrijden die geknepen zijn om niet het maximum vermogen van 100pk te overschrijden.

Graag jullie mening/ervaring.
 

:^

waarschijnlijk idd een begrensde versie, soms is het de ecu soms is het simpel een weerstand in de bedrading, vaak zijn ze al lang van de begrenzing af.

wat hierboven ook al staat even op de dyno, weet dat het hier €25,- kost voor een run, weet je genoeg, als die begrensd is weten dat soort mensen vaak ook hoe en waar die begrensd is.

Maar eerst dat roze papiertje (pasje) halen natuurlijk, succes
 
Laatst bewerkt:

:')

:^

waarschijnlijk idd een begrensde versie, soms is het de ecu soms is het simpel een weerstand in de bedrading, vaak zijn ze al lang van de begrenzing af.

wat hierboven ook al staat even op de dyno, weet dat het hier €25,- kost voor een run, weet je genoeg, als die begrensd is weten dat soort mensen vaak ook hoe en waar die begrensd is.

Maar eerst dat roze papiertje (pasje) halen natuurlijk, succes

:')


indien het echt een 100pk versie dan ga maar rustig een andere ecu zoeken..

wat testbank :') dat die jongen eff naar de dichtstbijzijnde snelweg rijd en kijkt hoe hard dat ding loopt dan weet je al meer.
 
Laatst bewerkt:
:'):')


indien het echt een 100pk versie dan ga maar rustig een andere ecu zoeken..

wat testbank :') dat die jongen eff naar de dichtstbijzijnde snelweg rijd en kijkt hoe hard dat ding loopt dan weet je al meer.

Hij heeft nog geen rijbewijs,misschien dat jij het kan testen O-)

Kan je misschien weer gelijk met hem op examen }) (als je pech hebt)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan