Weer een GS1000

@ sunikoi: In welke staat zijn de originele uitlaten en heb je ze toevallig nog?

Grt Erik

Ik heb de originele uitlaten nog,en de buitenkant ziet er nog aardig uit, maar aan de binnenkant is alles weg, of hangt er totallos in.
 
Hallo ik val zo maar ff binnen |( , en kijk hier wat rond leuk om alemaal te zien.
Omdat ik in Amersfoort in en motorzaak werkte TVH had ik een vd eerste
GS 1000 Suzuki's ik weet nog dat wij op weg waren naar races in Tubbergen, en onderweg werd er druk om mij heen gereden en gingen de duimen de lucht in, de GS trok toen veel belangstelling.
Nu heb ik net gekeken bij de RDW ,en het kenteken ZH-74-00 blijkt nog te bestaan deze is in 2009 nog weer op naam gezet, Hij leeft dus nog mijn GS :]
Ik ben benieuwd of hij bij een van jullie is beland, en wat er van geworden is. :W [afbeelding]

Blijf de rode uitvoering nog steeds het mooiste vinden.
Had er destijds ook 1, maar al wel een beetje aangepast.
Geboorde schijven, een rickman tophalf er op(in kleur),
en het meest opvallende was een rood gespoten Janton uitlaatsysteem.
Dat uitlaatsysteem trok heel wat kijkers.
Heb er volgens mij geen foto meer van, maar zal toch eens gaan neuzen.
Deze heeft in ieder geval een ander kenteken, maar het zou leuk zijn als je je oude fiets
terug kon vinden.
 
Nieuwe tandwieldrager gemaakt, wordt later nog afgewerkt,
heb heel erg weinig ruimte, en het tandwiel wordt daardoor gemonteerd aan de
binnenkant van de drager.
full
 
Ik heb vroeger ook een GS 1000 gereden kenteken ZH 53 43,effe gecheckt bij het RDW schijnt vanaf 93 al een eigenaar te hebben dus rijdt ook nog rond.
Ben wel benieuwd oe hij er nu uitziet.
Mooi project trouwens. 8-)
 
Volgens mij ben jij stiekem een beetje verliefd op ouwe Suzuki's :Y Je mag best voor niets aan mijn 1000 en 1100 kloten onderhoud plegen hoor _O-


Klinkt wel heel erg verleidelijk hoor. :9~
Mocht van mijn ouders geen 1000 kopen, deze had dik 90 pk en dat vonden hun te bizar, het werd een GS750E, dus de 1000 is tot nu toe nog steeds mijn droom motor.
Na de 750 werd het een 1100et en daarna een Katana met een 1135cc blok en wielen eronder, en die mis ik nog steeds.
Je mag ze altijd brengen hoor maar gratis uuuuhhh net niet :9
 
_O-
Twee en een halve gsx1100 :+

Van die achterbruggen had ik er 3....
2 verkocht, kom ik erachter dat die éne die ik nog had volledig ingevreten was door de ketting....
Heb ik er weer 1 terug moeten kopen.

Wat heb ik hiervan geleerd.... Noooooit iets verkopen, vandaar dat de schuur nu veels te klein is :P

K.t , wat vertel je me nou? dat ik hem niet aan je had moeteen verkopen :(
















:+
 
@Wynand; :+ jouw garage is ook veels te klein, nu is hij weer een klein stukje groter _O-
De achterbrug voelt zich hier helemaal thuis tussen de rest van alle gsx onderdelen, je hoeft je geen zorgen te maken :P
 
@Wynand; :+ jouw garage is ook veels te klein, nu is hij weer een klein stukje groter _O-
De achterbrug voelt zich hier helemaal thuis tussen de rest van alle gsx onderdelen, je hoeft je geen zorgen te maken :P


Met andere woorden je hebt hem gewoon geholpen!!!

Hij moet je gewoon dankbaar zijn!! *O* *O* *O*
 
@Wynand; :+ jouw garage is ook veels te klein, nu is hij weer een klein stukje groter _O-
De achterbrug voelt zich hier helemaal thuis tussen de rest van alle gsx onderdelen, je hoeft je geen zorgen te maken :P


Maar het klinkt zo hol nu........en de `es` staat nu als een sjopper :r achterover zonder achterpootjes ;(


oh nee, zijn hersens liggen ver bij zijn lichaam vandaan,er hangt wat aan het plafond, ligt wat in doosjes............. het lijkt hirosjima wel })

en dat is weer japans....dus eigenlijk hoort het zo :?
 
Hey Nico,
hoe staat het ermee? al voorderingen? Ik heb voor mijn gs ook een 1100 achterbrug en daar moet ik busjes voor hebben. ongetwijfeld dat jij dezelfde busjes al hebt gedraaid. zal ik ff pm sturen?
groet,
Bart
 
Hey Nico,
hoe staat het ermee? al voorderingen? Ik heb voor mijn gs ook een 1100 achterbrug en daar moet ik busjes voor hebben. ongetwijfeld dat jij dezelfde busjes al hebt gedraaid. zal ik ff pm sturen?
groet,
Bart

Hey Bart, ik heb helaas slecht nieuws voor je,
ik heb 2 weken terug besloten om met pensioen te gaan.
De meeste lopende dingen worden nog afgehandeld, en wat er per 1 januari
niet klaar is, wordt niet meer afgemaakt..
Doe dit werk thuis onderhand 6 jaar, en mn eigen projecten starten niet op,
of worden niet afgemaakt.
Ben bijna elke dag na mn werk en in het weekend aan het werk voor anderen, en dat moet nu toch maar eens veranderen.
Ik ga nu eerst de Harley van mn broer afmaken, dan mn GS 1000, en dan moet ik nog een
aanpassing maken aan mn Husqvarna.
Heb nog een gs1000 frame liggen, en nog 2 blokken, en daar ga ik ook maar wat aan doen.
Ik vind het jammer voor je, maar je moet helaas toch iemand anders proberen te vinden.

Vooral succes met je project, dat blijf ik volgen.

Greetz: Sunikoi
 
Hey Bart, ik heb helaas slecht nieuws voor je,
ik heb 2 weken terug besloten om met pensioen te gaan.
De meeste lopende dingen worden nog afgehandeld, en wat er per 1 januari
niet klaar is, wordt niet meer afgemaakt..
Doe dit werk thuis onderhand 6 jaar, en mn eigen projecten starten niet op,
of worden niet afgemaakt.
Ben bijna elke dag na mn werk en in het weekend aan het werk voor anderen, en dat moet nu toch maar eens veranderen.
Ik ga nu eerst de Harley van mn broer afmaken, dan mn GS 1000, en dan moet ik nog een
aanpassing maken aan mn Husqvarna.
Heb nog een gs1000 frame liggen, en nog 2 blokken, en daar ga ik ook maar wat aan doen.
Ik vind het jammer voor je, maar je moet helaas toch iemand anders proberen te vinden.

Vooral succes met je project, dat blijf ik volgen.

Greetz: Sunikoi
Hoi Nico,
busjes zijn al voor me gedraaid. Ik heb alleen een ander vraagje voor je, kun jij pb aanzetten zodat ik je deze kan stellen of je kunt mij emailen op bartdeleeuw apenstaartje casema.nl
grt,
Bart
 
Hey Bart, ik heb helaas slecht nieuws voor je,
ik heb 2 weken terug besloten om met pensioen te gaan.
De meeste lopende dingen worden nog afgehandeld, en wat er per 1 januari
niet klaar is, wordt niet meer afgemaakt..
Doe dit werk thuis onderhand 6 jaar, en mn eigen projecten starten niet op,
of worden niet afgemaakt.
Ben bijna elke dag na mn werk en in het weekend aan het werk voor anderen, en dat moet nu toch maar eens veranderen.
Ik ga nu eerst de Harley van mn broer afmaken, dan mn GS 1000, en dan moet ik nog een
aanpassing maken aan mn Husqvarna.
Heb nog een gs1000 frame liggen, en nog 2 blokken, en daar ga ik ook maar wat aan doen.
Ik vind het jammer voor je, maar je moet helaas toch iemand anders proberen te vinden.

Vooral succes met je project, dat blijf ik volgen.

Greetz: Sunikoi


Ik ben een meelezer van dit topic, maar ik dacht je naam al te herkennen uit een husqvarna topic van een aantal jaren geleden. Heb jij niet een behoorlijk veranderde Huqvarna 610 staan? :)
 
Ik heb de originele uitlaten nog,en de buitenkant ziet er nog aardig uit, maar aan de binnenkant is alles weg, of hangt er totallos in.


Dan is het nix voor mij, helaas.. 'k heb nog een geheel originele GS1000 staan die ooit een keer moet gaan rijden maar deze heeft geen ori uitlaten vandaar.



Sorry voor het beetje late antwoord, zag vandaag dit topic weer voorbij komen.. _O-
 
Dit weekend toch ff tussendoor een
nieuwe ophanging kunnen maken voor mn
achterremklauw(gsxr1000).
Nu eerst maar verder met de harley.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan