Met je koter op de moter - Maar eerst een helm!

Meissie 2

Die hard MF'er
1 sep 2003
895
0
Bathmen
Lieve mensen, ik zoek me suf. Onze oudste zoon is inmiddels in het bezit van een motoruitrusting, maar we hebben nog twee knullen.

Voor de jongste (full-time bakkenist, 3 jaar oud, dikke kop, maatje xxs) zoeken we een jethelm of een goede skihelm (schijnt lichter te zijn).

En de middelste (9 jaar, klein koppie, óók maatje xxs) is om te beginnen nog bakkenist, maar zal zo af en toe ook wel eens achterop willen. De vraag is of hij een jethelm (makkelijk in het zijspan) of een integraalhelm (veiliger achterop) moet hebben.

Wij zoeken dus geschikte helmen voor beide jongens. Wie heeft wijze raad (geschikte eventueel online winkels, motorbeurzen binnenkort, of heb je zelf nog een geschikte helm liggen?)

Alvast bedankt voor je hulp!
 
mijn kinderen zijn geen koters! :)

en voor de liefhebber. ik kan de foto niet meer vinden B| , post hem effe als je hem vind.
van de zomer maak ik wel een nieuwe met merel op de tank op het circuit. :)
 
full



oeps...sorry, verkeerde GorilaZz foto :X :X
 
mijn kinderen zijn geen koters! :)

en voor de liefhebber. ik kan de foto niet meer vinden B| , post hem effe als je hem vind.
van de zomer maak ik wel een nieuwe met merel op de tank op het circuit. :)
Ikke wel :P (vraag niet dankzij wie :X )

full
 
Hoi Meissie, misschien kan ik je helpen. Ik heb nog een Caberg kinderhelm over die ik vorig jaar tweedehands heb gekocht. Het is een S'je en past mijn zoons van 9 en bijna 11 prima (hele kleine koppies!), maar we hebben een van onze motoren verkocht en daarom kan ik nog maar met één kind tegelijkertijd rijden en dan is één helm voldoende. Ik heb er 20 euro voor betaald en ik heb hem sinds de koop twee keer gebruikt. Hij is in goede staat, maar niet nieuw meer. Ik kan ervoor zorgen dat de helm volgende week zaterdag in Bergem (Fr.) terechtkomt, maar ik weet niet of dat ver bij jou vandaan is. Anders kan ik hem per post versturen voor 5,50 euro. Ik vraag 15 euro voor de helm.

full
 
Ik heb afgelopen zomer een HJC CL14Y gekocht voor mijn zoontje van 3.

De Y staat voor Youth. Ze hebben ze in verschillende maten. Hier een fotootje met helm van mijn zoontje op zijn electrische motor. De helm was bedoeld voor achterop de ZX-12R, maar hij wil hem ook op zijn eigen motor op.

full
 
Ik zou geen helm op de groei kopen en zeker je kinderen laten passen voor je koopt!

HJC heeft speciale kindermaatjes(ook in kleuren) en zien er ook nog leuk uit:

full


volgens mij kosten ze Bruto nieuw € 119.-

ik zou geen jet nemen

srry ZX-12Rob, ik had niet gezien, dat je de HJC ook al gepost had :o
 
Ik heb afgelopen zomer een HJC CL14Y gekocht voor mijn zoontje van 3.

De Y staat voor Youth. Ze hebben ze in verschillende maten. Hier een fotootje met helm van mijn zoontje op zijn electrische motor. De helm was bedoeld voor achterop de ZX-12R, maar hij wil hem ook op zijn eigen motor op.

(Afbeelding)
Wat een meesterlijk plaatje Rob! Inlijsten, die stoere man! Trek je hem wel op tijd een zwemvest aan ;) ?

Idem @Marcel, maar dan zonder zwemvest.

Ennuh, ik ga op zoek naar HJC. Waar heb je deze gekocht?
 
Ik heb die HJC bij mijn dealer gekocht, Motor Centrum Roosendaal, die had ze in diverse maten op voorraad. De kleinste maat was al te klein voor hem.
 
motorport in hengelo
Elferink in oldenzaal zijn HJC dealers bij je in de buurt volgens mij.

Maar misschien kun je op een beurs ook geluk hebben 21,22 en 23 januari is er in groningen weer een beurs, in maart volgens mij in utrecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan