motorcross laarzen, scheenplaat repareren

diegekmetdieguzzi

MF veteraan
8 jun 2004
6.415
74
strijen
Heb een stel motorcross laarzen ''geerft''....gave retro dingen en ben daar best blij mee maar het is echte italiaanse kwaliteit dus de scheenplaat is aan de binnenkant verrot dus nu zoek ik via deze longshot tips of iemand die dat kan repareren? ok....de schoenmaker is het makkelijkste maar dat zou wel eens fiks kostbaar kunnen zijn dus vandaar dit typwerkje hier :)


Thanx,
Peter
 
ik heb juist de ervaring dat schoenmakers eigenlijk best meevallen in prijs, en je vaak een betere kwaliteit terugkrijgt dan wat het originele product eerst was (ervaring alleen op basis van nieuwe zolen dan wel) ... gewoon ergens zo'n gaar zaakje vinden in een steegje ofzo.. ;)
 
ik heb juist de ervaring dat schoenmakers eigenlijk best meevallen in prijs, en je vaak een betere kwaliteit terugkrijgt dan wat het originele product eerst was (ervaring alleen op basis van nieuwe zolen dan wel) ... gewoon ergens zo'n gaar zaakje vinden in een steegje ofzo.. ;)


Hm....ik mag van mijn moeder niet in steegjes komen maar idd...ik zal eens even gaan vragen bij de plaatselijke shoeshop!
 
die ga ik meteen even maken!! maareh....ik heb nog eens goed bekeken....de rode rand bovenop de laars is ook soort van versleten, soort van nep leer wat vergaan is en de regenstop/waterstop in de laars heeft hetzelfde probleem. Maaar wat doe jij dan voor werk? Ik hou me in ieder geval aanbevolen *D
 
Bij deze dus:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan